• Lieve users,

    Zoals vele van jullie de afgelopen dagen wel hebben gemerkt, zijn er wat documenten van het mod-forum verspreid over de site. Het ging hierom een lijst met mensen die sowieso geen mod zouden worden, en wat andere zaken om het verhaal van de lijst geloofwaardig te maken.
    Vanuit het mod-team is deze lijst tot nu toe altijd ontkend. Tot nu toe ja. Want zoals veel van jullie ook al wel doorhadden, is de lijst niet fake, net zoals de andere zaken die verspreid zijn.
    Maar wij hadden ook onze redenen om te blijven ontkennen. Wij gebruiken die lijst alleen als ondersteuning bij de aanmeldingen. En, hoewel jullie dat niet konden zien, er is flink gediscussieerd over de namen op die lijst. Het is niets persoonlijks dus! Zonder die lijst waren wij zeker weten tot het zelfde resultaat gekomen, aangezien wij bij de aanmeldingen ook zaken als het strafblad kunnen zien en wij bij de aanmeldingen ook echt wel meenemen hoe een user zich gedraagt op het forum of tegenover de mods.
    Wij zijn blijven liegen over die lijst omdat wij op dat moment niets beters wisten wat we moesten doen. Wij hadden geen idee waar of van wie de berichten kwamen en wilden dat eerst rustig uitzoeken. Dat hebben we inmiddels gedaan. Wij zijn erachter gekomen dat de site is gehackt en hebben een idee wie het heeft gedaan. Daarover gaan we verder niet uitweiden. Maar wij waren allang blij dat geen van de mods uit de school is geklapt en dat het team dus te vertrouwen is.
    Dit was, achteraf gezien, niet heel erg verstandig, maar wij konden echt niets beters verzinnen. Wij hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk op te lossen en proberen dat dus nu te doen door alles maar te bekennen. Ook niet alle mods waren het altijd eens met deze oplossing, wij hebben er aardig wat ruzie overgemaakt.
    Wij hopen dat jullie niet al te boos zijn en niet al het vertrouwen in ons zijn kwijtgeraakt.

    Met vriendelijke groet,
    De mods

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 19:19 ]


    I am an idiot, I move.

    Cousinzoned schreef:
    Ik vond de reden waarom ik er op stond gewoon onzin en die mod die dat over mij bedacht heeft geef ik even een cyberslap.
    Ik vond de meeste redenen wel zwak.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Ik vond de meeste redenen wel zwak.

    Jullie zien alleen de samengevatte reden. De hele discussie met meer redenen en langere redenen zien jullie niet.


    I am an idiot, I move.

    Korra schreef:
    (...)

    Dat weet ik ook wel, zo snugger persoontje ben ik wel. =)


    Waarom dan binnen de minuten een bericht posten dat je geen antwoord hebt gehad en dat je nog steeds zit te wachten...?

    Hel schreef:
    (...)

    Waarom dan binnen de minuten een bericht posten dat je geen antwoord hebt gehad en dat je nog steeds zit te wachten...?


    Ik zit al een tijdje te wachten op antwoord, al bijna 2 uur moet ik wachten op mijn antwoord.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 19:10 ]

    Ja maar wanneer heb ik problemen veroorzaakt dan? Gewoon bullshit.

    Creed schreef:
    (...)
    Jullie zien alleen de samengevatte reden. De hele discussie met meer redenen en langere redenen zien jullie niet.


    Waarom laten jullie dan niet de hele lijst zien, als het nu toch al gelekt is. What is the matter anymore. Nu denken we dat jullie het allemaal hebben gedaan, in plaats van een paar.


    SLOAN.

    Geller schreef:
    (...)

    Waarom laten jullie dan niet de hele lijst zien, als het nu toch al gelekt is. What is the matter anymore. Nu denken we dat jullie het allemaal hebben gedaan, in plaats van een paar.


    Omdat die verwijderd is, als ik het goed begrepen heb.


    Your make-up is terrible

    ---

    [ bericht aangepast op 10 nov 2014 - 1:15 ]


    -

    Assassin schreef:
    (...)

    Omdat die verwijderd is, als ik het goed begrepen heb.


    Moet toch ergens terug te vinden zijn?


    SLOAN.

    Geller schreef:
    (...)

    Waarom laten jullie dan niet de hele lijst zien, als het nu toch al gelekt is. What is the matter anymore. Nu denken we dat jullie het allemaal hebben gedaan, in plaats van een paar.

    WDe hele discussie met uitgebreidere antwoorden net zoals dat topic waar het is stond is al lang verwijderd. Daarom dat het ook zo duurt om op iedereen hun bericht te antwoorden.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Geller schreef:
    (...)

    Moet toch ergens terug te vinden zijn?

    Voor zover ik weet niet en Rutger is op vakantie.
    Dat was niet gewoon een slotje op een topic gooien, maar echt verwijderen, dus ik denk niet dat we dat kunnen terugvinden.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Mijn vertrouwen in de mods is helemaal niet verdwenen of gedaald, in tegendeel. Dit voorval toont juist dat ze ook maar mensen zijn en dus ook fouten maken, hoewel ik dit niet echt als een fout zie.

    Mensen die zeggen dat ze geen mod geworden zijn door de lijst, gaan nogal kort door de bocht. Een heleboel mensen, waaronder ik, die niet op de lijst stonden, zijn ook geen mod geworden. Dat is nu eenmaal hoe die dingen gaan.
    Ik begrijp dat de mensen die de mods verdedigden zich nogal bedrogen voelen, maar uiteindelijk deed iedereen wat zij dachten dat het beste was.

    En de andere mensen die nogal pissed zijn en nijdig uit de hoeken komen, zijn denk ik vooral gekrenkt. Hun ontevredenheid vloeit gewoon voort uit hun gekrenkte en gedeukte trots. Ik herhaal nogmaals dat de mods volgens mij dit hele gezeik totaal niet verdienen, maar dat is natuurlijk mijn bescheiden mening :Y)

    [ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 19:16 ]


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Geller schreef:
    (...)

    Waarom laten jullie dan niet de hele lijst zien, als het nu toch al gelekt is. What is the matter anymore. Nu denken we dat jullie het allemaal hebben gedaan, in plaats van een paar.

    Die is al verwijderd en ik weet echt niet meer uit mijn hoofd wat er bij iedereen precies stond. In ieder geval meer dan op die lijst staat.


    I am an idiot, I move.

    Bohemian schreef:
    Mijn vertrouwen in de mods is helemaal niet verdwenen of gedaald, in tegendeel. Dit voorval toont juist dat ze ook maar mensen zijn en dus ook fouten maken, hoewel ik dit niet echt als een fout zie.

    Mensen die zeggen dat ze geen mod geworden zijn door de lijst, gaan nogal kort door de bocht. Een heleboel mensen, waaronder ik, die niet op de lijst stonden, zijn ook geen mod geworden. Dat is nu eenmaal hoe die dingen gaan.
    Ik begrijp dat de mensen die de mods verdedigden zich nogal bedrogen voelen, maar uiteindelijk deed iedereen wat zij dachten dat het beste was.

    En de andere mensen die nogal pissed zijn en nijdig uit de hoeken komen, zijn denk ik voor gekrenkt. Hun ontevredenheid vloeit gewoon voort uit hun gekrenkte en gedeukte trots. Ik herhaal nogmaals dat de mods volgens mij dit hele gezeik totaal niet verdienen, maar dat is natuurlijk mijn bescheiden mening :Y)


    Tot er over jou dingen geschreven worden achter je rug om, volgens mij is dat je lichtelijk ontgaan waar de meeste discussies hierover gaan...

    Ivan schreef:
    (...)
    Klopt, omdat dat meestal achter de schermen plaatsvindt. Anyhow, deze bemiddelaar (en tevens de enige atm) zat toen dit gaande was in Belgie en pas toen ik vandaag terug kwam, kreeg ik een PB van een user met daarin de betreffende screenshots. Ik zat nogal in een pinch, to say the least. Ik kan en ga niet tegen die user zeggen dat het valse beelden zijn, want dat zijn het niet. Maar aan de andere kant kan ik geen info uit het modforum doorspelen, want er zullen geheid vragen komen. Afijn, net toen ik van plan was te zeggen dat de beelden kloppen, kwam dit topic.
    Wat trouwens wel jammer is, is dat mensen deze lijst hebben gezien en niet de verklaringen die eronder staan. Doe het dan tenminste goed als hacker en gooi de redenen ook op tafel. Dan kunnen mensen tenminste weten waarom ze op die lijst staan. Zoals eerder is gezegd; is die lijst er alleen maar als houvast, maar stel dat ik een user op die lijst stond waar geen verklaring achter staat, zou ik ook zoiets hebben van: fuck this shit, wat is dit?
    En wat mijn mening hierover is?
    Het is fucked up om over deze info te liegen. Heel erg fucked up. In zo'n situatie kun je niet veel anders dan accepteren dat er een mol bezig is (geweest) op het modforum. Om die reden is er ook dit topic gemaakt als spijtbetuiging. Maar goed, de mods hebben destijds nu eenmaal die beslissing gemaakt en het is de verkeerde gebleken.
    Nou moet ik ook zeggen dat ik niet heel erg betrokken ben geweest met de beslissingen van de mods ivm al dan niet geschikte users en ook niet altijd dezelfde ervaring deel met die users als zij hebben gehad. Daarom kan ik daar niet goed over oordelen.
    Anyhow: people screw up. People screw up big time en de toekomst zal uitwijzen in hoeverre het vertrouwen beschadigd is en of het nog zal herstellen. In the end zijn we allemaal maar mensen. Dat zeg ik niet als halfzachte rechtvaardiging of 'modlikker', maar als mens.

    Ja dat dacht ik al, maar ik wist niet dat je enigste was trouwens, haha!
    Je hebt in ieder geval een uitgebreide mening, en ik ben het er wel merendeels mee eens. Maar heb je als bemiddelaar toegang tot het moderator forum- ding geval? En als je had geweten dat ze dit deden, zou je er dan ook op tegen zijn of kan je wel begrijpen dat ze het deden?
    Yeah, ik ben geen ondervrager hoor, geen zorgen ^^


    Believe in yourself.