• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || H4RRY5TYLE5
    - Dawn Mary Claire || KaoruKun
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Er is nog een rol vrij!
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Paintball
    - Andrew "Drew" Cole || H4RRY5TYLE5
    - Quinten "Quinn" Grey || 13Oclock
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    Er zijn nog 2 rollen vrij!


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Naam veranderingen even doorgeven s.v.p.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 18:19 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Tiffany
    Hij grijnst en drukt een kus op mijn lippen. 'Je hoeft me niet terug te betalen. Maak je daar maar geen zorgen over,' zegt hij. Dit was een hele opluchting, ik zou nooit snel bij elkaar kunnen krijgen. Het enige wat ik me afvraag of hij het geld kan missen. Er is niemand op deze leeftijd die bakken met geld heeft. Ik besluit er niet over door te vragen, ik heb zo mijn vermoedens en heb liever niet dat die bevestigd worden. Ik vind de Brandon van nu een stuk leuker dan de oude Brandon. Tenminste, wat ik over hem weet. Ik zou net zo weinig over hem kunnen weten als hij over mij. 'Zouden Drew en Darcy nog op ons aan het wachten zijn in de auto?' Even kijk ik hem verbaast aan. 'Tuurlijk, hij zou toch niet zomaar weggaan zonder iets te zeggen?' Zo is Drew niet, hij lijkt me niet iemand die zonder reden iemand achterlaat. Al helemaal niet nadat ik zo aardig was geweest hem mee te vragen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin
    Ik besloot terug te lopen naar de kamer van Mia en aaide even over Duke's hoofdje. Hij was in slaap gevallen en ik glimlachte even. Ik zag Mia lopen en keek even raar aan.'Mia! Je moet in bed blijven joh' zzeg ik tegen haar en loop naar haar toe.

    [Achja, ze zit wel in een kinderzitje, maargoed, laten we dat even wegtoveren, hij heeft nog een koffer ofzo]

    Andrew Cole.

    Ik begon te lachen en haalde mijn schouders op, "Don't blame Me". Ik keek even naar Darcy die raar keek. Ja wat verwachtte je dan ? Ze zat op de schoot van iemand die ze in geen maanden had gezien. "Darcy, je kent Macey toch nog ?". Ik schudde mijn hoofd en duwde de gas in.

    Brandon
    Ze kijkt me even verbaasd aan. 'Tuurlijk, hij zou toch niet zomaar weggaan zonder iets te zeggen?' zei ze. Ik hoopte van niet, anders had ik al die drama voor niks gemaakt. Ineens zoefde een auto voorbij, een zilveren Audi R8, met Drew achter het stuur.. 'Tiff.. Volgens mij rijdt hij ons net voorbij.' zeg ik zachtjes en ik kijk even achterom. Ik had het toch niet verkeerd gezien, het was echt een Audi R8. Toen we even later op het parkeerterrein aankwamen en waren uitgestapt werden mijn vermoedens bevestigd. 'Hij is echt weg.' zeg ik en ik kijk haar heel even aan. Aan de ene kant vond ik het niet erg dat hij weg was, maar ik vond het zo lullig tegenover Tiffany, ze had hem niet voor niks meegevraagd, en hij naait er gewoon uit zonder iets te laten weten.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Andrew Cole.

    Ik parkeerde de auto op de vorige plaats en stapte uit. Ik deed de deur er aan de andere kant open en haalde Darcy eruit. "Waarom lag jij eigenlijk in het ziekenhuis ?" vroeg ik toen verbaasd aan Macey.

    Macey
    Ik keek naar het kleine meisje op mijn schoot. Het laatst dat ik haar zag kon ze nog niet eens lopen en nu is ze al zo gegroeid. "Wat is ze groot" glimlachte ik en ik friemelde in haar zachte haar. "Wil je zo een snoepje?" vroeg ik lief en ik keek het kleine meisje aan. Ze knikte. Ik zag het dorp al en al snel reden we het naar binnen. "Zo dat was idd niet ver van het ziekenhuis" zei ik vrolijk en ik stapte met Darcey uit.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Macey
    "Ik heb epilepsie gekregen en de vorige keer ging het een beetje mis" zei ik. Het was nooit leuk en zo zou ik ook nooit auto kunnen rijden of zwemmen. En dan ook altijd die pillen slikken... "Echt heel vervelend, maar we blijven positief. Ik kan nog lopen en praten en het doet geen pijn" zei ik weer met een glimlach, ik was weer helemaal in een vrolijke bui.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Andrew Cole.

    Ik begon te lachen en haalde mijn schouders op, "Wel, als je de weg weet, is het inderdaad niet ver, als je die niet weet, dan ja," zei ik lachend. Ik sloeg de deur dicht en deed mijn auto op slot. Ik keek haar even verbaasd aan, "Poor You" zei ik medelevend, "Maar ik maak je dag weer helemaal beter ha ?".

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 20:27 ]

    Tiffany
    'Tiff.. Volgens mij rijdt hij ons net voorbij,' zegt hij. Hij heeft gelijk ook ik zag de auto, die duidelijk van Drew was. Ook de snelheid die hij gebruikte was te hoog. Dat nog wel terwijl zijn zusje in de auto zit. Levensgevaarlijk. Stel dat er een aanrijding komt. We stapten uit en hij was inderdaad niet aanwezig, hij ging nog wel eerder weg. 'Hij is echt weg.' Ik voel me alleen maar verraden, ik ben niet eens echt boos. Het deed me denken aan die ene keer dat er een meisje was die aardig tegen me deed maar uiteindelijk bleek dat het allemaal een grote grap was. 'Wauw, hij geeft echt veel om onze vriendschap.' Ik pakte zijn hand vast. 'Dan heb je toch nog je dag alleen met mij,' glimlach ik en druk een kus op zijn lippen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Macey
    "Dat doe je zeker, ik heb je echt gemist!" zei ik en ik gaf hem weer een knuffel. Hij was mijn beste vriend en ik had hem echt gemist. Ik had zo'n medeleven met hem, nu zit hij in zo'n stom gebouw door zijn vader! "Waar gaan we het eerste heen? Kledingzaak, supermarkt?"

    [ bericht aangepast op 2 juli 2012 - 20:31 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Andrew Cole.

    Ik keek even rond en zag Tiff en Brandon staan, "Oké, kom mee, ik moet even iets gaan zeggen aan iemand". Ik trok haar mee terwijl ze Darcy vasthield en hield staande voor Tiff, "Sorry dat ik er niet was, ik moest Macey uit het ziekenhuis ophalen" zei ik met een schuldige glimlach, "Maar hé, Brandon, goed voor jou, heb je toch nog een dag zonder me". Ik draaide me om en glimlachte naar Macey, "Ik heb honger, laten we iets eten".

    Macey
    Ik keek verbaasd naar de twee mensen. Blijkbaar mochten ze elkaar niet, die jongen en Drew. Al zou ik niet weten waarom. "Ja ik heb ook honger" lachte ik en ik wreef over mijn buik als gebaar dat ik honger had. Daarna keek ik naar Darcey, ze huppelde zo schattig mee. "Je boft echt met zo'n broer" glimlachte ik tegen haar, geen idee of ze me zou begrijpen.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Brandon
    'Wauw, hij geeft echt veel om onze vriendschap.' zei ze en ze pakte mijn hand vast. 'Dan heb je toch nog je dag alleen met mij.' glimlacht ze en ze drukt een kus op mijn lippen. Ik glimlachte, 'Dat komt goed uit, want je mag me helpen met cadeautjes uitzoeken voor mama en Jason.' zei ik vrolijk en ik begon te lopen. Ik had het nu al warm in mijn uniform, de zon scheen fel op mijn gezicht. Ineens kwam Drew aanlopen met een ander meisje en hij stopte voor Tiffany. 'Sorry dat ik er niet was, ik moest Macey uit het ziekenhuis ophalen.' zegt hij. Dan richt hij zich op mij. 'Maar hé, Brandon, goed voor jou, heb je toch nog een dag zonder me.' zegt hij met een arrogante ondertoon en hij draait zich weer om naar zijn vriendinnetje, Macey blijkbaar. Ik zuchtte, ik had geen zin in een gevecht hier midden in het dorpje dus ik richtte me op Tiffany en trok haar mee een winkeltje in. 'Dit bedoel ik dus he.' zeg ik gefrustreerd.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Andrew Cole.

    Ik begon te lachen en trok hem mee naar een restaurantje. We gingen zitten en ik trok Darcy naast me. Ik nam een kaart en gaf er 1 aan haar en keek daarna zelf in de kaart.

    Macey

    "Wat zou ik nemen?" vroeg ik aan hem. Ik had geen idee wat er stond best wel veel op. "Gewoon een broodje gezond ofzo?" vroeg ik en ik keek hem aan. Darcey zat in een kinderstoel.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.