• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX??
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway??
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito/ Anne



    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 14:20 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Oh, gossie. Arme Nala en Vintain. Maar ik snap hem al XD Ik moet alleen even denken of ik dat idee waar maak ;P Zo leuk om dat zelf te kunnen beslissen ;D Het is wél een goed idee.. Maar ze kan nu nog niet terug komen, aangezien ze op de ranch van haar 'thuis' is. Bwehee ;(]


    Stop acting normal. It gets bored.

    SupahBaby schreef:
    Elena
    Ik ging ook naar de woonkamer en plofte naast Vintain neer.
    "Mag ik dan je getuige zijn?" vroeg ik om verder te gaan op het trouw-met-eten onderwerp. "Aangezien ik het ben die je het idee gaf", zei ik en knipperde een paar keer lief met mijn ogen.


    Vintain
    'Natuurlijk, wat denk je zelf?' Ik knijp 1x in Elena's linkerwang en 1x in haar rechter en tik vervolgens glimlachend op haar neus. Ik kijk naar Nala, ze gaf geen antwoord op mijn opmerking en gaat ineens snel verder met de smoothies. Ik trek mijn wenkbrauwen op en zucht.


    I can't define who I am.

    Nala
    De smoothies zijn veel te vlug klaar. Ik giet ze zorgvuldig in verschillende glazen en kijk dan om me heen. Ik zie rietjes staan en steek in elk glas eentje. Volgens mij zijn er wat glazen te veel, maar er zijn er vast wel een paar die er 2 lusten.
    Ik schoof de glazen voor Elena en Vintain naar hun toe.
    "Hier." glimlachte ik en keek Vintain even recht in zijn ogen. Ik weet niet wat ik erin zie en dat maakt me gek. Ik ga naast hem zitten met ook een smoothie in mijn handen en kijk ernaar.
    Ik had eigenlijk helemaal geen dorst, maar had ook geen zin in nog meer gedoe. Ik nam een klein slokje en hield mijn ogen naar beneden gericht.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 16:29 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    Nala schuift de glaazen naar Elena en mij toe en kijkt me aan. Haar blauwe ogen boren zich zowat in de mijne, dus snel wend ik mijn blik af. 'Dankje.' Vlug pak ik een glas en neem een grote slok. Hemels. Ik had altijd al van smoothies gehouden. Even wil ik het hardop zeggen, maar ik bedenk me en neem nog een slok. Hoe zou ze zich voelen? Ik vond het zo moeilijk om me aan te passen aan meisjes. Ze dachten altijd anders... Misschien was ze nu wel boos op mij, omdat ik zo deed. Ik wist het ook niet...


    I can't define who I am.

    [Hoe kan ik dat het beste doen? Ze is nu dus weg, maar ik weet niet wanneer er ongeveer een week voorbij is in het spel. Dat duurt natuurlijk nog superlang..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    [Hoe kan ik dat het beste doen? Ze is nu dus weg, maar ik weet niet wanneer er ongeveer een week voorbij is in het spel. Dat duurt natuurlijk nog superlang..]

    {misschien hadden ze je ergens voor nodig, maar was het al snel opgelost en kan je dus meteen terug?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    Ik deed mijn mond even open, net op het punt iets te vragen, maar sloot hem snel weer.
    Komaan Nala, wees zo geen softy.
    Opnieuw doe ik mijn mond open en opnieuw klapt die snel dicht.
    Ik kijk gefrustreerd naar het glas in mijn handen en zucht. Ik moest het weten of het pijn deed of niet. Deze onzekerheid was nog veel erger.
    "Vintain?" vroeg ik voor ik kon terugkrabbelen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [That's just the point, aangezien Mevr. Starre (haar halve moeder) haar nóóit zomaar zou bellen als ze ergens heen is voor zichzelf om het geweldig te hebben. Ik maak het mezelf wel weer lekker moeilijk..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Vintain
    Verbaasd hef ik mijn hoofd omhoog als Nala mijn naam zegt. 'Ja?' vraag ik benieuwd, en zet het - inmiddels lege - glas neer.


    I can't define who I am.

    [ wooh ik ben 3 uur op een verjaardag en er zijn super veel nieuwe reacties :P ]

    Sanne
    Nala besluit plotseling toch mee te gaan, waar ik wel blij mee ben. Als de smoothies bijna klaar zijn komen Vintain en Elena ook binnen. Ik kijk gespannen toe naar hoe Nala en Vintain steeds naar elkaar kijken. Ik hoop dat hij het goed opvat en Nala niet in onzekerheid brengt.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 17:49 ]


    When you believe your dreams come true

    [Als dat van die stroom en onweer enzo zou zijn, moet ze helpen met de ranch op orde te krijgen. Anders gaat ze niet weg, dat is dan weer typisch Luna. Als er een paard overlijdt, blijft ze een paar dagen om te rouwen en de rest te troosten. Als er een paard al overleden is moet ze alsnog mensen troosten.. men, ik kan echt niks bedenken waarvoor ze maar één dag weg zou moeten zijn..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik ga mee brainstormen...]


    I can't define who I am.

    [Er was een paard op hol geslagen dat alleen zij kon kalmeren, een klein kindje (misschien het zoontje/dochtertje van de familie?) is weggelopen en alleen Luna kent zijn/haar geheime verstopplek? Dat laatste zou denk ik het beste kunnen...]


    I can't define who I am.

    Nala
    "Ik-" een zucht om mijn gestotter verliet mijn mond. "Kan ik je even spreken?" vraag ik en ga alvast rechtstaan. Ik duwde het vrijwel onaangeroerde glas weg.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ho es.. ik heb al een ander idee! Ik ga het even uitwerken..]


    Stop acting normal. It gets bored.