• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX??
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway??
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito/ Anne



    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 14:20 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Sanne
    'Niks daarvan,' als ik merk dat ze wil weglopen. 'We moeten sowieso nog smoothies maken en jij moet iets gaan eten.' herinner ik me nog van ons eerder gesprek in de zadelkamer.


    When you believe your dreams come true

    Nala
    "Oh, ja..." nu geeft ze me nog meer reden om weg te lopen.
    "Laat me weten hoe het gegaan is." glimlach ik, terwijl ik nog een stap verder in de andere richting zette.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sanne
    Ik baal ervan dat ze zo snel alweer opgeeft, maar besluit haar dan maar te laten gaan. Het is natuurlijk ook niet mijn bedoeling om haar te gaan pushen, ze moet zich wel vertrouwd blijven voelen bij mij en de anderen. 'Anders zie ik je straks wel,' zeg ik dan maar.


    When you believe your dreams come true

    Nala
    Ik laat mijn schouders hangen en zucht.
    "Ok, ok. Ik kom al." ik loop stilletjes naar de deur en duw ze open. Met mijn ogen op de grond gericht, stap ik naar binnen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Whaha, goede methode Sanne XD Leuke reactie van Nala -over dat "dan kies ik liever voor later"- en ik ben blijjjj dat jullie zo happy zijn dat ik terug ben ;D Yeah! Ik heb alleen geen idee hoelang Luna weg blijft (wel een paar dagen, da's logisch. Ik hoopte eigenlijk dat er al wat meer tijd voorbij was omdat ik een week op vakantie was XD)
    Maargoed, iemand dus nog een idee wrm Luna zo snel weg moest?;P]


    Stop acting normal. It gets bored.

    JokerBaby schreef:
    {Ja, reageer anders morgen even ;)
    en misschien was er een... paard dat was weggelopen en... Luna was de enige die er echt een goede band mee had en is dus de enige die hem kan vangen?
    Zuig maar gewoon snel iets uit mijn duim hoor! }

    {dit misschien?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Oepsss, ik ga nu ff op de pc en dan reageren!]


    I can't define who I am.

    Zayngasm schreef:
    [Oepsss, ik ga nu ff op de pc en dan reageren!]

    {ok!!!! ;)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    Wauw... Wacht, wát gebeurde er net? Had Nala me net serieus gekust?
    Verward ga ik overeind zitten. Ze vond me leuk, en het was me helemaal niet opgevallen. Ja, de kus was fijn geweest, maar kwam dat omdat ik al zolang geen relatie had gehad? Miste ik het gewoon? Mijn laatste relatie was met Sanne, en de enige reden dat het uitging was omdat ze verhuisde, maar nu was ze weer hier... Ik was in de war. Zuchtend zat ik met mijn handen in mijn haar. En dan was er ook nog...
    De deur ging open en Michelle kwam binnen. Wat er aan de hand was met Nala? 'Geen idee,' glimlach ik, 'net zag ze er nog normaal uit.' Ik gris een shirt uit mijn koffer - die nog steeds niet is uitgepakt... Luiheid! - en trek deze grimassend aan terwijl ik richting de deur loop. 'Ik ga even naar Blue kijken.' Au, koppijn! merk ik op als ik de trap afstommel. Wat een gedoe allemaal met die meiden. Voor het eerst baal ik wel dat ik de enige jongen hier ben. Ik loop in één keer door naar de stallen, de brandende zon negerend, en begroet Blue glimlachend. Snel doe ik even haar halster om en begeleid haar naar de wei. Ik heb het gevoel dat ik haar verwaarloosd heb, ik heb nog niet eens op haar gereden, dus laat ik haar los in de weide. Ze blijft echter bij mij in de buurt staan, ik geef klopjes op haar hals en kusjes op haar neus en besluit haar straks uitgebreid te verzorgen. Dan loop ik weer terug naar het huis.


    I can't define who I am.

    [Haha, meiden XD Dat idee is opzich wel goed, maar mevr. Starre die haar belde, belt haar echt niet zomaar.. er moet dus écht iets aan de hand geweest zijn, en aangezien die hele familie goed voor paarden is..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Elena
    Ik was net klaar met het verzorgen van Sunny en liep terug naar het huis. Ik zag Vintain ook net die richting uitgaan en liep naar hem toe.
    "Hey Vin", zei ik redelijk vrolijk.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Vintain
    'Hey,' glimlach ik terug, al iets vrolijker. Elena heeft tenminste niks te maken met al dat gedoe. Nog niet, tenminste.


    I can't define who I am.

    Nala
    Ik zucht opgelucht als ik hem niet in de woonkamer zag. Ik liep naar de keuken en keek naar hun voorbereidingen voor smoothies.
    Pff, daar had ik geen zin in... Nou ja, ik zou ze graag maken, maar ik had geen zin om ze te drinken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Elena
    "Ben je bij Blue geweest?" vroeg ik aangezien hij uit de richting van de weides kwam. Ik zou Sunny straks misschien wel in de weide zetten, hij vond het vast niet zo erg nog even in de boxen te staan.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Vintain
    'Jup. Heb wel het gevoel dat ik haar veel minder aandacht geef. Al die meiden die me afleiden...' Glimlachend geef ik haar een duwtje en gebaar haar mee te gaan naar binnen. 'Hoe was het met Sunny? Tenminste, ik neem aan dat je bij hem was.' Ik duw de deur open en trap mijn sneakers uit. 'Eten,' mompelde ik.


    I can't define who I am.