• Ik zou graag op school met een vriendin een halloween feest willen organiseren.
    Denken jullie dat dit kan en het ons lukt? En hoe kunnen we dit het best brengen zodat het mag etc?

    xxxx

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Wat wil je precies met dit topic bereiken?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    Wat wil je precies met dit topic bereiken?
    Tips


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Als iemand bij mij op school een Halloweenfeest zou organiseren [ik zit in de derde van het middelbaar], zouden er niet zoveel mensen komen.
    Ligt er dus aan in welke groep je zit, denk ik?

    Scamander schreef:
    Als iemand bij mij op school een Halloweenfeest zou organiseren [ik zit in de derde van het middelbaar], zouden er niet zoveel mensen komen.
    Ligt er dus aan in welke groep je zit, denk ik?
    Uhm, ik zit in de 4e. Maar ik bedoel dan wel een halloweenfeest zoals ze het in amerika vieren.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik denk dat je het al eerder had moeten bedenken


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik ga naar een halloweenfeest, maar dat is in een club waar je kaartjes voor kon kopen. Wat er daar gebeurd is dat iedereen verkleed moet komen. Er wordt horrormuziek gedraaid, zoals Michael Jackson (Thriller) muziek van Rammstein en Marlyn Manson. Er zullen speciale drankjes zijn en speciale hapjes in halloween stijl. Ook is er voor decoratie gezorgd.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat doen ze bij mij op school
    En ik vind het stom
    Want daar gaat al het geld heen en dan kunnen we geen kerstgala doen
    Wat ik 100000 keer liever had gedaan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one