• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi Parker
    'Wat?!' roep ik uit. 'Ik kan hem ook geen 2 seconden alleen laten.' mompel ik en loop samen met Vans naar mijn kamer. Ik ga naar het toilet en lees de gebruiksvoorschriften.
    Na 5 minuten komen er 2 strepen te voorschijn. 'Vans? wat betekent dit?' vraag ik en loop terug de kamer in.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    Ik beet op mijn lip. Positief, maar ik wilde het niet zeggen. Alexi is niet klaar voor een zwangerschap. "Wat betekend het?" drong ze aan en ik zuchtte diep. "Positief." kwam er stil over mijn lippen.


    kindness is never a burden.

    Axton
    Ik vind ze niet en loop dus gewoon nog wat rond. Na een tijd ga ik gewoon op een bankje zitten en blaas uit. Ik sla mijn hand voor mijn ogen.
    "Wat heb ik nu weer gedaan?" Het lukte me toch iedere keer om het te verpesten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Ik zak door mijn benen en val hard op de grond. Even komen er zwarte vlekjes voor mijn ogen. 'Wil je het Axton vertellen?' vraag ik zachtjes en heb de puf niet om op te staan.
    Ze knikt en loopt weg. Ik kruip naar mijn bed en trek de lakens over mijn hoofd.
    Alles loopt in het honderd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    Ik knik en sta op om Axton te gaan zoeken. "Axton Crawford! Maak dat je verdomme hier bent!" schreeuwde ik. Geen medelijden, totaal niet. Enkel medelijden met Alexi.


    kindness is never a burden.

    Axton
    Ik sper mijn ogen wijd open.
    "O, oh. Nee, niet Vans." ik kreun gesmoord en probeer recht te gaan staan. Het ging nog moeilijker dan net, maar ik gaf niet op. Ik strompelde richting de bron van het geluid. Ik had zo'n gevoel. Dat ik eigenlijk veel liever de andere kant uit zou lopen, want wat ik te horen zou krijgen...


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vans.
    Na een tijdje kwam hij aangestrompeld en grijnzend haakte ik mijn arm door de zijne. "Tijd voor een praatje, Romeo. Juliet heeft wat mee te delen, maar ik ben nu de min en vertel je het nieuws." grijnsde ik maar mijn gezicht werd snel terug serieus. Ik ging het er niet om heen winden en meteen tot het punt komen. "Je Juliet is zwanger."


    kindness is never a burden.

    Axton
    Ik bleef plots staan.
    "Wacht, oh, wat?"
    Ook al had ik het zien aankomen, toch kwam het als een klap aan.
    "Nee."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vans.
    Ik rolde met mijn ogen en sloeg hem zachtjes op zijn achterhoofd. "Je vriendin is zwanger en jij zegt enkel dom 'nee'." beschuldigde ik hem. "Weetje wat zoek het uit, als Alexi mij nodig heeft roep me maar, goed." zei ik en liep weg,"Maar weet wel dat ze jou het meer nodig heeft dan mij op dit moment."


    kindness is never a burden.

    Axton
    "Ja, ik ga naar Alexi." mompelde ik. Ik lette niet meer op haar en liep naar onze kamer. Ik klopte zachtjes op de deur en deed ze meteen open.
    "Alexi?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    'Ja?' piep ik. Ik durf me niet omdraaien. Als ik nu maar vorig jaar dat aanbod van de pil pakken van mijn tante had aangenomen zat ik nu niet in deze situatie. Ik had gewoon moeten luisteren naar hen maar wie had ook gedacht dat ik zo'n lieve jongen als Axton zou tegenkomen?


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "H-het spijt me dat dit moet gebeuren." fluister ik, terwijl ik dichterbij loop. Ik ga naast haar op het bed zitten.
    "Ik zal wel mee de verantwoordelijkheid dragen. Ik beloof je dat ik ook voor het kindje zal zorgen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Ik durf me niet om te draaien. 'Ik weet niet of dat ik dit kan Ax.' fluister ik zachtjes. 'Bovendien denk ik niet dat jij dit wil... Als jij geen kind wil kan ik abortus overwegen.' fluister ik zachtjes met pijn in mijn hart.
    Ik wil mijn eigen kind niet vermoorden maar ik wil ook Axton niet verliezen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Amare

    Ik glimlachte toen hij drankje zei en toen ok klaar was keek ik hem aan. 'Mijn lievelingsvak? Muziek.' Zeg ik dan met een lachje. Ik was in een erg muzikale familie opgevoed. Mijn moeder was zangeres en mijn vader was muzikant. Van beide heb ik gelukkig way meegekregen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (Heh is iemand nou zwanger xd )


    The duty of youth, is to challenge corruption.