• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

[ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:53 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Leslie Day - demon
    Ik trek mijn Gucci jurkje nog even goed waarna ik het schoolplein op loop. Verschrikkelijk dat ik hier heen moest, maar pappie zei dat ik moest.

Hij vond me te volwassen.

Mijn make-up zat goed en ik blies een bel van mijn kauwgom. Ik zag een groepje mensen op het schoolplein.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Jake Sadler
    Ik schud lachend mijn hoofd maar laat Vans nu gewoon op mijn rug zitten. 'Ja Axton we zijn weg.' en ik loop met Vans op mijn rug naar de deur, het schoolplein op.

Alexi Parker
    Ik lach met Vans en Jake en trek Axton mee naar buiten.
    Hij heeft gelijk. We gaan onze avond door haar niet laten verpesten.
    'Axiee.' lach ik. Jezus het is net alsof ik al gedronken heb terwijl ik nog geen druppel aangeraakt heb.

Axton
    "Oh god, nee. Alexi, ga je me echt zo blijven noemen?" zucht ik. Ik wil met mijn handen door mijn haar gaan, vergeet dat ik een pet op heb en kan hem maar net op tijd vangen voor hij de grond raakt.
    "Oeps."

“To live will be an awfully big adventure.”

Vans.
    Ik sprong van Jakes rug toen ik een bekend gezicht naar ons toe zag komen. Leslie Day. "Yo Leslie!" schreeuwde ik naar haar. En liep met het tikken van mijn hakken naar haar toe.

kindness is never a burden.

Alexi Parker
    'Ehm-' ik doe of ik nadenk 'Ja! tenzij je me op andere gedachten kan brengen?'
    Ik pak zijn pet uit zijn handen en zet hem op mijn hoofd.
    'Hoe staat hij me?'

Leslie Day
    Dan herken ik Vanessa. En ook Jake en Axton. 'He Vans,' roep ik grijnzend terug. 'Hoe is t' vraag ik aan haar. Ik strik even mijn sneakers. Ja, sneakers en een jurkje. De stijl die ik heb is gewoon mijn stijl. 'Ga je uit?'

Vans.
    Grijnzend sla ik een arm om haar schouder. "Am good, you?" vraag ik en doorprik de bel kauwgom die ze had opgeblazen. "Yeah, wanne join us?" vroeg ik en stak een sigaret op. Ik keek naar haar juk. Gucci. En de sneakers, staat d'r wel stoer zo. "Nice dress." voegde ik daarna nog aan toe en wachtte daarna af tot ze zou antwoorden.

[ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:57 ]

Axton
    "Hmm, best goed, maar ik wil je haar kunnen zien." Ik pak de pet van haar hoofd en zet hem zelf weer op.
    "En ik weet zeker dat ik je kan overtuigen. Wat had je in gedachten?"

Leslie - demon
    Ze doorprikte mijn kauwgom bel. 'Vans,' zeg ik quasi dreigend. Maar daarna lach ik. 'Sure, altijd in voor een stapavond.' en ik was er ook op gekleed. Sneakers, jurkje, geen make-up, haar opgestoken. Dan zie ik Axton, 'He handsome,' zeg ik lachend. Ik meende het niet, tenminste, hij was knap maar niet mijn type. 'Lang niet gesproken.'

Alexi Parker
    'Dat moet je zelf verzinnen.' grijns ik 'Anders is het niet leuk meer.'
    'Hi handsome' klinkt er naast me. Het meisje kijkt naar Axton.
    Ik doe als vanzelf een stap achteruit dat ik niet meer tussen hen in sta.

Vans.
    Ik lachte "Great, zit ik niet meer opgescheept met die losers!" en sprong weer behendig op Jakes rug. "Hot guys, here I come!" schreeuwde ik voor de hele school.

Axton
    "Hi Leslie." glimlach ik. Ik sla mijn arm rond Alexi's middel en kijk haar grijnzend aan.
    "Jij bent ook niet veel veranderd. Doe je nog steeds gewoon je eigen ding?" nomatther what. Ze deed wat ze wou.

Xav.
    Vanuit mijn raam zag ik een groep het schoolplein verlaten en ik snelde de kamer uit wanneer ik Alexi's gekleurde haren en Vanes' blonde krullen zag. "Waar gaan jullie heen?!" schreeuwde ik toen ik eindelijk buiten stond. Vanessa was de eerste die reageerde,"We gaan uit, paternoster!" schreeuwde ze me lachend toe en wipte even op van op Jake's rug. "Ik zou zeggen, join us, maar weet niet of het je stijl is!" Even later viel het haar in dat ze hetzelfde tegen Michelle had gezegd. "I would love to!" riep ik terug en ging bij ze lopen. Ergens vaag herkende ik Leslie die aan het praten was met Axton.

Alexi Parker
    Een beetje ongemakkelijk sta ik naast Leslie. Zij en Axton kennen elkaar blijkbaar goed maar ik sta hier maar wat te staan. Dit gaat raar klinken maar ik hoop echt dat Leslie geen interesse in Axton heeft. Tegen haar kan ik gewoon niet op.

[ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 23:08 ]