• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie - demon
    Ik zie hem grijnzend zijn arm om een meisje slaan. Ik ken haar niet, vast nieuw en een prooi voor Axton.
    'Tuurlijk, always did and always do.' zeg ik lachend. 'dus, jij ook niets verandert zie ik.' en ik knik naar Alexi. Volgens mij zou die nooit veranderen. Dat boeide ook niet, hij was een demon, net als ik, die deden andere nou eenmaal pijn. Dan komt er een jongen aanlopen, de eeuwige crush van Vans, hij gaat ook mee. Ik zie dat Vans Xav jaloers wilt maken. Goed bezig Vans.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Nou, eigenlijk wel. Dit keer meen ik het serieus. Ik hou van haar."
    Ik drukte mijn lippen zacht en liefdevol op die van Alexi.
    "Blijkbaar zijn de wonderen de wereld nog niet uit."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [kmoe weg... slapen :(.... bye x]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Gaan slapen. Ciao partyanimals and CU 2morrow. (: ]


    kindness is never a burden.

    Leslie - demon
    Ik keek naar Axton, 'En dit is niet weer de ik ben echt verliefd op haar truc?' en ik grijns naar hem. Axton en ik hadden ook een verleden, niet een grote hoor, no big deal. Maar hij leek het echt te pakken te hebben, demonensukkel dat hij is denk ik lachend.

    [mee eens dat ik dat over het verleden zei?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [slaap wel beiden ^^ cu 2mrrw :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Nee, geen truc."
    Ik frons mijn voorhoofd als ik in haar ogen zie hoe zij erover denkt. Ah ja, ik had toch niet verwacht dat ze het zou begrijpen.

    {slaapwel!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie - demon
    Ik kijk hem lachend aan, 'oke, ik geloof je.' en ik kijk naar Jake. 'Je gaat me toch niet vertellen dat hij ook zo is geworden als jou Axton?' vraag ik aan Ax. Waarschijnlijk vervagen Ax'a grenzen dadelijk toch wel als hij drinkt. Zoals gewoonlijk. Maar volgens mij vond Ax dat meisje echt leuk. Dan bedenk ik me; 'Hello, Leslie is de naam.' zeg ik tegen the New girl.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Axton
    "Jake is nog steeds even vreselijk." grijns ik en daarna kijk ik nieuwsgierig naar de reactie van Alexi op Leslie.
    Ik spande mijn arm even geruststellend om haar heen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie - demon
    'Dat geloof ik graag,' zeg ik grijnzend. Met Jake had ik nog geen geschiedenis, behalve als demon vrienden, maar niet verder dan dat. Ik was wel benieuwd naar hem. En ik zie Ax nieuwsgierig kijken van het meisje naar mij. Maar ik laat het zitten, boeit mij het wat hij denkt. 'Laten we dan maar gaan hè!' zeg ik tegen ze, en loop richting de poorten. 'Oja, en new girl, wees stil als we wegsluipen. Het is namelijk verboden.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi Parker
    Ik rol met mijn ogen. Dankzij haar laatste zin voel ik me alweer wat op mijn gemak. 'Dank je Leslie dat wist ik ook wel.' grinnik ik. 'En noem me alsjeblief geen New Girl, Het is Alexi.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie - demon
    'Dankje Leslie dat wist ik ook wel.' zegt ze grinnikend. 'En norm me alsjeblieft geen new girl, het is Alexi.' en ik kijk haar aan. 'Ik wist je naam nog niet, en aangezien je nieuw bent noemde ik je zo.' en ik knipoog naar haar. Dan draai ik me om en ga naast Jake lopen, die Vanessa op zijn rug heeft. 'Is er nog plaats voor mij op je rug?' vraag ik grijnzend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Wat denk je dat ik ben? Een pakezel?' grinnik ik.
    Ik kan toch onmogelijk Vans & Leslie dragen?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie - demon
    'Wat denk je dat ik ben? Een pakezel?' grinnikt Jake. 'Ik weet in iedergeval dat je knap bent.' zeg ik lachend en geef hem een knipoog. Ik til Vans van Jake's rug af en ga dan zelf op op Jake's rug. 'Sorry Vans, even mijn beurt.' en ik sla gelijk mijn armen om Jake's nek. 'Een voordeel, ik trap je tenminste niet om je vooruit te krijgen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vans.
    Ik stak mijn tong uit naar Leslie. "Mijn pakezel." grijnsde ik in Jake's oor. Hij ging eigenlijk wel traag en ik wilde hem wel nog eens in zijn kruis schoppen maar besloot dat dan toch niet te doen. Leslie trok me van Jake's rug en protesterend sloeg ik even op d'r kont. "Hee girl. Hij is mijn ezeltje." zei ik lachend en ging toen naast Alexi lopen. "Heb ik al gezegd dat ik je jurkje ongelofelijk schattig vind?" glimlach ik.


    kindness is never a burden.