• Lieve users,

    Zoals vele van jullie de afgelopen dagen wel hebben gemerkt, zijn er wat documenten van het mod-forum verspreid over de site. Het ging hierom een lijst met mensen die sowieso geen mod zouden worden, en wat andere zaken om het verhaal van de lijst geloofwaardig te maken.
    Vanuit het mod-team is deze lijst tot nu toe altijd ontkend. Tot nu toe ja. Want zoals veel van jullie ook al wel doorhadden, is de lijst niet fake, net zoals de andere zaken die verspreid zijn.
    Maar wij hadden ook onze redenen om te blijven ontkennen. Wij gebruiken die lijst alleen als ondersteuning bij de aanmeldingen. En, hoewel jullie dat niet konden zien, er is flink gediscussieerd over de namen op die lijst. Het is niets persoonlijks dus! Zonder die lijst waren wij zeker weten tot het zelfde resultaat gekomen, aangezien wij bij de aanmeldingen ook zaken als het strafblad kunnen zien en wij bij de aanmeldingen ook echt wel meenemen hoe een user zich gedraagt op het forum of tegenover de mods.
    Wij zijn blijven liegen over die lijst omdat wij op dat moment niets beters wisten wat we moesten doen. Wij hadden geen idee waar of van wie de berichten kwamen en wilden dat eerst rustig uitzoeken. Dat hebben we inmiddels gedaan. Wij zijn erachter gekomen dat de site is gehackt en hebben een idee wie het heeft gedaan. Daarover gaan we verder niet uitweiden. Maar wij waren allang blij dat geen van de mods uit de school is geklapt en dat het team dus te vertrouwen is.
    Dit was, achteraf gezien, niet heel erg verstandig, maar wij konden echt niets beters verzinnen. Wij hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk op te lossen en proberen dat dus nu te doen door alles maar te bekennen. Ook niet alle mods waren het altijd eens met deze oplossing, wij hebben er aardig wat ruzie overgemaakt.
    Wij hopen dat jullie niet al te boos zijn en niet al het vertrouwen in ons zijn kwijtgeraakt.

    Met vriendelijke groet,
    De mods

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 19:19 ]


    I am an idiot, I move.

    Creed schreef:
    (...)


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Cousinzoned schreef:
    Maar modjes, jullie hébben wel vooroordelen. Want anders stond het Gaby-ding er bij mij niet bij.

    Dan ga ik daar op letten en proberen het niet te laten gebeuren =).

    Maar ter verdediging, iedereen heeft altijd wel vooroordelen, ook al zou je willen van niet. Dat is namelijk iets menselijk om al op voorhand te oordelen.
    Maar ik zal zeker mijn best om zo min mogelijk al te oordelen. =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    madeupyou schreef:
    (...)
    Dan ga ik daar op letten en proberen het niet te laten gebeuren =).

    Maar ter verdediging, iedereen heeft altijd wel vooroordelen, ook al zou je willen van niet. Dat is namelijk iets menselijk om al op voorhand te oordelen.
    Maar ik zal zeker mijn best om zo min mogelijk al te oordelen. =)
    Ja, maar dan is het niet fair van jullie om te zeggen dat jullie neutraal zullen verbeteren en iedereen een gelijke kans zullen geven.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    madeupyou schreef:
    (...)
    Dan ga ik daar op letten en proberen het niet te laten gebeuren =).

    Maar ter verdediging, iedereen heeft altijd wel vooroordelen, ook al zou je willen van niet. Dat is namelijk iets menselijk om al op voorhand te oordelen.
    Maar ik zal zeker mijn best om zo min mogelijk al te oordelen. =)


    Klopt ook, maar die lijst vind ik zelf ook vaag. Voor zover ik weet veroorzaak ik geen problemen, en ik ben niet de enige die er zo over denkt (de lijst dan)

    Errin schreef:
    (...)Ja, maar dan is het niet fair van jullie om te zeggen dat jullie neutraal zullen verbeteren en iedereen een gelijke kans zullen geven.

    Zoals ik eerder heb gereageerd: ik heb alle aanmeldingen eerlijk bekeken en zelf mensen die op die lijst stonden goedgekeurd.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Pioneer schreef:
    (...)
    Zoals ik eerder heb gereageerd: ik heb alle aanmeldingen eerlijk bekeken en zelf mensen die op die lijst stonden goedgekeurd.
    Ja, maar ik vermoed dat dat niet bij iedere moderator zo is gegaan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Ja, maar ik vermoed dat dat niet bij iedere moderator zo is gegaan.


    Je kunt er nu weinig aan veranderen. Alle mods een waarschuwing wegens faken! en dan klaar met de discussie.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 19:44 ]

    Pfff, eindelijk een computer XD ben je een weekendje aan het werken, breekt de sores uit. M'n mobiel is inmiddels helemaal leeg van het forum checken, want ik wist in ieder geval dat er iets speelde. Nou maar eens even kijken wat iedereen gezegd heeft.


    Life is hard and then we die

    Pioneer schreef:
    (...)
    Zoals ik eerder heb gereageerd: ik heb alle aanmeldingen eerlijk bekeken en zelf mensen die op die lijst stonden goedgekeurd.


    Oké, ik dacht echt zo van die mensen staan op de lijst dus ik keur die niet goed bij wijze van. Maar weet ik wel beter, hoop ik.

    Is het heel slecht van mij als me dat eigenlijk niet veel kan schelen? Ik vertrouw erop dat de mods alleen maar het beste voorhebben en uiteindelijk vat die lijst alleen maar samen wat zij al wisten, het maakt het gewoon makkelijker.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Errin schreef:
    (...)Ja, maar ik vermoed dat dat niet bij iedere moderator zo is gegaan.

    Eerlijk gezegd denk ik van wel. Het is niet omdat we zoiets op lijst zetten dat we daar ons aan houden, 'k heb het al verschillende keren gezien dat mods dat in dat topic posten =). Misschien ben ik wat naïef of heb ik wat meer vertrouwen in de andere moderators omdat ik er dichter bij sta, maar ik denk eerlijk gezegd dat iedereen wel voor hun eigen kan oordelen, dat merk je ook wel als we met discussies bezig zijn. Dan durft iedereen wel eens iedereen tegen te spreken enzo, dus 'k zie niet in waarom andere moderators hun dan zo zouden vasthouden aan dat lijstje. Ik denk eerlijk dat dat echt niet gebeurd is.
    Daarbij was er in dat topic zelf al commentaar van moderators dat ze dat niet waar vonden en dat ze niet vonden dat die op dat lijstje moest staan enzovoorts.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Errin schreef:
    (...)Ja, maar ik vermoed dat dat niet bij iedere moderator zo is gegaan.

    Ik kan 't fout hebben, maar ik geloof niet dat er ook maar één mod is die gelijk alle mensen van die lijst heeft afgekeurd (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    Morgue schreef:
    (...)

    Je kunt er nu weinig aan veranderen. Alle mods een waarschuwing wegens faken! en dan klaar met de discussie.


    Die vind ik best goed

    Jaqen schreef:
    (...)
    Ik kan 't fout hebben, maar ik geloof niet dat er ook maar één mod is die gelijk alle mensen van die lijst heeft afgekeurd (:

    Volgens mij ook niet, sommige van de lijst, hadden in mijn ogen wel een heel goede aanmelding.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    madeupyou schreef:
    (...)
    Volgens mij ook niet, sommige van de lijst, hadden in mijn ogen wel een heel goede aanmelding.

    Uhuh, inderdaad.


    "I shut my eyes in order to see.'