• De stelling van vandaag luidt:
    Basisschool liefdes betekenen niets

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Tuurlijk wel ^^ Je leert ervan vind ik.


    Your make-up is terrible

    Tuurlijk wel ^^ Je leert ervan vind ik.


    History is not hatred.

    Ik heb nog nooit een liefje gehad in mijn 14 jaar tijd.:Y)
    En mijn vriendin is een jaar jonger en daar heeft iedereen een lief, maar dan denk ik van 'Wacht toch nog effe'


    everything you imagined, and more...

    nu niet meer, vaar voor toen was het heel wat. Er werd helemaal niets gedaan als je verkering had, maar toch was het toch wel grappig.
    Ik ben er niet mee eens:P


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Uiteindelijk, vind ik.
    Like, mijn basisschoolvriendje is nu zwaar aan de drugs x] en ik zie hem nog wel eens lopen, maar niet dat we praten ofzo. Iehwl.
    Het was toen ook meer van, oke o.o nu hebben we verkering laten we elkaar zoveel mogelijk ontwijken O.O!!
    Dusja, wel enigzinds mee eens.

    Mee eens.
    Mijn basisschool vriendje zit ook aan de drugs, en die van een meisje van mijn school zit in vught ._.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik weet het niet. Soms is het wel sirieus. Maar meestal is het: Je gaat bij elkaar spelen, houd elkaars hand vast en dat is het. Dus ik denk zelf: Mee eens :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Meestal wel ja maar als je nou verkering had in groep 8 kan het nog enigzins meetelen xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Ik denk het wel ja, meestal is het ook gewoon voor de lol. Dan heb je verkering omdat dat zo extreem cool is. x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik ben na 17 jaar nog altijd singel maar ik ben op de basisschool wel "verliefd" geweest maar dat betekende inderdaad niets ik had toen ook eigenljk een vriendje maar we deden nietse samen gewoon spelen op het schoolplein net als met de rest dus betekent niets


    I believe i can <3

    Zo waar. Op de lagere school is het gewoon allemaal show. :'D


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Eigenlijk wel mee eens.

    Ik noem het altijd ''snoepjesverkering''

    Je heeft elkaar een hand, een snoepje en dan is het alweer uit.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Dat is bull shit, ik heb vanaf groep 5 tot half er wegen groep 8 verkering gehad en daar heb ik prachtige herrinergingen en het betekende ook echt iets,,

    dus niet mee eens!!


    Who where you, before you wanted to be someone else?

    Niet mee eens, je kunt er echt wel wat van leren en vooral een hele leuke tijd hebben n.n
    Alleen zijn de meeste "relaties" niet serieus ofzo x.x

    Idd, vaak neemt iemand verkering op de basisschool om later op te kunnen zeggen; 'Ik heb al 5 vriendjes/vriendinnetjes gehad!'


    I want my bloody cheese now!^^