• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Als ze weg is ga ik rechtstaan en kijk naar Alexi. Aan haar gehele lichaamstaal valt te lezen dat ze niet met me wilt spreken. Het deed pijn, maar ik verdiende het.
    Het komt wel goed, hield ik mezelf voor, geef haar tijd. Ik trok mijn T-shirt nog niet meteen aan, omdat ze misschien nog iets aan mijn ribben zou moeten doen of zo en zette dus gewoon maar mijn zonnebril op.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    'Ik heb de resultaten.' zegt de dokter en komt de kamer weer binnen. Ik kijk op en ze kijkt van Axton naar mij en dan weer terug. 'Wat willen jullie eerst? Het goede of het slechte nieuws?' 'Het goede!' zeg ik direct. 'Je ribben zijn niet gebroken.' zegt ze tegen Axton. 'Het slechte nieuws is wel dat we een verband om je middel moeten doen en dat je platte rust voorgeschreven krijgt.' zegt ze. Shit! schiet het door me heen.
    Ze haalt een potje zalf en een verband en doet het voorzichtig om Axton heen.
    'Heb je iemand die je kan verzorgen en om de 3 uur de zalf erop kan laten doen?' vraagt ze Axton.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik kijk even naar Alexi en knik dan.
    "Ja, hoor. Ik vind wel iemand." maakte ik de dokter wijs. Ik zou het er wel zelf aan doen en van die platte rust zou ook niet veel komen. Ik wist dat Alexi had gezegd dat zij bij me zou blijven, maar ik wou haar niet verplichten tot dingen die ze eigenlijk niet wou.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Niet te geloven dat ik dit ging zeggen... 'Ik doe het wel, dokter.' zeg ik en ze knikt me toe. 'Ik schrijf wel 2 afwezigheidsbriefjes en geef ze af aan het secretariaat. Ik wil wel dat je overmorgen op controle komt. Ik weet niet precies hoe lang die platte rust nodig zal zijn.' zegt ze en ik knik haar toe. 'Jullie mogen gaan.'
    Ik sta op,loop naar Axton toe en wacht even tot hij zijn t-shirt weer aanheeft.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik fronste mijn voorhoofd, terwijl ik mijn T-shirt weer aantrok en mijn pet opzette. Ik liep samen met Alexi buiten en eenmaal de deur achter ons gesloten begon ik meteen.
    "Je hoeft dit niet te doen, hoor. Ik ga toch gewoon naar de les."
    Ik was volgens mij de moeilijkste patiënt die je kon hebben. Mij kreeg je niet snel mijn bed in.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [nevermind]

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 12:48 ]


    kindness is never a burden.

    Alexi Parker
    'Nee, dat doe je niet.' zeg ik streng. 'Desnoods sluit ik de deur en slik ik de sleutel in of steek hem ergens waar je niet aankan of zo maar je blijft in de kamer.'
    Ik meende het.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik zuchtte, maar wist al op voorhand dat ik haar zou laten doen. Ik zou echt mijn best doen om het goed te maken. Mijn best doen om een keurige patiënt te zijn, was al een begin. We liepen onze kamer binnen en ik zuchtte.
    "Moet ik hier echt blijven?"
    Drie seconden en de muren kwamen al op me af.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    'Ja.' zucht ik. Ik weet zelf ook wel dat het moeilijk gaat zijn aangezien ik het liefst buiten ben de ganse tijd. 'Kruip nu maar gewoon in je bed. Heb je honger? Anders haal ik ontbijt voor je.' zeg ik en glimlach kleintjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Amare

    Of hij had me niet gezien maar oke. Ik grinnikte en kwam doorweekt het water uit. 'Goed plan.' Zeg ik dan. 'Toelaat zouden ze gaan?' Vraag ik met een glimlach. Hier was ik wel even aan toe. Eventjes alles vergeten en weer net als vroeger erop los feesten.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    Amare

    Of hij had me niet gezien maar oke. Ik grinnikte en kwam doorweekt het water uit. 'Goed plan.' Zeg ik dan. 'Toelaat zouden ze gaan?' Vraag ik met een glimlach. Hier was ik wel even aan toe. Eventjes alles vergeten en weer net als vroeger erop los feesten.


    [Lieverd, het is al ochtend. :$ ]


    kindness is never a burden.

    Axton
    "Nee, hoor, dank je." glimlachte ik, maar mijn grommende buik verraadde me meteen. "Euhm..." grinnikte ik zachtjes.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Timo.
    "Laten we wat gaan eten en ons daarna klaarmaken voor school." zei ik en nam Amare's hand vast om haar mee naar school te trekken. Eens in de kantine vul ik mijn bord vol eten en wacht tot Amare zegt waar we kunnen zitten.


    kindness is never a burden.

    Alexi Parker
    'Ik haal wel wat voor je.' Ik wil naar buiten lopen maar keer me dan even om.
    'Blijf liggen en wil je koffie? Of iets anders?'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Ja, koffie is goed." glimlach ik. Ik ging liggen en staarde naar het plafond, dit werden nog een paar lange dagen. Lekker veel tijd om het met Alexi goed te maken.


    “To live will be an awfully big adventure.”