• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || H4RRY5TYLE5
    - Dawn Mary Claire || KaoruKun
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Er is nog een rol vrij!
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Paintball
    - Andrew "Drew" Cole || H4RRY5TYLE5
    - Quinten "Quinn" Grey || 13Oclock
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    Er zijn nog 2 rollen vrij!


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Naam veranderingen even doorgeven s.v.p.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 18:19 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Dokter

    "Okeej dat is goed, dan mag je je even gaan douchen" lach ik. Ik loop naar een deur toe en doe hem open. "Je eigen privébadkamer" glimlach ik en ik doe het licht aan. Ik loop weer weg en ga nog even langs Quinten.
    Ik kom aan in zijn kamer. De coma houden we wat langer aan aangezien hij toch wel wat schade heeft opgelopen. Hij heeft nooit last gehad van zijn traumatische ervaringen maar nu zo erg dat hij er paniek aanvallen van krijgt. Ik kijk nog even naar zijn heup. Ik sein en samen met de chirurgen lopen we naar de operatie kamer. We doen hem volledig onder narcose en na een tijd is de operatie klaar. Nu kan zijn heup helen en kan hij over paar dagen uit coma.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Mia Amber James

    'Ok, dat is goed, dan mag je, je even gaan douchen' lacht hij en hij loopt naar de deur en doet hem open. 'Je eigen privé badkamer' glimlacht hij, doet het licht aan en loopt dan weg. 'Finely' zucht ik en ik pak mijn kleren die Austin voor me had meegenomen. Ik stapte de douche in en deed de deur op slot. Mijn kleren legde ik op een droog plekje en ik kleedde me uit. Ik deed de kraan aan en liet het water warm worden. Daarna stapte ik eronder en liet het water over mijn lichaam glijden. Dit voelde echt goed. Ik sopte me goed in en spoelde me toen weer af. Na nog even nagenieten onder de douche stapte ik eronder uit en droogde me af. Ik trok vervolgens mijn kleren aan, opende de deur en knipte het licht uit. Ik sloot de deur achter me en deed mijn haar in een wilde knot. Ik liep naar mijn handtas die ik altijd mee had en pakte er een mascara en eyeliner uit. Ik liep naar het wasbakje met de spiegel die in de kamer stond en ging ervoor staan. Ik deed eerst mijn eyeliner op en toen mijn mascara. Zo dat was wel goed. Ik pakt Duke en ik zag dat hij langzaam zijn oogjes opende. Ik glimlachte en ging op het bed zitten. Ik zette hem op zijn schoot en speelde zachtjes met zijn handjes.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    xheart schreef:
    Kyle James Williams

    'Baby's eten geen lolly's zeker' vroeg ze. Ik schoot in de lach. 'Nee dat eten ze nog niet' zeg ik nog half lachend. Ik zette haar op de grond neer en stond op. 'Kom' zeg ik en ik pak haar hand.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Austin
    'Hij zei toch dat je weg mocht?'vraag ik aan Mia. Dan zouden we dus naar het dorpje kunnen gaan. Ik keek even naar Duke die bij Mia op schoot zat.

    Vanessa Goodman.

    Ik liep met hem mee, "Krijg ik nu een lolly ?" vroeg ik minder subtiel dan ik had gehoopt te zijn. Ja wat ? Het is niet omdat ik 17 was, dat ik geen lolly's meer mocht eten !

    Dawn Mary Claire:

    Ik schudde mijn hoofd en glimlachte zwak. 'Nee, ik wil dat je mee gaat' zeg ik lief en pak mijn mobiel. 'Mia, ik ben in het ziekenhuis. Welke kamer zit je? x Dawn.' verstuur ik naar Mia. 'Ik heb een smsje naar Mia gestuurd, welke kamer ze zit' zeg ik en kijk hem aan, waarnaar ik mijn lippen op de zijne druk.

    (@xheart: Dawn stuurt een smsje naar Mia.)


    One Who Travels A Higher Path.

    13Oclock schreef:
    Macey

    "Ja dat je dat nog niet door had" lach ik. "Darcy kan weer naar huis" riep hij bij nadat hij zijn mobiel te voorschijn haalde. "Geweldig! Heeft ze een huisje gevonden?" vroeg ik. "Hoe is het nu eigenlijk thuis, ik heb je zegmaar al een tijdje niet meer gezien"
    Ik baalde ervan dat hij naar die kostschool moest en het had uitgemaakt. Ik mocht hem altijd zo graag en bij hem kon ik gewoon me zelf zijn.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Stefano

    'Oké dan, laten we hopen dat Mia het waardeert dat ik mee ben.' mompel ik waarna ik Dawns hand vast pak en met mijn duim over de buitenkant van haar hand wrijf.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Gosh! You guys really go to fast!!!
    Kan iemand me een kleine samenvatting geven en zeggen waar we nu zitten. ]


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Mia Amber James.

    'Dus je mocht weg' vroeg Austin.. 'Ja, zullen we zo gaan ik verschoon Duke nog even' zeg ik en ik leg hem voorzichtig op het bed. Ik geef hem een schone luier en laat hem nog even op mijn bed liggen. Ik ga naast hem zitten en hou hem goed in de gaten. Ik voelde mijn mobiel in mijn zak trillen en ik nam hem eruit. Ik zag dat het een sms'je was en ik opende hem. Het was van Dawn. Ik zit in kamer 65B xMia sms ik terug en ik stop hem weer weg. 'Dawn komt, is het goed als ik eerst even met haar ga praten' zeg ik lief en ik kijk even naar Austin.

    Kyle James Williams

    'Krijg ik nu een lolly?' vroeg ze. Ik glimlachte. 'Ja hoor als jij daar blij van wordt krijg je die van mij' zeg ik glimlachend en ik vouw mijn vingers in de hare. Ze was gek, maar heel leuk en lief. Ze deed me lachen, iets wat ik had gemist. Ik dacht even terug aan vroeger en liep toen door.

    [Sorry, was in slaap gevallen $:]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    H4RRY5TYLE5 schreef:
    Andrew Cole.

    Ik haalde mijn schouders op, "Same old story" zei ik toen maar, "Moeder dacht eindelijk eens de man van haar leven gevonden te hebben, maar ik mocht Darcy wel gaan redden om haar te beschermen". Ik rolde met mijn ogen, "Nu heeft ze besloten hier in de buurt te komen wonen zodat ze ver weg is van die mannen en dichter is bij mij, wel dat gaat niet gebeuren want ik ga hier weg".

    Austin
    Ik grinnik even. 'Dat wordt vandaag geen stad dus'mompel ik en laat me in een stoel zakken. 'Maar is goed, moet ik weg?'vraag ik. Ik wist niet of ze dat wou,ik was er nu al de hele ochtend en misschien had ze een belangrijk gesprek met Dawn of zo.

    Vanessa Goodman.

    Ik lachte vrolijk en voelde hij zijn vingers in de mijne vlochten. "Ik wil er 1 met van die kauwgom in de binnenkant, dan eet ik hem altijd rapper op". Ik knikte even, "Maar daarna doet mijn tong altijd zeer".

    (Whaha srry had over het hoofd gezien xD dacht al wat duurt het lang ;p)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Macey

    "Aaw da's wel sneu, dan komt je moeder hier heen fijn gezellig dicht bij haar zoon en dan gaan we weg. Anders nemen we ook wat in de buurt" lach ik lief. Ik werp weer een blik op mijn kleren. "Maar gaan we nu shoppen? Ik word er gek van dat ik dit nog steeds draag"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.