• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi Parker
    Ik loop naar de kantine en pak een dienblad om de 2 borden erop te zetten.
    Ik kijk even naar wat er allemaal staat en pak 1 croissant voor mij en een croissant en een chocolade koek voor Axton met een pistoletje voor de zekerheid.
    De rest van mijn bord leg ik vol met fruit en andere dingen. Bij Axton leg ik ook van alles. Wat hij niet eet zal ik opeten zeker? Ik pak nog een glas fruitsap voor mij en een tas koffie voor hem en loop terug naar de kamer. Met mijn voet duw ik de deur open en ik zet het dienblad op zijn nachtkastje. 'Is dit goed?' vraag ik nu een beetje onzeker over mijn keuze van het eten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Het is geweldig, bedankt." glimlachte ik.
    Ik pak haar hand vast en kijk haar recht aan.
    "Maar er is even iets belangrijkers dan eten." begon ik zachtjes. "Het spijt me van wat er gebeurd is. Ik had meteen moeten zeggen dat ze me met rust moeten laten. Het is moeilijk van een reputatie af te geraken, maar als er nog eens zoiets gebeurd, doe ik desnoods grof om ze weg te krijgen." ik wist dat ik eigenlijk te veel aan het zeggen was, maar nu ik bezig was, ging ik niet meteen ophouden.
    "E-en ik vindt het verschrikkelijk wat die gast met je van plan was." woedend balde ik mijn vuisten. "Als ik gewoon bij je was gebleven... ergens heb ik spijt dat ik hem niet vermoord heb." eindigde ik zachtjes en met trillende vuisten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    'Axton wees blij dat je hem niet vermoord hebt.' zeg ik rustig en leg mijn hand op zijn vuisten. 'Het zou alles nog ingewikkelder gemaakt hebben en ja ik haat die gast ook, maar wat gebeurt is is gebeurt. Ik weet dat je niet zo gemakkelijk van een reputatie afraakt maar ik had echt gehoopt dat als er zoiets zou gebeuren je er niet op in zou gaan. En dan bedoel ik je niet laten doen door hen of drugs aannemen.' Ik schud even mijn hoofd en kijk hem dan weer aan. 'En misschien had ik gewoon niet met die gast moeten dansen. Misschien had ik beter toch naar je toe gekomen toen ik hen zag staan maar het is gebeurt...' mompel ik erachteraan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Het spijt me." Ik duwde de pet van mijn hoofd en zette de zonnebril af zodat ik haar recht aan kon kijken. "Ik beloof je dat ik het niet meer zal doen. Ik hou van je en ik heb geen andere meiden nodig om me bezig te houden. Ik hou van je Alexi. Ik wil je niet kwijt." mijn stem eindigde in een soort van gesmoorde snik. Ja, niemand wist het, maar ik was dus echt een softy.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    (Oh ben op mn tel dus kan het niet allemaal terug lezen xd )

    Amare

    Timo pakte mijn hand vast en ik glimlacht even waarna hij me terug trok. Eenmaal in de kantine begonnen we te eten. Ik had last van een verschrikkelijke koppijn en ik drukte mijn vingers even tegen mijn slapen aan. Hmm het hielp. Ik begon rustig aan mijn eten en keek naar Timo. En grinnikte even. 'Je hebt wat hier.' Zeg ik en wees naar zijn wang waar ik het ook even snel weg veegde.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexi Parker
    Ik glimlach naar hem. Ik wist al van gisterenavond toen ik alleen in mijn kamer was dat ik het hem zou vergeven. Ik buig me wat naar hem toe en druk even zachtjes mijn lippen op de zijne. 'Eet nu maar wat.' zeg ik zachtjes en leun terug naar achteren.
    Ik kijk naar mijn bord en pak de appel.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Geen probleem hoor. ^^ ]
    Timo.
    Ik at mijn eten op zoals Amare tot ze plots zei dat ik wat op mijn wang had. Ze veegde het er daarna ook af. "Dank je." zei ik lachend en schoof mijn bord wat verder. Goed eten, maar iets te veel. Ik wachtte geduldig tot ook Amare klaar was en knopte ondertussen een gesprek aan. Na mijn keel geschraapt te hebben zei ik,"Wat is je lievelingsvak?"

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 13:25 ]


    kindness is never a burden.

    Axton
    Ik zuchtte opgelucht en nam een croissant van mijn bord. Nu dat in orde was, kon ik met een gerust hard beginnen eten.
    "Hmm, ik hou van deze school, of toch van hun eten." mompelde ik, tussen twee happen door.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Ik rol met mijn ogen en eet de appel op. Eigenlijk heb ik niet zo'n honger dus zet ik mijn bord maar weg en ga op mijn bed liggen. Ik pak mijn gsm en leg hem aan.
    Ik heb de laatste 24 uur er niet meer naar gekeken. er kan van alles gebeurt zijn.
    Ik kijk en zie dat ik 15 gemiste oproepen heb en 34 berichten. Ik lees vlug de berichten van mijn vriendinnen. De gemiste oproepen zijn ook van hen. Mam & Pap hebben niets van zich laten horen zoals ze belooft hadden. Ik zucht en begin de laatste berichten te beantwoorden en stuur ze een korte samenvatting van de laatste 3 dagen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik at mijn bord leeg en at meteen het hare mee op.
    Ik ga op mijn ellebogen rechtop zitten en kijk haar aan.
    "Ik hou van je." ik wou zeker zijn dat ze het wist.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Ik kijk zijn kant op en glimlach 'Ik ook van jouw.'
    Dan leg ik mijn gsm weg en sta op. Ik ga op zijn bed zitten en kijk wat om me heen.
    Jake is hier vannacht niet geweest dus zou hij bij Leslie geslapen hebben?
    Op dat moment gaat de eerste bel als teken dat de lessen gaan beginnen.
    'Daar gaat Wiskunde.' mompel ik een beetje opgelucht. Ik bak echt niet van Wiskunde.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Nou, misschien zitten er toch voordelen aan die platte rust." Ik leg mijn arm om haar middel en trek haar naast me neer.
    Ik begon zachtjes I'm Yours van Jason Marz te neuriën.
    Well, you done done me and you bet I felt it
    I tried to be chill but your so hot that I melted
    I fell right through the cracks, now I'm tryin to get back
    before the cool done run out I'll be givin it my best test
    and nothin's gonna stop me but divine intervention
    I reckon it's again my turn to win some or learn some

    But I won't hesitate no more,
    no more, it cannot wait
    I'm yours

    Well open up your mind and see like me
    open up your plans and damn you're free
    look into your heart and you'll find love love love love
    listen to the music at the moment people dance and sing
    Were just one big family
    And it's our godforsaken right to be loved loved loved loved loved

    So, i won't hesitate no more,
    no more, it cannot wait i'm sure
    there's no need to complicate our time is short
    this is our faith
    I'm yours

    Ik had best een mooie stem. Hij was best laag en ik hield van zingen, alleen had niemand me nog nooit horen zingen.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 14:00 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Ik kruip voorzichtig om hem geen pijn te doen tegen hem aan en luister met gesloten ogen genietend naar zijn stem. 'Je zou vaker moeten zingen.' zeg ik gemeend en kijk hem aan. 'Je hebt een mooie stem.' glimlach ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik kijk glimlachend op haar neer.
    "Ik zing graag, maar niemand hoeft het te horen." grinnik ik zachtjes. "Jij bent de eerste." Ik leg mijn hand op haar wang en laat mijn vingers er zacht over glijden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi Parker
    Plots schiet ik overeind en val ik af het bed. 'Axton...' zeg ik stamelend 'Hebben we het gisteren... v-veilig gedaan?' bang kijk ik hem aan. Ow god !! Please zeg ja.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'