• Lieve users,

    Zoals vele van jullie de afgelopen dagen wel hebben gemerkt, zijn er wat documenten van het mod-forum verspreid over de site. Het ging hierom een lijst met mensen die sowieso geen mod zouden worden, en wat andere zaken om het verhaal van de lijst geloofwaardig te maken.
    Vanuit het mod-team is deze lijst tot nu toe altijd ontkend. Tot nu toe ja. Want zoals veel van jullie ook al wel doorhadden, is de lijst niet fake, net zoals de andere zaken die verspreid zijn.
    Maar wij hadden ook onze redenen om te blijven ontkennen. Wij gebruiken die lijst alleen als ondersteuning bij de aanmeldingen. En, hoewel jullie dat niet konden zien, er is flink gediscussieerd over de namen op die lijst. Het is niets persoonlijks dus! Zonder die lijst waren wij zeker weten tot het zelfde resultaat gekomen, aangezien wij bij de aanmeldingen ook zaken als het strafblad kunnen zien en wij bij de aanmeldingen ook echt wel meenemen hoe een user zich gedraagt op het forum of tegenover de mods.
    Wij zijn blijven liegen over die lijst omdat wij op dat moment niets beters wisten wat we moesten doen. Wij hadden geen idee waar of van wie de berichten kwamen en wilden dat eerst rustig uitzoeken. Dat hebben we inmiddels gedaan. Wij zijn erachter gekomen dat de site is gehackt en hebben een idee wie het heeft gedaan. Daarover gaan we verder niet uitweiden. Maar wij waren allang blij dat geen van de mods uit de school is geklapt en dat het team dus te vertrouwen is.
    Dit was, achteraf gezien, niet heel erg verstandig, maar wij konden echt niets beters verzinnen. Wij hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk op te lossen en proberen dat dus nu te doen door alles maar te bekennen. Ook niet alle mods waren het altijd eens met deze oplossing, wij hebben er aardig wat ruzie overgemaakt.
    Wij hopen dat jullie niet al te boos zijn en niet al het vertrouwen in ons zijn kwijtgeraakt.

    Met vriendelijke groet,
    De mods

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 19:19 ]


    I am an idiot, I move.

    Creed schreef:
    (...)
    Want het gaat bij ons altijd zo. We zitten alleen maar users af te zeiken.


    Hee hee, 't is niet mijn schuld dat ik printscreens heb gezien (cat). Dat doet mijn beeld van jullie geen goed. Laat ons even klagen. Als ik jullie echt verschrikkelijk had gevonden, had ik nooit meegedaan met de modverkiezing.


    i put the fun in funeral

    Bvlgari schreef:
    (...)

    Ik ben het helemaal met je eens hoor, begrijp me niet verkeerd! Ze hebben inderdaad niet handig gehandelt, en dat was dom van ze. Hiermee zijn er best wel wat mensen 'gekwetst'. Want de redenen sloegen nergens op en waren nogal .. ja, overhaaste conclusies. 'Was ook bevriend met .. dus weet hoe ze is' Dit vind ik nogal lullig.
    Ik denk ook dat de sfeer hierdoor op Q een hele tijd naar zal zijn, maar goed.


    Ik ga blijkbaar met Gaby om en zorg voor problemen. Sorry hoor, maar toen ik op Q kwam was Gaby al geband.

    What a suprise XD


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Zoals ik al zei, wijs users er op als ze ongepast/slecht gedrag vertonen en zet ze niet sneaky op zo'n rare lijst, zo help je niemand.
    Vertel iedereen even waarom ze erop staan, dus even open kaart, aangezien wie A zegt ook B moet zeggen.

    En dan kan iedereen het gewoon afsluiten n___n


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Serieus, dat er zo'n lijst word gemaakt. Zeg het dan open, op het forum. En niet stiekem. Dat mods dit gedaan hebben zegt dat ze niet genoeg verantwoordelijkheid hebben. Sorry hoor. - mijn mening-


    Where words fail, music speaks

    Endure schreef:
    Zoals ik al zei, wijs users er op als ze ongepast/slecht gedrag vertonen en zet ze niet sneaky op zo'n rare lijst, zo help je niemand.
    Vertel iedereen even waarom ze erop staan, dus even open kaart, aangezien wie A zegt ook B moet zeggen.

    En dan kan iedereen het gewoon afsluiten n___n


    Ja inderdaad, toen ik vroeg waarom ik erop stond kreeg ik als antwoord dat hun het ook niet wisten. Dafuq?

    Confused schreef:
    Lieve mede users. Get over it. Het is gebeurd. Klaar. Punt. Einde. Ja er is in het mod gedeelte wat gezegd over enkele users zonder dat die users daar direct van afwisten. Maar gebeurd dit in het dagelijks leven ook niet? Ga me niet vertellen dat jullie nooit wat tegen jullie vriendinnen hebben gezegd over iemand die je voorbij zag lopen of iemand die je totaal niet mag. Dat komt precies op hetzelfde neer. Het is klote als diegene daarachter komt voor degene die 'roddelde' en voor diegene zelf. Maar dat is nou eenmaal wat hier gebeurd is én trouwens het is maar een site waarop we zitten. Go on with your real life. Wat boeit het je (de users) nou wat een mod over je gezegd heeft? Op dit moment ben ik echt even Zwitserland want ik heb het echt helemaal gehad met dit. De sfeer op Quizlet is zo naar de klote omdat iedereen hier het er zo naar maakt. Als we dit nou gewoon achter ons laten en gewoon verder gaan scheelt het weer een hoop.
    Met vriendelijke groeten,
    Confused/Michelle :Y)


    Als jij nou eens weg zou gaan met je schijnheilige gedoe zou het al gelijk een stuk leuker zijn...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ulliminate schreef:
    Serieus, dat er zo'n lijst word gemaakt. Zeg het dan open, op het forum. En niet stiekem. Dat mods dit gedaan hebben zegt dat ze niet genoeg verantwoordelijkheid hebben. Sorry hoor. - mijn mening-


    Ze gaan ook echt op het 'openbare' forum bespreken wie er wel goed is om mod te worden en wie niet -.-' Ten eerste doen ze dat natuurlijk niet omdat het om een 'moderator verkiezing' gaat en dat beslis je natuurlijk niet terwijl iedereen kan meekijken, ten tweede waarom hebben ze dan niet genoeg verantwoordelijkheid? Ze nemen alle verantwoordelijkheid ervoor dat deze lijsten er zijn en ik vind dat ze ons heel goed te woord staan, ze beantwoorden alle vragen en blijven bovendien heel vriendelijk ondanks dat sommige users ze totaal de grond in trappen.

    Ulliminate schreef:
    Serieus, dat er zo'n lijst word gemaakt. Zeg het dan open, op het forum. En niet stiekem. Dat mods dit gedaan hebben zegt dat ze niet genoeg verantwoordelijkheid hebben. Sorry hoor. - mijn mening-

    Je rukt die lijst helemaal uit zijn context.


    I am an idiot, I move.

    Endure schreef:
    Zoals ik al zei, wijs users er op als ze ongepast/slecht gedrag vertonen en zet ze niet sneaky op zo'n rare lijst, zo help je niemand.
    Vertel iedereen even waarom ze erop staan, dus even open kaart, aangezien wie A zegt ook B moet zeggen.

    En dan kan iedereen het gewoon afsluiten n___n


    Ik zou persoonlijk graag willen weten welke mod in godsnaam audacity erop heeft gezet, gezien het feit dat ze nooit een betareader is geweest (cat)

    Enfin, het zou handig zijn om de redenen te geven. Maar het boeit me niet zo veel.


    quidquid excusatio prandium pro

    Sjiriki schreef:
    (...)

    Ik zou persoonlijk graag willen weten welke mod in godsnaam audacity erop heeft gezet, gezien het feit dat ze nooit een betareader is geweest (cat)

    Enfin, het zou handig zijn om de redenen te geven. Maar het boeit me niet zo veel.

    Dat valt denk ik niet meer te achterhalen, tenzij diegene dat zelf nog weet.


    I am an idiot, I move.

    Waspik schreef:
    (...)

    Als jij nou eens weg zou gaan met je schijnheilige gedoe zou het al gelijk een stuk leuker zijn...


    Hoor je nou wel wat je zegt? Jij loopt iedereen in dit topic de hele tijd al op te fokken met je reacties. Beetje triest en onvolwassen, maar oh wacht. Je bent 14 jaar. Hormonen gieren nog door je lijf, geen wonder dat je zo prikkelbaar bent voor zo'n lijstje...

    Confused schreef:
    (...)

    Hoor je nou wel wat je zegt? Jij loopt iedereen in dit topic de hele tijd al op te fokken met je reacties. Beetje triest en onvolwassen, maar oh wacht. Je bent 14 jaar. Hormonen gieren nog door je lijf, geen wonder dat je zo prikkelbaar bent voor zo'n lijstje...


    Waarom loop ik iedereen op te fokken? Ik zeg alleen wat ik vind.
    En ja, ik ben inderdaad 14 jaar. Goed gezien op mijn profiel. Ik wil nog helemaal niet volwassen zijn.
    Maar dat ik opgefokt ben dat is niet waar. Ik zat namelijk al best wel lang niet meer op Q. Maar ik kom graag langs als er drama is.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Confused schreef:
    (...)

    Hoor je nou wel wat je zegt? Jij loopt iedereen in dit topic de hele tijd al op te fokken met je reacties. Beetje triest en onvolwassen, maar oh wacht. Je bent 14 jaar. Hormonen gieren nog door je lijf, geen wonder dat je zo prikkelbaar bent voor zo'n lijstje...
    Leeftijd speelt hier echt geen rol. Ik denk dat iedereen die op het lijstje stond een beetje prikkelbaar is, het is namelijk niet het leukste nieuws dat je krijgen. Ik praat niet goed wat ze zei, maar jouw reactie is ook niet echt volwassen. Ik denk dat degene die niet op de lijst stonden ook niet van alles op de hoogte kunnen zijn en dus ook niet het recht hebben om blindelings te oordelen op de zaken.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 22:47 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Guys, guys.. het is gebeurd, excuses zijn aangeboden (wat je daar mee doet moet je zelf weten), uitleg is grotendeels gegeven.. calm your asses. :Y) Het blijft een website, hè.


    ars moriendi