• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || H4RRY5TYLE5
    - Dawn Mary Claire || KaoruKun
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Er is nog een rol vrij!
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Paintball
    - Andrew "Drew" Cole || H4RRY5TYLE5
    - Quinten "Quinn" Grey || 13Oclock
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    Er zijn nog 2 rollen vrij!


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Naam veranderingen even doorgeven s.v.p.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2012 - 18:19 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Moet gaan]

    (ik ook xD
    tot morgen :))


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Macey

    "Ja en dan gaat die stomme klote school ook weg" grijns ik. "Wel jammer voor je vriendinnetje, die vond dat het slecht met je ging" zeg ik weer. "Maar laat die troela je dan weer gaan zoeken" zeg ik en ik rol met mijn ogen. Zo gaat het nou altijd als je even alleen wilt zijn...


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Andrew Cole.

    "Over wie heb je het ?" vroeg ik verward, "Tiffany ? God, eerst doet ze normaal tegen me, omdat zei degene is die nooit iemand aankijkt tijdens een gesprek, en altijd onzeker is omdat ze gepest werd, maar als iemand anders het dan 1 keertje doet, wordt ze direct kwaad op je". Ik schudde mijn hoofd en begon te grijnsen toen we ons kindermenu kregen, "Ik heb echt een mentale achterstand kwa eten, ik eet kindermenu's en ik neem altijd de Happy Meal in de McDonalds".

    Tiffany
    'Ik moet nog heel even zo'n armbandje voor mama kopen dan, en voor Jason koop ik wel een voetbalshirtje daar in die souvernirswinkel.' Ahw, als Jason hier is, ga ik samen met hem voetballen. Sporten heb ik altijd al leuk gevonden. Al snel hadden we gevonden wat we nodig hadden en liepen de winkel weer uit. Dat armbandje was ook mooi, maar dat andere armbandje was toch iets specialer. Logisch voor die belachelijke prijs. 'Dus nu mag jij beslissen wat we gaan doen babe.' Ik wilde iets zeggen in de richting van ijs eten maar dat zou zo asociaal overkomen omdat ik geen geld heb. Dan zou hij nog meer voor me moeten betalen. 'Zullen we kijken of ergens een baan vrij is?' Het leek me niet zo dat hij met zijn oude baan, waarvan ik niet wil weten wat het is, zoveel geld heeft verdient dat hij nu niet meer hoeft te werken.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brandon
    'Zullen we kijken of ergens een baan vrij is?' Oh ja, werken, want ook mijn geld was een keer op. Ik wilde helemaal niet werken, ik vond naar school al erg genoeg. 'Is er hier niet ergens een ijssalon, dat lijkt me echt leuk om te werken.' vraag ik vrolijk en ik kijk even om me heen. Ik zie van alles, kledingwinkels, supermarkt, souvenirswinkeltjes, pizzaria, en dan eindelijk een ijssalon. 'Oh daar!' zeg ik en ik loop met Tiffany de ijssalon binnen. 'Hallo, zoekt u misschien nog mensen voor in het weekend en vakanties?' vroeg ik aan de man die achter de kassa stond. Hij pakte een grote map en vertelde dat hij nog 2 mensen nodig had voor weekenden en vakantie periodes. Ik kijk Tiffany aan, 'Hij zoekt nog 2 mensen, dus wat zeg je ervan?' vraag ik als ik haar glimlachend aankijk. Ik zou hier best willen werken, gratis ijs, goede werktijden, ik had er geen probleem mee.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Macey

    "We zijn toch ook nog kinderen, we maken een spelletje van het leven" grijns ik en ik prik met mijn vork in een stukje vlees. "Miss. kunnen we eerst een boot huren, dan kan je vandaag al weg" lach ik en ik kijk naar de haven achter me. "En we moeten nog even langs de kleding winkel. Heb al een tijdje niet meer iets nieuws gekocht" zei ik. Ik was gek op kleding en wilde later ook ontwerpster worden. Ik kocht ook om de dag nieuwe kleren en drog nooit twee keer het zelfse setje. Maar ja vandaag wel. Ik voelde me vies in mijn zwarte hoody.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn Mary Claire:

    'Ja' zeg ik knikkend en ga bij hem achterop zitten. Hij begint weer te fietsen en ik hou hem stevig vast. Ik was nog steeds bang voor die jongens, maar toch ook een beetje van Stef. Ik wist dat hij me geen pijn zou doen, maar dalijk kan hij zicht niet inhouden of beheersen en doet hij mij pijn. Hij was zo anders net, zo heb ik hem nog nooit gezien, maar ergens was het ook wel aantrekkelijk. Alleen dat bange gevoel moest weg. Ik leg mijn hoofd tegen zijn rug aan en genoot een beetje van het wind, terwijl we naar het ziekenhuis fietsen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Tiffany
    'Is er hier niet ergens een ijssalon, dat lijkt me echt leuk om te werken,' zegt hij. Ik was het helemaal met hem eens. Een ijssalon is echt de perfecte plek. Al snel vonden we er een en gelukkig hadden ze er nog twee mensen nodig voor in de vakantie en weekenden. Zo te zien werd het niet slecht betaald en de baas was ook aardig. Ik was blij dat Brandon het woord nam. Met dit soort dingen ben ik veel te verlegen, dan zouden we sowieso niet worden aangenomen. De gratis ijsjes waren alleen maar een extra pluspunt. 'Hij zoekt nog 2 mensen, dus wat zeg je ervan?' vraagt hij glimlachend. 'Ik zeg ja,' lach ik. Dan kijk ik naar de man. 'Wanneer zouden we kunnen beginnen?' vraag ik zo vriendelijk mogelijk. Hij zoekt het even op en zegt dat deze zaterdag al mogelijk is. 'Denk je dat we dit kunnen regelen met school?' vraag ik aarzelend aan Brandon. Dit zal vast niet zo'n probleem zijn. Ze mogen blij zijn dat Brandon op een goede manier geld verdient. Even schiet de gedachte door mijn hoofd dat hij misschien wel geld uit de kassa haalt maar die probeer ik snel te vergeten. Dat doet Brandon niet.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brandon
    'Ik zeg ja.' lacht ze en dan richt ze zich weer op de man. 'Wanneer zouden we kunnen beginnen?' vraagt ze. Zaterdag was al mogelijk. 'Denk je dat we dit kunnen regelen met school?' vraagt ze. Ik knik, 'Waarom niet? In het weekend maakt dat toch niet uit?' vraag ik verbaasd. Daar zouden ze echt niet moeilijk over doen hoor, in het weekend waren er ook geen lessen en zo, dus dan miste we toch niks, daar konden ze vast geen probleem van maken. En ze moesten blij zijn dat ik een baantje zocht in plaats van weer terug te vallen in mijn oude gewoontes. De man vroeg of we dan zo snel mogelijk een kopie van onze paspoorten konden afgeven, het geld kregen we contant. Ik knikte en richtte me op Tiffany. 'Gefeliciteerd met je baantje.' zei ik vrolijk en ik drukte een kusje op haar lippen. 'Wil je een ijsje?' vroeg ik toen ik het heerlijke ijs zag liggen. Het was warm buiten en ik kon ook wel wat verkoeling gebruiken.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Tiffany
    Zaterdag begin ik dus met mijn tweede baantje. Mijn eerste baan was werkelijk vreselijk. Het was in een supermarkt, leerlingen van mijn school spuugden expres als ik langsliep, lieten allerlei producten op de grond zakken en stopten uiteindelijk spullen in mijn tas zonder dat ik het doorhad. Daardoor was ik na twee dagen al ontslagen. Dit keer zou het niet zo gaan. 'Gefeliciteerd met je baantje,' zegt Brandon vrolijk waarna ik een kus kreeg. 'Wil je een ijsje?' vraagt hij. Het zou echt een geweldig moment zijn, buiten is het warm, het zou wel lekker zijn op dit moment. 'Je hebt al zoveel betaalt. Zaterdag trakteer ik jou wel.' Hoe lekker het ook zou zijn, ik kon hem gewoon niet alles laten betalen. 'Kom, we gaan.' Ik pak zijn hand vast om verder te gaan.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brandon
    'Je hebt al zoveel betaalt. Zaterdag trakteer ik jou wel. Kom, we gaan.' zegt ze en ze pakt mijn hand vast om verder te lopen. 'Dat zie ik als een ja bij jou.' zeg ik lachend en ik draai me om naar de man om twee ijsjes te bestellen. Ik geef de man geld voor de ijsjes en geef er een aan Tiffany. Met mijn andere hand pak ik de hare en loop ik de winkel uit. Eenmaal buiten laat ik me op een bankje zakken en begin aan mijn ijsje. Ik kijk Tiffany even grijnzend aan. 'Je mag het best zeggen als je iets wilt hoor.' zeg ik lachend, 'Ik kon gewoon aan je zien dat je stond te kwijlen bij de gedachte aan een ijsje.' plaag ik haar dan. 'Is het lekker?'


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Stefano

    Na nog een tijd gefietst te hebben kwamen we aan bij het ziekenhuis en parkeerde ik de fiets in de fietsenstalling en pakte ik Dawns hand en liep ik met haar naar binnen. 'Zou ik maar hier wachten?' vroeg ik. Misschien wilde ze alleen even met Mia praten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Ik was vandaag naar Walibi!!! X'D vond het even leuk om dat te mededelen X'D


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Zouden jullie in het vervolg naam veranderingen door willen geven dat houd het voor mij overzichtelij(;


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †