• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.

Mensen:
    Jongens:

Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner

Engelen:
    Jongens:

Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn

Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh

Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic

Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi

Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:

REGELS

Max. 3 rollen per persoon
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

[ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 16:53 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Daniël

'Je denkt toch niet dat het me nu lukt om te slapen hier' Zegt ze mistirieus lachend en drukt dan een dus op mijn lippen, 'Tuurlijk lukt dat wel' Zeg ik waneer ik haar terug kus, 'En anders dwing ik je gewoon' Voeg ik er lachend aan toe.

Don't be like the rest of them, darling

Sky
    'Me dwingen?' vraag ik lachend. Ik kijk hem aan en zeg dan: 'Dat doe je toch niet, en anders lúkt het je niet.' en ik druk nog een kus op zijn lippen, zacht. 'Want anders weet ik nog wel een manier om je tegen te houden.' en ik loop met mijn vingers over zijn arm, richting zijn zij. 'De keuze is aan jou.'

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

{Kan nog net één post typen.. Moet net wat eerder naar school want mn kluisje is een rommel en die moet ik ook eest nog opruimen..}

Daniël

'Dat doe je toch niet, en anders lukt het je niet.' zegt ze waanra ze een zachte kus op mijn lippen drukt 'Want anders weet ik nog wel een manier om je tegen te houden, De keuze is aan jouw.' Zegt ze, 'Weetje, zoiets heet gemeen spelen en dat kan ik even goed' Zeg ik grijnzend, 'En daarbij, het is tijd voor het mensen meisje om te slapen'

Sky
    'Weet je, zoiets heet gemeen spelen en dat kan ik even gord,' zegt Daniël grijnzend. 'En daarbij, het tijd voor het mensen meisje om te slapen.' en dan zeg ik: 'Het is tijd voor de engelen jongen om niet gemeen te zijn.' en ik kijk hem glimlachend aan. 'Horen engelen juist niet lief en goed te zijn?' en ik sta op waarna ik Daniël overeind trek. 'Ik denk niet dat we hier slapen?' vraag ik aan hem. 'En daarbij, ik wil niet dat Nathan alleen ligt.' en ik kijk hem even aarzelend aan. En daarbij, denk ik, wil je niet eens met me op een kamer liggen waarschijnlijk. 'Dus... Beiden maar weer naar onze eigen kamer?' vraag ik aarzelend aan hem.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

jaimyhoi schreef:
    Michelle - demon
    Ik staar een beetje voor me uit, en ik hoor Axton vragen op wie ik verliefd was. 'Dat is sowieso niet in de roddels gekomen, daar heb ik zelf voor gezorgd.' en dan zeg ik wie het is: 'Max, zo heet hij. Of heette eigenlijk. Alleen is hij er nu niet meer. Niet op deze school, niet op deze wereld.'

Axton
    "Dat spijt me voor je." ik meende het. Ik zou nu niet weten wat ik zou doen als ik Alexi kwijt zou geraken. Het moest vast zijn of je ziel en hart uit je lichaam wordt gerukt. En we hebben al zo'n klein, bijna onzichtbaar hart, maar het is des te pijnlijker als het eens echt geraakt wordt.

“To live will be an awfully big adventure.”

jaimyhoi schreef:
    Leslie - demon
    Ik zie hoe Jake zijn kleren uit doet en inderdaad in boxer over blijft. Hij stapt in het bed dat naast de mijne ligt. Hij buigt zich naar me toe en geeft me een teder zacht kusje en fluister 'Slaapwel.' waarna hij onder de dekens kruipt en het licht uit. 'Jij ook Jake,' zeg ik tegen Jake. Maar ik voel me alleen zo terwijl Jake in het andere bed ligt. Dus fluister ik zacht: 'Jake, voel jij je ook weleens alleen?'

Jake Sadler

'Ja, soms.' fluister ik terug en kijk naar het donkere plafond boven me.
    'Dat zijn meestal de momenten dat ik een prooi zoek om me niet meer eenzaam te voelen maar eerlijk gezegd werkt dat niet. Je blijft je hetzelfde voelen.' mompel ik.

Alexi Parker
    Na een uurtje slaap word ik weer wakker, klam van het angstzweet.
    Het eerste wat ik doe is kijken of Jake, Sky en Axton al terug zijn. Maar de eenzaamheid heerst. Ik besluit me te douchen en dan wat rond te lopen buiten aangezien het hier veel te warm is. Ik pak een trainingbroek, topje en trui en stap vlug eens onder de douchen. Dan droog ik me af en kleed me weer aan. Ik kijk in de spiegel en verschiet even van mijn rode ogen. Juist ik had gehuilt.
    Ik zucht en loop op mijn tippen van mijn tenen naar buiten. Naar de kant van het meertje waar ik & Axton vandaag nog gezwommen hadden... of is het ondertussen al gisteren? Ik heb geen flauw idee.

Vans.
    Ik word wakker door iemand die de kamer binnenkomt. Xavier had nog in de club gebleven terwijl de anderen allang naar huis waren maar volgens mij was hij er nu ook. Ik keek even op het uurwerk dat op mijn nachtkastje stond. 6.28. Shit.

kindness is never a burden.

jaimyhoi schreef:
    Sky
    'Weet je, zoiets heet gemeen spelen en dat kan ik even gord,' zegt Daniël grijnzend. 'En daarbij, het tijd voor het mensen meisje om te slapen.' en dan zeg ik: 'Het is tijd voor de engelen jongen om niet gemeen te zijn.' en ik kijk hem glimlachend aan. 'Horen engelen juist niet lief en goed te zijn?' en ik sta op waarna ik Daniël overeind trek. 'Ik denk niet dat we hier slapen?' vraag ik aan hem. 'En daarbij, ik wil niet dat Nathan alleen ligt.' en ik kijk hem even aarzelend aan. En daarbij, denk ik, wil je niet eens met me op een kamer liggen waarschijnlijk. 'Dus... Beiden maar weer naar onze eigen kamer?' vraag ik aarzelend aan hem.

Daniël

'Is goed' Andwoorde ik glimlachend waarna ik samen met haar eerst naar haar kamer liep en dan vervolgens naar mijn eigen kamer, Nathan lag al te slapen op zijn bed, iets wat vast niet lang zou duren.

Elena Gracia Ramirez • Engel.
    Elena stond op toen de eerste zonnestralen door de bomen braken. Ze stak het boek veilig weg, in de wetenschap dat ze straks toch verder zou lezen en keerde terug naar school. De vogels floten vrolijke deuntjes en hier en daar hoorde Elena een eekhoorn of muis. Eenmaal op school aangekomen was het er zo goed als dood. Iedereen leek nog te slapen dus ging Elena maar in de kantine zitten.

[Oké, El is bored... ]

{Mischien kan Elena Nathan of Daniël ontmoeten of met hun praten?}

WillNotLearn schreef:
    {Mischien kan Elena Nathan of Daniël ontmoeten of met hun praten?}

[Oké. (: ]

{Ik stuur ze wel naar de kantine ^^}

WillNotLearn schreef:
    {Ik stuur ze wel naar de kantine ^^}