• Lieve users,

Zoals vele van jullie de afgelopen dagen wel hebben gemerkt, zijn er wat documenten van het mod-forum verspreid over de site. Het ging hierom een lijst met mensen die sowieso geen mod zouden worden, en wat andere zaken om het verhaal van de lijst geloofwaardig te maken.
    Vanuit het mod-team is deze lijst tot nu toe altijd ontkend. Tot nu toe ja. Want zoals veel van jullie ook al wel doorhadden, is de lijst niet fake, net zoals de andere zaken die verspreid zijn.
    Maar wij hadden ook onze redenen om te blijven ontkennen. Wij gebruiken die lijst alleen als ondersteuning bij de aanmeldingen. En, hoewel jullie dat niet konden zien, er is flink gediscussieerd over de namen op die lijst. Het is niets persoonlijks dus! Zonder die lijst waren wij zeker weten tot het zelfde resultaat gekomen, aangezien wij bij de aanmeldingen ook zaken als het strafblad kunnen zien en wij bij de aanmeldingen ook echt wel meenemen hoe een user zich gedraagt op het forum of tegenover de mods.
    Wij zijn blijven liegen over die lijst omdat wij op dat moment niets beters wisten wat we moesten doen. Wij hadden geen idee waar of van wie de berichten kwamen en wilden dat eerst rustig uitzoeken. Dat hebben we inmiddels gedaan. Wij zijn erachter gekomen dat de site is gehackt en hebben een idee wie het heeft gedaan. Daarover gaan we verder niet uitweiden. Maar wij waren allang blij dat geen van de mods uit de school is geklapt en dat het team dus te vertrouwen is.
    Dit was, achteraf gezien, niet heel erg verstandig, maar wij konden echt niets beters verzinnen. Wij hebben geprobeerd dit zo goed mogelijk op te lossen en proberen dat dus nu te doen door alles maar te bekennen. Ook niet alle mods waren het altijd eens met deze oplossing, wij hebben er aardig wat ruzie overgemaakt.
    Wij hopen dat jullie niet al te boos zijn en niet al het vertrouwen in ons zijn kwijtgeraakt.

Met vriendelijke groet,
    De mods

[ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 19:19 ]

I am an idiot, I move.

Errin schreef:
    (...)Ik denk niet dat 1 bemiddelaar dit kan oplossen.

Misschien heb je wel gelijk ja.. Vervelend dat er maar 1 bemiddelaar is.. : /

The artist is the kid that survived.

Morgue schreef:
    (...)

Ik kan me een ban van 10 dagen herinneren.

Die was niet daarvoor. En je hebt genoeg waarschuwingen gehad voor je geband werd wegens faken.

I am an idiot, I move.

Morgue schreef:
    (...)

Ik kan me een ban van 10 dagen herinneren.

Ja, maar dat is omdat jij het bent. Ze kunnen niet tegen jou op anders.

"Ignite, my love. Ignite."

madeupyou schreef:
    (...)
    Zoals je zelf zegt, ze heeft tegen je moeten liegen van ons. Denk je dat ze dat graag doet en dat ze dat eigenlijk wou doen? Helemaal niet hoor, dat was moeilijk voor haar.

Ik denk dat het wel moeilijk was voor elke mod die 'goed' bevriend is met een 'normale' user om te liegen, en daarbij ook te hopen als het uitkomt dat de 'vriendschap' blijft bestaan.

[ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 18:24 ]

Korra schreef:
    (...)

Ik denk dat het wel moeilijk was voor elke mod die 'goed' bevriend is met een 'normale' user om te liegen, en daarbij ook te hopen als het uitkomt dat de vriendschap blijft bestaan.

Lijkt mij ook. Daarom heb ik veel respect voor haar.

I am an idiot, I move.

madeupyou schreef:
    (...)
    Je krijgt eerst een waarschuwing en als je het dan niet wilt aanpassen dan kan je geband worden ja.

Ik kreeg meteen een ban, maar oké w/e. Als mijn 'strafblad' voor altijd geldig blijft heb ik nooit kans op niks.

madeupyou schreef:
    (...)
    Zoals je zelf zegt, ze heeft tegen je moeten liegen van ons. Denk je dat ze dat graag doet en dat ze dat eigenlijk wou doen? Helemaal niet hoor, dat was moeilijk voor haar.

Yes, I know she HAD to lie, that was my point. Liegen maakt nooit iets beter en ik had verwacht dat de moderators dat begrepen.
    Maar goed, verder ga ik er maar niet over in discussie, aangezien jullie al genoeg op je dak hebben.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Waspik schreef:
    (...)

Ja, maar dat is omdat jij het bent. Ze kunnen niet tegen jou op anders.

hahahahaha, Ik krijg de kans niet eens om te discussiëren (cat)

Morgue schreef:
    (...)

Ik kreeg meteen een ban, maar oké w/e. Als mijn 'strafblad' voor altijd geldig blijft heb ik nooit kans op niks.

Join the Club.

"Ignite, my love. Ignite."

Dan mag een mod mij ook PB'en wat voor problemen ik heb veroorzaakt en waarom ik meteen al veel nadelen heb omdat ik bevriend ben met Gaby, die ik nu toevallig weer net gesproken heb na een jaar.

I KNEW IT. Hmm het zal me benieuwen hoe het verder gaat, wie er nog vertrouwen heeft enzo. :l Ik bemoei me er niet meer mee, sta niet op de lijst en heb ook niet meegedaan met die aanmeldingen..

Even een béétje offtopic, maar waarom is Leela/Rebecca geband? iemand enig idee? was hier een tijdje niet :I

“It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

What the hell is going on.

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Cousinzoned schreef:
    Dan mag een mod mij ook PB'en wat voor problemen ik heb veroorzaakt en waarom ik meteen al veel nadelen heb omdat ik bevriend ben met Gaby, die ik nu toevallig weer net gesproken heb na een jaar.

Ze moeten volgens mij eerst overleggen of ze uitleg mogen geven.

[ bericht aangepast op 1 juli 2012 - 18:30 ]

Escritura schreef:
    (...)

Yes, I know she HAD to lie, that was my point. Liegen maakt nooit iets beter en ik had verwacht dat de moderators dat begrepen.
    Maar goed, verder ga ik er maar niet over in discussie, aangezien jullie al genoeg op je dak hebben.

Ik ben het zo met je eens, een goede vriendin van mij die ook mod was moest er ook over liegen. Hoe halen jullie het eigenlijk al in het hoofd om mensen te dwingen te liegen, een dictatuur of iets dergelijks. Die mods die die lijst maakten en achter stonden en dwongen, jullie zijn echt niet het modschap waard/

SLOAN.

Hiddlesworth schreef:
    I KNEW IT. Hmm het zal me benieuwen hoe het verder gaat, wie er nog vertrouwen heeft enzo. :l Ik bemoei me er niet meer mee, sta niet op de lijst en heb ook niet meegedaan met die aanmeldingen..

Even een béétje offtopic, maar waarom is Leela/Rebecca geband? iemand enig idee? was hier een tijdje niet :I

Ze staat op inactief, maar op de lijst als faker.

Your make-up is terrible