• Lieve users,

    Zoals vele van jullie de afgelopen dagen wel hebben gemerkt, zijn er wat documenten van het mod-forum verspreid over de site. Het ging hierom een lijst met mensen die sowieso geen mod zouden worden, en wat andere zaken om het verhaal van de lijst geloofwaardig te maken.
    Vanuit het mod-team is deze lijst tot nu toe altijd ontkend. Tot nu toe ja. Want zoals veel van jullie ook al wel doorhadden, is de lijst niet fake, net zoals de andere zaken die verspreid zijn.
    Maar wij hadden ook onze redenen om te blijven ontkennen. Wij gebruiken die lijst alleen als ondersteuning bij de aanmeldingen. En, hoewel jullie dat niet konden zien, er is flink gediscussieerd over de namen op die lijst. Het is niets persoonlijks dus! Zonder die lijst waren wij zeker weten tot het zelfde resultaat gekomen, aangezien wij bij de aanmeldingen ook zaken als het strafblad kunnen zien en wij bij de aanmeldingen ook echt wel meenemen hoe een user zich gedraagt op het forum of tegenover de mods.
    Wij zijn blijven liegen over die lijst omdat wij op dat moment niets beters wisten wat we moesten doen. Wij hadden geen idee waar of van wie de berichten kwamen en wilden dat eerst rustig uitzoeken. Dat hebben we inmiddels gedaan. Wij zijn erachter gekomen dat de site is gehackt en hebben een idee wie het heeft gedaan. Daarover gaan we verder niet uitweiden. Maar wij waren allang blij dat geen van de mods uit de school is geklapt en dat het team dus te vertrouwen is.
    Dit was, achteraf gezien, niet heel erg verstandig, maar wij konden echt niets beters verzinnen. Wij hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk op te lossen en proberen dat dus nu te doen door alles maar te bekennen. Ook niet alle mods waren het altijd eens met deze oplossing, wij hebben er aardig wat ruzie overgemaakt.
    Wij hopen dat jullie niet al te boos zijn en niet al het vertrouwen in ons zijn kwijtgeraakt.

    Met vriendelijke groet,
    De mods

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 19:19 ]


    I am an idiot, I move.

    Heb 'm gezien, mijn god.. :')


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    madeupyou schreef:
    (...)
    Volgens mij ook niet, sommige van de lijst, hadden in mijn ogen wel een heel goede aanmelding.


    Je maakt mij echt nieuwsgierig. :P

    Jaqen schreef:
    (...)
    Ik kan 't fout hebben, maar ik geloof niet dat er ook maar één mod is die gelijk alle mensen van die lijst heeft afgekeurd (:
    Ik kijk altijd eerst naar de aanmelding, en dan naar de andere factoren, zoals die lijst.


    Life is hard and then we die

    Errin schreef:
    (...)Ja, maar ik vermoed dat dat niet bij iedere moderator zo is gegaan.

    Ik denk bij de meesten toch wel. Bij mij in ieder geval wel.


    I am an idiot, I move.

    madeupyou schreef:
    (...)
    Eerlijk gezegd denk ik van wel. Het is niet omdat we zoiets op lijst zetten dat we daar ons aan houden, 'k heb het al verschillende keren gezien dat mods dat in dat topic posten =). Misschien ben ik wat naïef of heb ik wat meer vertrouwen in de andere moderators omdat ik er dichter bij sta, maar ik denk eerlijk gezegd dat iedereen wel voor hun eigen kan oordelen, dat merk je ook wel als we met discussies bezig zijn. Dan durft iedereen wel eens iedereen tegen te spreken enzo, dus 'k zie niet in waarom andere moderators hun dan zo zouden vasthouden aan dat lijstje. Ik denk eerlijk dat dat echt niet gebeurd is.
    Daarbij was er in dat topic zelf al commentaar van moderators dat ze dat niet waar vonden en dat ze niet vonden dat die op dat lijstje moest staan enzovoorts.
    Maar als je naam er in eerste instantie al op staat, moet toch zeker één iemand met een vooroordeel gezeten hebben. Ik scheer jullie ook niet allemaal over dezelfde kam. Jullie kennen mij ook helemaal niet dus vind ik het dom dat door een eenmalig gebeuren je zomaar op een lijst wordt gezet. Ik zit hier nu denk ik bijna 4 of 5 jaar en het is niet dat ik hier hele dag door ruzie loop te zoeken, anders had ik vast wel al een waarschuwing of een ban gekregen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    We hebben een foute beslissing gemaakt. We royally messed up. Daar is geen twijfel over mogelijk. Nee, we hadden niet moeten liegen en het goedpraten zal ook nooit kunnen. Dat is onmogelijk. Ik denk dat ik wel voor iedereen kan spreken als ik zeg, dat we inzien dat dit de foute keuze was en we het niet hadden moeten doen. Momenteel kunnen we niet veel meer doen, dan zeggen dat het ons verschrikkelijk spijt. Dat lost niks op en is niet genoeg, maar het enige dat we nu nog kunnen doen. En jullie hebben gelijk als jullie boos op ons zijn en ons niet meer vertrouwen. Dat is alles wat ik er op kan zeggen. Het is niet raar en deze reacties hadden we al verwacht. Ik snap vanuit jullie kant alles ook zeer zeker en ik probeer wat we hebben gedaan zeer zeker niet goed te praten. Ik hoop gewoon dat het vertrouwen in ons niet compleet weg is, of in ieder geval ooit weer opgebouwd zal kunnen worden.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik ben nu op de een of andere manier wel nieuwsgierig of ik er ook tussen stond, ook al had ik me niet aangemeld om mod te worden, maar ik weet ook niet of het alleen om de mensen die zich aangemeld hadden gaat >< Aan de andere kant maakt het me ook niet zo heel veel uit ._. Gebeurd is gebeurd... Wel jammer dat het gebeurd is, maar het is alweer in het verleden..
    Nevermind me :')


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Lolol, komt er dadelijk nog een topic #3 ook nog. :'D Jezus, hoeveel meer valt er toch niet meer over te zeggen?


    ars moriendi

    Luhan schreef:
    Ik ben nu op de een of andere manier wel nieuwsgierig of ik er ook tussen stond, ook al had ik me niet aangemeld om mod te worden, maar ik weet ook niet of het alleen om de mensen die zich aangemeld hadden gaat >< Aan de andere kant maakt het me ook niet zo heel veel uit ._. Gebeurd is gebeurd... Wel jammer dat het gebeurd is, maar het is alweer in het verleden..
    Nevermind me :')

    Iedereen op het forum had een kans om op die lijst te belanden, of je je had aangemeld of niet aangezien wij niet kunnen weten of je je aanmeldt. Wij kunnen enkel zien wie er zich aangemeld heeft, als we die motivatietekstjes lezen.
    Maar aangezien jij niet weet of jij er ook tussen stond, stond je er niet tussen want de lijst is naar mensen die er tussen stond verstuurd =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Huntelaar schreef:
    Lolol, komt er dadelijk nog een topic #3 ook nog. :'D Jezus, hoeveel meer valt er toch niet meer over te zeggen?

    Tsja, niet veel meer, gebeurd is gebeurd. Maar users verdienen nu ook antwoord op hun vragen (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Luhan schreef:
    Ik ben nu op de een of andere manier wel nieuwsgierig of ik er ook tussen stond, ook al had ik me niet aangemeld om mod te worden, maar ik weet ook niet of het alleen om de mensen die zich aangemeld hadden gaat >< Aan de andere kant maakt het me ook niet zo heel veel uit ._. Gebeurd is gebeurd... Wel jammer dat het gebeurd is, maar het is alweer in het verleden..
    Nevermind me :')


    Je staat er niet op. Want anders had je die lijst gekregen via pb.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Huntelaar schreef:
    Lolol, komt er dadelijk nog een topic #3 ook nog. :'D Jezus, hoeveel meer valt er toch niet meer over te zeggen?

    Mensen willen hier uitleg over, en die willen wij zeker geven. Vooral dan omdat we zo gelogen hebben en onze excuses dan ook wel gepast zijn.
    Dit gaat vast nog wel een aantal dagen mee hoor, er zal nog wel over gediscussieerd worden maar wij zijn bereid om daar naar te luisteren, en daarmee dat dat dan ook via topic gebeurt. Dan is iedereen inmiddels op de hoogte, en kan iedereen zeggen wat er van hun hart moet of achter meer uitleg vragen =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    madeupyou schreef:
    (...)
    Mensen willen hier uitleg over, en die willen wij zeker geven. Vooral dan omdat we zo gelogen hebben en onze excuses dan ook wel gepast zijn.
    Dit gaat vast nog wel een aantal dagen mee hoor, er zal nog wel over gediscussieerd worden maar wij zijn bereid om daar naar te luisteren, en daarmee dat dat dan ook via topic gebeurt. Dan is iedereen inmiddels op de hoogte, en kan iedereen zeggen wat er van hun hart moet of achter meer uitleg vragen =)

    Touché. Wel netjes dat jullie nu iedereen met vragen te woord willen staan, ik dacht dat dat niet zou gebeuren namelijk.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 20:20 ]


    ars moriendi

    Nou. Ik weet de oplossing, die ik al eerder heb aangevoerd.
    Maak mij oppermod.
    Join my crew. Forever.

    (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    madeupyou schreef:
    (...)
    Iedereen op het forum had een kans om op die lijst te belanden, of je je had aangemeld of niet aangezien wij niet kunnen weten of je je aanmeldt. Wij kunnen enkel zien wie er zich aangemeld heeft, als we die motivatietekstjes lezen.
    Maar aangezien jij niet weet of jij er ook tussen stond, stond je er niet tussen want de lijst is naar mensen die er tussen stond verstuurd =)

    Ah, oké. Ik voelde me al zo clueless over wat er nou gaande was ><


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo