• Lieve users,

    Zoals vele van jullie de afgelopen dagen wel hebben gemerkt, zijn er wat documenten van het mod-forum verspreid over de site. Het ging hierom een lijst met mensen die sowieso geen mod zouden worden, en wat andere zaken om het verhaal van de lijst geloofwaardig te maken.
    Vanuit het mod-team is deze lijst tot nu toe altijd ontkend. Tot nu toe ja. Want zoals veel van jullie ook al wel doorhadden, is de lijst niet fake, net zoals de andere zaken die verspreid zijn.
    Maar wij hadden ook onze redenen om te blijven ontkennen. Wij gebruiken die lijst alleen als ondersteuning bij de aanmeldingen. En, hoewel jullie dat niet konden zien, er is flink gediscussieerd over de namen op die lijst. Het is niets persoonlijks dus! Zonder die lijst waren wij zeker weten tot het zelfde resultaat gekomen, aangezien wij bij de aanmeldingen ook zaken als het strafblad kunnen zien en wij bij de aanmeldingen ook echt wel meenemen hoe een user zich gedraagt op het forum of tegenover de mods.
    Wij zijn blijven liegen over die lijst omdat wij op dat moment niets beters wisten wat we moesten doen. Wij hadden geen idee waar of van wie de berichten kwamen en wilden dat eerst rustig uitzoeken. Dat hebben we inmiddels gedaan. Wij zijn erachter gekomen dat de site is gehackt en hebben een idee wie het heeft gedaan. Daarover gaan we verder niet uitweiden. Maar wij waren allang blij dat geen van de mods uit de school is geklapt en dat het team dus te vertrouwen is.
    Dit was, achteraf gezien, niet heel erg verstandig, maar wij konden echt niets beters verzinnen. Wij hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk op te lossen en proberen dat dus nu te doen door alles maar te bekennen. Ook niet alle mods waren het altijd eens met deze oplossing, wij hebben er aardig wat ruzie overgemaakt.
    Wij hopen dat jullie niet al te boos zijn en niet al het vertrouwen in ons zijn kwijtgeraakt.

    Met vriendelijke groet,
    De mods

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 19:19 ]


    I am an idiot, I move.

    Creed schreef:
    (...)
    Dat valt denk ik niet meer te achterhalen, tenzij diegene dat zelf nog weet.


    Ohhhhh, ik hoop echt dat diegene dit leest en uit pure schaamte zijn rooie naam aan de wilgen hangt. Iemand's naam zonder argumenten op die lijst zetten is een (ernstig) ding, iemand's naam erop zetten met een argument wat volledig ongegrond is is een volstrekte ander.

    Wie het ook was, weet dat ik je bij deze een incompetente idioot vind die zich diep in een hoekje moet gaan zitten schamen. Oh, en je moet psycholoog worden: Psychologen die met allerlei 'feiten' aankomen die volledig uit hun duim gezogen zijn schijnen het nogal goed te doen in de wereld van de psychologie :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Waspik schreef:
    (...)

    Waarom loop ik iedereen op te fokken? Ik zeg alleen wat ik vind.
    En ja, ik ben inderdaad 14 jaar. Goed gezien op mijn profiel. Ik wil nog helemaal niet volwassen zijn.
    Maar dat ik opgefokt ben dat is niet waar. Ik zat namelijk al best wel lang niet meer op Q. Maar ik kom graag langs als er drama is.


    Zo ken ik je weer, Sarita'tje <'3

    Waspik schreef:
    (...)

    Waarom loop ik iedereen op te fokken? Ik zeg alleen wat ik vind.
    En ja, ik ben inderdaad 14 jaar. Goed gezien op mijn profiel. Ik wil nog helemaal niet volwassen zijn.
    Maar dat ik opgefokt ben dat is niet waar. Ik zat namelijk al best wel lang niet meer op Q. Maar ik kom graag langs als er drama is.
    Serieus, laat Sarita met rust mensen. Ze is 14 ja, verstandig genoeg om te weten wat ze doet en zegt. Waarom zijn jullie allemaal tegen haar? Kom op, alsof jullie allemaal poeslief zijn?


    Where words fail, music speaks

    Huntelaar schreef:
    Guys, guys.. het is gebeurd, excuses zijn aangeboden (wat je daar mee doet moet je zelf weten), uitleg is grotendeels gegeven.. calm your asses. :Y) Het blijft een website, hè.


    Over die lijst is geen uitleg, dat is gewoon een lijst waarvan de meesten zich afvragen hoe the fuck ze daarop komen.

    Confused schreef:
    (...)

    Hoor je nou wel wat je zegt? Jij loopt iedereen in dit topic de hele tijd al op te fokken met je reacties. Beetje triest en onvolwassen, maar oh wacht. Je bent 14 jaar. Hormonen gieren nog door je lijf, geen wonder dat je zo prikkelbaar bent voor zo'n lijstje...


    Ik vraag me af waarom jij je je hiermee bemoeid, aangezien je zelf niet op die lijst stond en de mods haar niet vragen om te stoppen. Laat het nou maar gewoon, wat je nu doet gaat ook niet helpen en dat begrijp je zelf ook wel. Laat ons even klagen, dan kunnen we hierna dit hele gedoe gewoon vergeten zonder dat er ons nog dingen dwars zitten.


    i put the fun in funeral

    Ability to drop subject: not found.
    Some of you are acting like babies.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Waspik schreef:
    (...)

    Waarom loop ik iedereen op te fokken? Ik zeg alleen wat ik vind.
    En ja, ik ben inderdaad 14 jaar. Goed gezien op mijn profiel. Ik wil nog helemaal niet volwassen zijn.
    Maar dat ik opgefokt ben dat is niet waar. Ik zat namelijk al best wel lang niet meer op Q. Maar ik kom graag langs als er drama is.


    Dat blijkt maar weer, want je bent lekker bezig hier. De mods zijn ook gewoon mensen, misschien moeilijk te beseffen voor je maar ze doen het hartstikke goed en laten we eerlijk zijn. Als jij mod was geweest had je zonder klagen mee gedaan aan die lijsten. Nu het naar buiten is gekomen doet iedereen heel moeilijk en ik spreek nu even in het algemeen maar ik weet zeker dat als iedereen die nu zeikt mod was geweest voordat dit naar buiten kwam zonder blikken of blozen mee had gedaan aan die lijsten omdat het logisch is dat de mods het via lijsten doen want zo houden ze goed overzicht over die honderden aanmeldingen. Het is voor die ene (weet haar username even niet) natuurlijk heel lullig dat ze er als slechte béta reader op is gezet maar iedereen maakt fouten en dus de mods ook.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:54 ]

    Ulliminate schreef:
    (...)Serieus, laat Sarita met rust mensen. Ze is 14 ja, verstandig genoeg om te weten wat ze doet en zegt. Waarom zijn jullie allemaal tegen haar? Kom op, alsof jullie allemaal poeslief zijn?

    Het is maar één iemand die tegen haar begon hoor?


    Deep inside, I've never felt alive

    Escritura schreef:
    Ability to drop subject: not found.
    Some of you are acting like babies.


    Stond jij op de lijst? Nee.
    Weet jij dus hoe het is? Nee.
    Wat hebben de mods er aan gedaan? Vrij weinig.
    Zijn onze vragen beantwoord? Nee.

    Natuurlijk gaat iedereen dan door, is menselijk.
    Iedereen wilt gewoon weten waarom ze er op staan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Audacity schreef:
    (...)

    Ik vraag me af waarom jij je je hiermee bemoeid, aangezien je zelf niet op die lijst stond en de mods haar niet vragen om te stoppen. Laat het nou maar gewoon, wat je nu doet gaat ook niet helpen en dat begrijp je zelf ook wel. Laat ons even klagen, dan kunnen we hierna dit hele gedoe gewoon vergeten zonder dat er ons nog dingen dwars zitten.


    Ja maar dat klagen van jullie kan misschien wel heel rot overkomen bij de mods en mods zijn ook mensen met gevoelens. Hoe zou jij je voelen als mod zijnde en je wordt helemaal de grond in getrapt omdat zoiets naar buiten komt? Daarom doe ik dit, omdat ik heel goed kan begrijpen dat dit voor de mods ook heel vervelend is.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:53 ]

    Endure schreef:
    (...)

    Stond jij op de lijst? Nee.
    Weet jij dus hoe het is? Nee.
    Wat hebben de mods er aan gedaan? Vrij weinig.
    Zijn onze vragen beantwoord? Nee.

    Natuurlijk gaat iedereen dan door, is menselijk.
    Iedereen wilt gewoon weten waarom ze er op staan.


    Wasnt speaking to anyone in particular. :W But if you want to feel spoken about, go right ahead.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Confused schreef:
    (...)

    ja maar dat klagen voor jullie kan misschien wel heel rot overkomen bij de mods en mods zijn ook mensen met gevoelens. Hoe zou jij je voelen als mod zijnde en je wordt helemaal de grond in getrapt omdat zoiets naar buiten komt? Daarom doe ik dit, omdat ik heel goed kan begrijpen dat dit voor de mods ook heel vervelend is.


    O, ik vind het ook niet leuk voor de mods hoor, maar volgens mij heb jij de titel van dit topic niet goed gelezen. Zij hebben hier iets om zich voor te verontschuldigen, niet wij. Wij hebben het recht daar op te reageren. Als zij dat te ver vinden gaan, dan moeten ze dat zelf maar zeggen. Daar hebben ze jou niet voor nodig.


    i put the fun in funeral

    Confused schreef:
    (...)

    Dat blijkt maar weer, want je bent lekker bezig hier. De mods zijn ook gewoon mensen, misschien moeilijk te beseffen voor je maar ze doen het hartstikke goed en laten we eerlijk zijn. Als jij mod was geweest had je zonder klagen mee gedaan aan die lijsten. Nu het naar buiten is gekomen doet iedereen heel moeilijk en ik spreek nu even in het algemeen maar ik weet zeker dat als iedereen die nu zeikt mod was geweest voordat dit naar buiten kwam zonder blikken of blozen mee had gedaan aan die lijsten omdat het logisch is dat de mods het via lijsten doen want zo houden ze goed overzicht in die honderden aanmeldingen. Het is voor die ene (weet haar username even niet) natuurlijk heel lullig dat ze er als slechte béta reader op is gezet maar iedereen maakt fouten en dus de mods ook.


    Daarom ben ik ook geen mod. Zodat ik zulke fucking lijstje niet hoef te maken. En ja, ik weet dat de mods gewone mensen zijn. Ik ken er een paar. Ik weet niet wat er in jou hoofd omgaat dat jij denkt dat ik niet kan beseffen dat het mensen zijn. En voor de zoveelste keer, want jij praat volgens mij ergens over waar je niks van af weet, die lijst op zich boeit me niet maar de redenen die er op staan die slaan nergens op.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Endure schreef:
    (...)

    Stond jij op de lijst? Nee.
    Weet jij dus hoe het is? Nee.
    Wat hebben de mods er aan gedaan? Vrij weinig.
    Zijn onze vragen beantwoord? Nee.

    Natuurlijk gaat iedereen dan door, is menselijk.
    Iedereen wilt gewoon weten waarom ze er op staan.


    *steekt hand op*

    Ik stond op de lijst, ik ben nog steeds lichtelijk pissig op de mods (om een andere reden) en vindt de argumentatie lachwekkend. Maar dat betekent niet dat ik eindeloos tekeer ga. Ik ben hier klaar mee. Antwoorden gaan niet komen. Deal with it. Move ooonnnn. Go do nice stuffs.


    quidquid excusatio prandium pro

    Endure schreef:
    (...)

    Stond jij op de lijst? Nee.
    Weet jij dus hoe het is? Nee.
    Wat hebben de mods er aan gedaan? Vrij weinig.
    Zijn onze vragen beantwoord? Nee.

    Natuurlijk gaat iedereen dan door, is menselijk.
    Iedereen wilt gewoon weten waarom ze er op staan.

    Zet al je vragen dan even op een rijtje.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I am an idiot, I move.