• Lieve users,

    Zoals vele van jullie de afgelopen dagen wel hebben gemerkt, zijn er wat documenten van het mod-forum verspreid over de site. Het ging hierom een lijst met mensen die sowieso geen mod zouden worden, en wat andere zaken om het verhaal van de lijst geloofwaardig te maken.
    Vanuit het mod-team is deze lijst tot nu toe altijd ontkend. Tot nu toe ja. Want zoals veel van jullie ook al wel doorhadden, is de lijst niet fake, net zoals de andere zaken die verspreid zijn.
    Maar wij hadden ook onze redenen om te blijven ontkennen. Wij gebruiken die lijst alleen als ondersteuning bij de aanmeldingen. En, hoewel jullie dat niet konden zien, er is flink gediscussieerd over de namen op die lijst. Het is niets persoonlijks dus! Zonder die lijst waren wij zeker weten tot het zelfde resultaat gekomen, aangezien wij bij de aanmeldingen ook zaken als het strafblad kunnen zien en wij bij de aanmeldingen ook echt wel meenemen hoe een user zich gedraagt op het forum of tegenover de mods.
    Wij zijn blijven liegen over die lijst omdat wij op dat moment niets beters wisten wat we moesten doen. Wij hadden geen idee waar of van wie de berichten kwamen en wilden dat eerst rustig uitzoeken. Dat hebben we inmiddels gedaan. Wij zijn erachter gekomen dat de site is gehackt en hebben een idee wie het heeft gedaan. Daarover gaan we verder niet uitweiden. Maar wij waren allang blij dat geen van de mods uit de school is geklapt en dat het team dus te vertrouwen is.
    Dit was, achteraf gezien, niet heel erg verstandig, maar wij konden echt niets beters verzinnen. Wij hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk op te lossen en proberen dat dus nu te doen door alles maar te bekennen. Ook niet alle mods waren het altijd eens met deze oplossing, wij hebben er aardig wat ruzie overgemaakt.
    Wij hopen dat jullie niet al te boos zijn en niet al het vertrouwen in ons zijn kwijtgeraakt.

    Met vriendelijke groet,
    De mods

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 19:19 ]


    I am an idiot, I move.

    Payzer schreef:
    (...)

    Ik heb de lijst ook niet gezien hoor c:

    Ik ook niet ö

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 19:18 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Hel schreef:
    (...)

    Tot er over jou dingen geschreven worden achter je rug om, volgens mij is dat je lichtelijk ontgaan waar de meeste discussies hierover gaan...


    Het is inderdaad niet echt leuk dat er dingen achter je rug over je worden gezegd, maar uiteindelijk hebben de mods toch het recht om te zeggen wie ze niet geschikt vinden om moderator te worden. Misschien hadden ze niet moeten zeggen dat ze daar geen rekening mee hielden, maar iedereen maakt toch fouten?


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Bohemian schreef:
    Mijn vertrouwen in de mods is helemaal niet verdwenen of gedaald, in tegendeel. Dit voorval toont juist dat ze ook maar mensen zijn en dus ook fouten maken, hoewel ik dit niet echt als een fout zie.

    Mensen die zeggen dat ze geen mod geworden zijn door de lijst, gaan nogal kort door de bocht. Een heleboel mensen, waaronder ik, die niet op de lijst stonden, zijn ook geen mod geworden. Dat is nu eenmaal hoe die dingen gaan.
    Ik begrijp dat de mensen die de mods verdedigden zich nogal bedrogen voelen, maar uiteindelijk deed iedereen wat zij dachten dat het beste was.

    En de andere mensen die nogal pissed zijn en nijdig uit de hoeken komen, zijn denk ik vooral gekrenkt. Hun ontevredenheid vloeit gewoon voort uit hun gekrenkte en gedeukte trots. Ik herhaal nogmaals dat de mods volgens mij dit hele gezeik totaal niet verdienen, maar dat is natuurlijk mijn bescheiden mening :Y)
    Ik denk dat je wel anders zou piepen, moest je naam op die lijst staan. Uiteindelijk gaat deze hele discussie niet alleen daar over. Ik zou zeggen lees alle vorige berichten en dan weet je waarover we het hebben, maar dat ga ik je niet aandoen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Geller schreef:
    (...)

    Waarom laten jullie dan niet de hele lijst zien, als het nu toch al gelekt is. What is the matter anymore. Nu denken we dat jullie het allemaal hebben gedaan, in plaats van een paar.


    Ik vind ''we'' een groot begrip, en ik vind dat de kous nu af is. Het is gebeurd en verder twisten heeft geen nut, genade zaken zijn niet terug te keren. Het is niet relevant meer om die lijst te laten zien, er zal alleen maar onrust komen over wie en wie wat gedaan heeft en waarom; oude koeien uit de sloot halen is als slapende honden wakker maken.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Forks schreef:
    (...)

    Ik vind ''we'' een groot begrip, en ik vind dat de kous nu af is. Het is gebeurd en verder twisten heeft geen nut, genade zaken zijn niet terug te keren. Het is niet relevant meer om die lijst te laten zien, er zal alleen maar onrust komen over wie en wie wat gedaan heeft en waarom; oude koeien uit de sloot halen is als slapende honden wakker maken.
    Zo oud zijn de koeien nu ook weer niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Bohemian schreef:
    (...)

    Het is inderdaad niet echt leuk dat er dingen achter je rug over je worden gezegd, maar uiteindelijk hebben de mods toch het recht om te zeggen wie ze niet geschikt vinden om moderator te worden. Misschien hadden ze niet moeten zeggen dat ze daar geen rekening mee hielden, maar iedereen maakt toch fouten?


    Dat klopt.

    Mij lijkt het onnodig om zo boos te zijn op de mods. Ik kan wel begrijpen dat ze eerst logen, dat zouden vast meer van ons gedaan hebben. Hier zullen ze vast wel van geleerd hebben. Bij een volgende vergelijkbare situatie zullen ze hopelijk meteen de waarheid te zeggen, daar heb ik alle vertrouwen in.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 19:28 ]


    You are beautiful, you are love.

    Errin schreef:
    (...)Zo oud zijn de koeien nu ook weer niet.


    Ik had het over de mensen die op de lijst staan met wat en waarom, dat zijn de oude koeien en het is ontzettend kortzichtig van sommige users om te zeggen dat die lijst online moet komen, want er zullen natuurlijk weer dingen boven water komen die liever vergeten worden. Mensen zullen elkaar de nek toe kijken en rare dingen zeggen, er komt niets dan alleen onrust van om die lijst nog 's online te zetten.
    Bovendien kan een werkgever/bedrijf/et cetera bij sollicitatie zoeken op een sollicitant en dit tegen komen, dat zou niet leuk zijn en ontzettend belemmerend.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Impressie schreef:
    Mij lijkt het onnodig om zo boos te zijn op de mods. Ik kan wel begrijpen dat ze eerst logen, dat zouden vast meer van ons gedaan hebben. Hier zullen ze vast wel van geleerd hebben. Bij een volgende vergelijkbare situatie zullen ze vast meteen de waarheid te zeggen, daar heb ik alle vertrouwen in.

    Ik heb er ook alle vertrouwen in dat we de volgende keer meteen de waarheid zeggen, in plaats van in paniek iets besluiten wat uiteindelijk totaal niet werkt. We voelen ons, tenminste, ik persoonlijk, er rot over dat het zo is moeten gaan. Maar het is nu gebeurd, ik kan de tijd niet terug draaien en er niets aan veranderen. Het enige wat we kunnen doen is in de toekomst zorgen dat dezelfde fouten niet meer gemaakt worden (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Forks schreef:
    (...)

    Ik had het over de mensen die op de lijst staan met wat en waarom, dat zijn de oude koeien en het is ontzettend kortzichtig van sommige users om te zeggen dat die lijst online moet komen, want er zullen natuurlijk weer dingen boven water komen die liever vergeten worden. Mensen zullen elkaar de nek toe kijken en rare dingen zeggen, er komt niets dan alleen onrust van om die lijst nog 's online te zetten.
    Bovendien kan een werkgever/bedrijf/et cetera bij sollicitatie zoeken op een sollicitant en dit tegen komen, dat zou niet leuk zijn en ontzettend belemmerend.

    Van mij part mag die lijst wel online komen hoor :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bohemian schreef:
    (...)

    Het is inderdaad niet echt leuk dat er dingen achter je rug over je worden gezegd, maar uiteindelijk hebben de mods toch het recht om te zeggen wie ze niet geschikt vinden om moderator te worden. Misschien hadden ze niet moeten zeggen dat ze daar geen rekening mee hielden, maar iedereen maakt toch fouten?


    De users zeggen anders dan ook genoeg over de mods.

    Bohemian schreef:
    (...)

    Het is inderdaad niet echt leuk dat er dingen achter je rug over je worden gezegd, maar uiteindelijk hebben de mods toch het recht om te zeggen wie ze niet geschikt vinden om moderator te worden. Misschien hadden ze niet moeten zeggen dat ze daar geen rekening mee hielden, maar iedereen maakt toch fouten?


    Het gaat niet alleen om de lijst, het gaat ook om het ontkennen van het bestaan ervan. Lees de topics door.


    i put the fun in funeral

    Pioneer schreef:
    (...)
    Ik heb er ook alle vertrouwen in dat we de volgende keer meteen de waarheid zeggen, in plaats van in paniek iets besluiten wat uiteindelijk totaal niet werkt. We voelen ons, tenminste, ik persoonlijk, er rot over dat het zo is moeten gaan. Maar het is nu gebeurd, ik kan de tijd niet terug draaien en er niets aan veranderen. Het enige wat we kunnen doen is in de toekomst zorgen dat dezelfde fouten niet meer gemaakt worden (:

    Daar ben ik het helemaal mee eens! =)
    We hebben dit ook nog nooit meegemaakt, we wisten niet wat we moesten doen. Hier heb ik zoveel uit geleerd, en die andere moderators sowieso ook. =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Maar modjes, jullie hébben wel vooroordelen. Want anders stond het Gaby-ding er bij mij niet bij.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Van mij part mag die lijst wel online komen hoor :W


    Ik zie de reden er niet van om die lijst nogmaals online te zetten, maar van beide kanten zullen er voors en tegens zijn waarom wel of niet.
    Ik denk dat de lijst zelf niet veel meer oplevert dan we nu al weten, het gaat de meeste mensen vooral om wat er gebeurd is en gezegd en niet zozeer wie, wat en waarom op de lijst, though, dat is wat ik er van begrijp. Natuurlijk ben ik zelf ook nieuwschierig, maar het zal me benieuwen hoe lang na publicatie de vrede bewaard gaat worden tussen sommige mensen. :/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife