• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:53 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    WillNotLearn schreef:
    {Kent Elena Nathan en Daniël?}


    [Ze zit al een tijdje op school dus ja. ^^ ]


    kindness is never a burden.

    {Slapen Engelen wel trouwens?}

    Daniël

    Na een tijd op mijn bed gezeten te hebben besluit ik samen met Nathan naar de kantine te gaan, ik was aan het tekenen maar dat had ik ook aan de kant gelecht: ik had de laatste tijd bijna niets meer om te tekenen. In de kantine aangekomen zag ik Elena zitten 'Heey' groete ik haar tegelijk met Nathan.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ja... zeker... xD ]
    Elena Gracia Ramirez • Engel.
    Glimlachend keek Elena op toen Daniël en Nathan naar haar toe kwamen. "Goeiemorgen," begroette ze de broers. Ze sloot het boek en stak het terug weg in haar schoudertas. "Een mooie ochtend niet?" vroeg ze dromerig en keek naar de blauwe lucht buiten. Er vloog net een vogel voorbij in de lucht en onwillekeurig droomde Elena ervan te kunnen vliegen, wat haar werd verboden.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 11:00 ]


    kindness is never a burden.

    [Eerste dag school mensen! (:
    Vans.
    Om 7 uur stond ik op en ging me douchen. Xavier lag nog uitgeteld op het bed en Amare in het andere bed. Na me gedoucht te hebben trok ik wat kleren aan en kamde mijn haar. Ik ging naar beneden, naar het secretariaat om mijn lessenrooster te halen waarna ik ook meteen vroeg hoe het was met de voorbereidingen voor het Herfstbal. De servetten waren toegekomen en alles verliep vlotjes. Tevreden begaf ik me naar de kantine en nam daar wat broodjes die ik op het schoolplein buiten opat.


    kindness is never a burden.

    Alexi Parker
    Vlug ren ik weer naar mijn kamer. Ik was bij het meertje terug in slaap gevallen.
    Ik ren mijn kamer in en zie alleen maar Sky daar zitten.
    'Goeiemorgen.' fluister ik tegen haar. Mijn keel doet pijn van het roepen van gisterenavond en brand. Ik negeer de pijn en pak vlug een jeansbroek en een topje.
    Veel zin om me op te maken heb ik niet maar toch steek ik mijn haar op en doe wat schmink aan om mijn wallen te verbergen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Ik zou het wel grappig vinden als ze dat niet doen XD}

    Daniël

    'Goeiemorgen, een mooie ochtend niet?' Vroeg ze dromerig naar buiten kijkend, mijn blik ging ook naar de vogel die net voorbij vloog, 'Inderdaad' Beaamde ik, 'Wat voor les hebben we zometeen? Ik heb nu al geen zin in school'


    Don't be like the rest of them, darling

    [Zou wel cool zijn. (: ]
    Elena Gracia Ramirez • Engel.
    Elena grinnikte zacht. "Goed begin, Daniël." zei ze en stond op om wat eten te nemen. De kantine begon aardig vol te lopen voor kwart na zeven in de ochtend. Toen ze terugkwam met een vol bord en een glas fruitsap antwoordde ze op Daniëls vraag. "Volgens mij Wiskunde."


    kindness is never a burden.

    Daniël

    'Kan ik er wat aan doen, de meeste mensen hebben na een paar jaar wel genoeg van school' Andwoorde ik grijnzend, 'Volgens mij wiskunde' Andwoorde ze toen ze met eten terug kwam. 'Hmm.. Wiskunde, daar is Nathan in iedergeval goed in' zei ik, dat werd gewoon een les waarbij ik nathan zijn werk over kon pennen en zelf doen alof ik oplette.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elena Gracia Ramirez • Engel.
    Elena nam een hap van haar broodje en kauwde er zorgvuldig op. "Ik heb liever muziek." zei ze. Niet dat het belangrijk is dat iemand het wist. Ze keek naar Nathan en Daniël. "Gaan jullie niet eten?"


    kindness is never a burden.

    [LostMagic maakt een lessenrooster. ]


    kindness is never a burden.

    {Is goed ^^}

    Daniël

    'Ik heb liever muziek' Andwoorde Elena, toen ze dat zei zag ik ook hoe Nathan weer een beetje tot leven kwam, hij was goed in wiskunde maar hielt nogtans erg veel van muziek. 'Gaan jullie niet eten?' Vroeg ze, 'Geen honger' Andwoorde Nathan nogsteeds een beetje afwezig.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    Ik open knipperend mijn ogen.
    "Shit." mompel ik, als ik besef dat ik in Michelle's kamer in slaap ben gevallen. "Ah, nee eh." grom ik gefrustreerd, wanneer ik de barstende koppijn voel. Ik spring op.
    "Het spijt me Mich, ik moet gaan." mompel ik. Ik loop snel de kamer uit, meteen herinner ik me wat er gisteren was gebeurt. Ik zette mijn pet zo, zodat je mijn blauwe oog niet kon zien. Ik liep mijn kamer binnen en bleef in de deuropening staan.
    "Hei." mompelde ik met een hese stem, mijn hoofd een stukje gedraaid om zeker te zijn dat ze mijn oog niet zagen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Elena Gracia Ramirez • Engel.
    Elena knikte zachtjes en at verder aan haar broodje. Af en toe wierp ze een bezorgde blik op Nathan die zo afwezig deed, maar misschien was het ook niks. Toen ze klaar was met eten zette ze haar bord weg en stond op. De kantine zat bijna vol. "Ik ga me omkleden." deelde ze mee aan Nathan en Daniël. Ze was deze nacht niet gaan slapen, niet moe, en had nog steeds de kleren van gisteren aan.


    kindness is never a burden.

    [ LESSENROOSTER VAN DE MAANDAG !!! ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Elena slaapt dus niet. Geen idee wat Nathan en Daniël doen, maar ik heb besloten dat ze niet slaapt. :Y) ]


    kindness is never a burden.