• Lieve users,

    Zoals vele van jullie de afgelopen dagen wel hebben gemerkt, zijn er wat documenten van het mod-forum verspreid over de site. Het ging hierom een lijst met mensen die sowieso geen mod zouden worden, en wat andere zaken om het verhaal van de lijst geloofwaardig te maken.
    Vanuit het mod-team is deze lijst tot nu toe altijd ontkend. Tot nu toe ja. Want zoals veel van jullie ook al wel doorhadden, is de lijst niet fake, net zoals de andere zaken die verspreid zijn.
    Maar wij hadden ook onze redenen om te blijven ontkennen. Wij gebruiken die lijst alleen als ondersteuning bij de aanmeldingen. En, hoewel jullie dat niet konden zien, er is flink gediscussieerd over de namen op die lijst. Het is niets persoonlijks dus! Zonder die lijst waren wij zeker weten tot het zelfde resultaat gekomen, aangezien wij bij de aanmeldingen ook zaken als het strafblad kunnen zien en wij bij de aanmeldingen ook echt wel meenemen hoe een user zich gedraagt op het forum of tegenover de mods.
    Wij zijn blijven liegen over die lijst omdat wij op dat moment niets beters wisten wat we moesten doen. Wij hadden geen idee waar of van wie de berichten kwamen en wilden dat eerst rustig uitzoeken. Dat hebben we inmiddels gedaan. Wij zijn erachter gekomen dat de site is gehackt en hebben een idee wie het heeft gedaan. Daarover gaan we verder niet uitweiden. Maar wij waren allang blij dat geen van de mods uit de school is geklapt en dat het team dus te vertrouwen is.
    Dit was, achteraf gezien, niet heel erg verstandig, maar wij konden echt niets beters verzinnen. Wij hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk op te lossen en proberen dat dus nu te doen door alles maar te bekennen. Ook niet alle mods waren het altijd eens met deze oplossing, wij hebben er aardig wat ruzie overgemaakt.
    Wij hopen dat jullie niet al te boos zijn en niet al het vertrouwen in ons zijn kwijtgeraakt.

    Met vriendelijke groet,
    De mods

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 19:19 ]


    I am an idiot, I move.

    Nu we toch een vragenrondje houden: Weten jullie wie de hacker is?


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Nu we toch een vragenrondje houden: Weten jullie wie de hacker is?

    We dachten het te weten, alleen toen kwamen er allemaal berichten dat het er een stuk of 10 waren, dus nu weten we het niet meer.


    I am an idiot, I move.

    Ahh well, nevermind. I was just being too much of a dramaqueen. I'm not feeling too well and with all this shit on top of that I just felt really bad, so my reaction was a little exaggerated. Just don't keep it in mind or so, I would still love to :')

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 21:33 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Creed schreef:
    (...)
    We dachten het te weten, alleen toen kwamen er allemaal berichten dat het er een stuk of 10 waren, dus nu weten we het niet meer.


    Ik had e-mail doorgegeven, maar ik werd compleet genegeerd, heb geen antwoord meer gehad >3<
    MEt e-mail kan je toch vrij veel?

    En hoezo is die lijst niet zomaar verzameling van random mensen, want ik heb nog altijd niet gehoord waarom ik er op sta. Sterker nog, een mod had geen flauw idee waarom ik er op stond.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Barnabas schreef:
    Nou. Ik weet de oplossing, die ik al eerder heb aangevoerd.
    Maak mij oppermod.
    Join my crew. Forever.

    (cat)

    You can join me and become one with Russia.


    No growth of the heart is ever a waste

    Endure schreef:
    (...)

    Ik had e-mail doorgegeven, maar ik werd compleet genegeerd, heb geen antwoord meer gehad >3<
    MEt e-mail kan je toch vrij veel?

    En hoezo is die lijst niet zomaar verzameling van random mensen, want ik heb nog altijd niet gehoord waarom ik er op sta. Sterker nog, een mod had geen flauw idee waarom ik er op stond.

    Een email van de hacker?


    I am an idiot, I move.

    Creed schreef:
    (...)
    Een email van de hacker?


    In één van die pb's stond een email, waar de mensen van die lijst heen konden mailen.

    Ivan schreef:
    (...)
    You can join me and become one with Russia.

    Unless you want to die... Never.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    O wacht. Nu ga ik offtopic. Nu heb ik al helemaal geen kans meer om mod te worden in de toekomst. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Endure schreef:
    (...)

    Ik had e-mail doorgegeven, maar ik werd compleet genegeerd, heb geen antwoord meer gehad >3<
    MEt e-mail kan je toch vrij veel?

    En hoezo is die lijst niet zomaar verzameling van random mensen, want ik heb nog altijd niet gehoord waarom ik er op sta. Sterker nog, een mod had geen flauw idee waarom ik er op stond.

    We hebben gewoon als we iemand dachten die er niet geschikt voor was, in dat topic gezegd met een reden. Dan hebben we die eigenlijk vrij wel direct in dat lijstje geplaatst maar we hebben er ook nog verder over gediscussieerd.
    Dat we niet meer weten waarom jij op dat lijstje stond is een goed teken eigenlijk, dat wil zeggen dat waarschijnlijk slechts enkele met die reden akkoord waren bijvoorbeeld of dat we dat eigenlijk geen echte reden vonden om te zeggen dat je geen moderator kon worden ^^.
    En aangezien we niet weten waarom jij er op stond, moeten we het eerst nog gaan vragen aan de desbetreffende mods =).
    Zoals al gezegd is geweest, volgens mij heeft niemand volgens dat lijstje gehandeld. Bij het verbeteren van de aanmeldingen heb ik sommige mensen die op het lijstje stonden goedgekeurd =). Een goede aanmelding is nog steeds een kans tot het worden van moderator =).


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik wil weten wat de reden is waarom ik erop sta, maar ik heb geen zin om elke mod een pb te sturen om te vragen of zij het nog weten. :'D dus ik laat het maar bij wat ik zelf denk.


    -

    Wheejo wat heb ik gemist? Ik kom twee dagen niet op quizlet en dan gebeurd dit :/

    Maar ja. Ik snap het allemaal niet precies, dus ik kan ook niet echt een mening geven.


    Destroy what destroys you.

    Barnabas schreef:
    Nou. Ik weet de oplossing, die ik al eerder heb aangevoerd.
    Maak mij oppermod.
    Join my crew. Forever.

    (cat)


    I wanna join! Choose me, choose me! Hehe c:


    The artist is the kid that survived.

    Barnabas schreef:
    O wacht. Nu ga ik offtopic. Nu heb ik al helemaal geen kans meer om mod te worden in de toekomst. :')


    Nu sta je ook op de zwarte lijst.


    "Ignite, my love. Ignite."

    madeupyou schreef:
    (...)
    We hebben gewoon als we iemand dachten die er niet geschikt voor was, in dat topic gezegd met een reden. Dan hebben we die eigenlijk vrij wel direct in dat lijstje geplaatst maar we hebben er ook nog verder over gediscussieerd.
    Dat we niet meer weten waarom jij op dat lijstje stond is een goed teken eigenlijk, dat wil zeggen dat waarschijnlijk slechts enkele met die reden akkoord waren bijvoorbeeld of dat we dat eigenlijk geen echte reden vonden om te zeggen dat je geen moderator kon worden ^^.
    En aangezien we niet weten waarom jij er op stond, moeten we het eerst nog gaan vragen aan de desbetreffende mods =).
    Zoals al gezegd is geweest, volgens mij heeft niemand volgens dat lijstje gehandeld. Bij het verbeteren van de aanmeldingen heb ik sommige mensen die op het lijstje stonden goedgekeurd =). Een goede aanmelding is nog steeds een kans tot het worden van moderator =).


    Ja maar kijk, dat vind ik al helemaal slecht. Kijk, dát er zo'n lijst is kan ik ergens nog begrijpen. (Ondanks dat er veeeeel meer zijn die geen mod kunnen worden omdat ze bijv. te nieuw zijn en dus regels en alles nog niet kennen) Maar het ergste vind ik dat ik er dus op sta en niemand duidelijk weet waarom. Misschien goed, maar ik vind het ook héél slordig.
    Als je zo'n lijst opstelt, doe het dan ook goed. Kom met duidelijk redenen en kijk wie er allemaal mee eens zijn en licht vooral die persoon in, zodat hij of zij ook zijn of haar gedrag kan aanpassen. Misschien hebben ze het niet eens door dat ze vaak ruzie maken of wat dan ook.
    Want door die mensen op die lijst te zetten help je niemand.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.