• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

[ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:53 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Axton
    Ik kijk haar met grote ogen aan.
    "N-neem je de pil?"
    Please zeg ja, please zeg ja. Zeg nu gewoon ja!

“To live will be an awfully big adventure.”

Alexi Parker
    'Nee.' piep ik en sta op. 'Ik- ik ga even weg.' stamel ik. Ik ren naar buiten en zoek rond me heen. Ik loop op de binnenplaats en zie Vans staan. 'Vanessa!' roep ik en de tranen rollen over mijn wangen. Wat moet ik doen? Wat moet ik doen! Ik ben nog maar 17.

Vans.
    Verbaasd kijk ik op als Alexi huilend naar me toe rent. Ik sta op en zet de muziek af. "Alexi? Wat is er aan de hand? Gaat het wel?" vraag ik bezorgd en trek haar in een knuffel.

kindness is never a burden.

Axton
    Nu kon ik echt niet blijven liggen.
    Ik wou recht gaan zitten, maar het probleem was dat die stomme ribben en dat achterlijke verband me tegenhielden. Met een woedende grom maakte ik het verband los en ging dan rechtstaan. Ik trok mijn T-shirt weer naar beneden en liep naar de deur. Verdomme, wat moest ik doen? Wat kon ik doen?

Alexi Parker
    'K-kan ik even met je praten?' snik ik. 'Onder 4 ogen?'
    Smekend kijk ik haar aan. Ik moet met haar praten, zij & Sky zijn de enige die me raad kunnen geven.

Vans.
    Ik knikte,"Tuurlijk, kom mee." zei ik en trok haar mee naar een verlaten berghok in een gang waar nooit iemand komt. Ik duw haar zachtjes neer op een oude houten box en ga zelf op de grond zitten. "Vertel."

Alexi Parker
    Ik kijk naar mijn handen 'Ehm- gisteren zijn ik & Axton gaan zwemmen en daarna zijn er... zeg maar dingen gebeurt die niet geplant waren en nu blijkt het dat we beiden niets gebruikt hebben en... O god Vans, ik wil niet zwanger zijn!' schiet het uit mijn mond en alweer rollen de tranen over mijn gezicht.

Vans.
    Even heb ik de neiging in lachen uit te barsten maar dan zie ik weer hoe ernstig de situatie is. "Wel, je neemt de pil niet?" vraag ik. Ze schud haar hoofd. "Dan zit er niks anders op te kijken óf je wel degelijk zwanger bent. Áls de test positief is dan kun je nog steeds abortus plegen." Onwillekeurig dacht ik terug aan de test bij mij. Die was positief.

Alexi Parker
    'Laat me raden. Zulke testen hebben ze hier niet op school he?' vraag ik en Vans schud haar hoofd. Onwillekeurig moet ik grinniken 'De testen die we niet willen hebben hebben ze hier en zulke testen die we nodig hebben niet? Wat voor een kutschool.'
    Ik besluit naar de schooldokter te gaan en te vragen of er iemand mij naar de apotheek wilde bregen of of ik ernaar toe mocht te voet.

Vans.
    Alexi wil opstaan maar ik houd haar tegen. "Ik heb een in mijn toiletzak zitten." Die heb ik altijd bij sinds de vorige keer. Dat liep nogal uit da hand. "Ik wil hem voor je halen, als je wil."

Alexi Parker
    Ik knik zachtjes en blijf zitten terwijl Vans naar buiten loopt.
    Waarom werk ik mezelf altijd in de nesten? Het is net alsof de wereld iets tegen me heeft.

Axton
    Uiteindelijk loop ik alleen maar doelloos rond in school. Als de dokter me nu zou zien, rechtop en zonder verband...
    Ik legde mijn hand in mijn zij en ademde gepijnigd verder.

Vans.
    Zo snel als ik kan ren ik naar mijn kamer en neem de test uit mijn toilettas. Ik prop hem in mijn rugzak en steek er ook het pakje sigaretten in die ik op Xav's bureau vond. Ik loop terug naar het berghokje en passeer Axton die door de school loopt. "Jij moet in bed liggen!" roep ik hem toe maar bekommer me er verder niet mee en geef Alexi het doosje.

Alexi Parker
    Ik kijk haar dankbaar aan. 'Ehm... moeten we nu niet naar de toiletten of zo? Vans wil je bij me blijven?' vraag ik nog steeds bang. 'Ik wil Axton er niet mee lastigvallen.'

Vans.
    Ik duw haar geruststellend overeind. "Tuurlijk, kom dan gaan we wel naar de toiletten of wil je het liever in jou eigen kamer doen. Ik heb Axton hier ergens zien rond strompelen."