• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX??
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway??
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito/ Anne



    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 14:20 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Nala
    "Het is niet erg... Ik ben blij dat je me wilt helpen." Ik leg zuchtend mijn hoofd op haar schouder.
    "Ik weet dat... dat ik het moet veranderen, maar... Het is heus niet zo makkelijk als het lijkt. Als alles misloopt, is dat gewoon het enige waar ik controle over heb. Dan grijp ik daar naar terug."
    Ik zucht en staar voor me uit.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sanne
    Ik ben blij dat ze mijn hulp wil accepteren. 'Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, maarja het moet toch gebeuren. We gaan er gewoon voor zorgen dat er niets mis gaat.' glimlach ik. 'Ga je mee naar binnen? Michelle en ik waren gezonde smoothies aan het maken.' Ik spring overeind en reik haar mijn hand.


    When you believe your dreams come true

    Nala
    "Ok." mompelde ik. Ik nam haar hand aan, maar had niet echt zin om naar binnen te gaan. Eerst had ik al geen honger en tweede wou ik Vintain niet opnieuw onder ogen komen.
    "Jummie, smoothies." zeg ik met een vies gezicht en moest zachtjes grinniken om mezelf.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Michelle
    Ik kijk Nala verbaasd na, maar voor ik iets kan uitbrengen is ze al weer weg en Sanne is haar achterna gelopen. Dat komt wel weer goed, zeg ik tegen mezelf en ik loop naar boven toe. Ik vraag me af wat er is, zou Vintain iets gemeens gezegd hebben of zo? Ze zag er erg overstuur uit. Ik gok dat Vintain zich in zijn slaapkamer bevind en dit is inderdaad zo. Hij staat bij zijn bed. Ik loop op hem af.
    'Vin? Wat is er gebeurd? Nala rende zojuist naar beneden en ze was tamelijk overstuur.' Berzorgd kijk ik hem aan.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Ik ben er weer.. En ik heb ook álles bijgelezen. OMG, Vintain en Nala! Yeahh!!! Ik ben er helemaal blij van XD Is het erg als ik morgen ofzo weer reageer? Ik zie wel wanneer Luna weer terugkomt XD Ik heb nog geen flauw idee waarom ze weg moest.. hellup?
    Zelf ben ik ook niet zo'n Bieber-Fan, maar ik wens je veel plezier Naomi!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    {Ja, reageer anders morgen even ;)
    en misschien was er een... paard dat was weggelopen en... Luna was de enige die er echt een goede band mee had en is dus de enige die hem kan vangen?
    Zuig maar gewoon snel iets uit mijn duim hoor! }


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Welcome back Noa (yeah) _O_ (hoera) (dance) ]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {And Noa isssssssssss back!!!!!!!!!! (~^.^)~ ~(^.^~)
    Luna werd gebeld en moest toen weg, maar je had nog niet verteld waarom ^^ dus laat je fantasie in de vrije loop c:}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [ Jeej! Maare dit is toch nog steeds dezelfde dag dat Sanne is gekomen? Is het dan niet logischer dat we deze dag afronden want anders is Luna wel heel snel weer terug. ]


    When you believe your dreams come true

    {Misschien lossen we beter eerst nog wat dingen op?
    Want anders eindigt het zo... nou zo abrupt, snap je}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [ ja I know, maar dat we het daarna langzamerhand gaan afronden, zodat Noa er snel weer in kan komen;) ]

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 22:39 ]


    When you believe your dreams come true

    {Ja, als Naomi online is kunnen we het afronden en daarmee meteen ook die dag, maar we mogen niet vergeten achter luna te vragen, anders is het zo net alsof we het niet eens doorhebben dat ze weg is (met we bedoel ik Vintain en Nala xD)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [ haha jaa, die weten het nog niet eens :P ]


    When you believe your dreams come true

    {Als we het anders niet snel in orde krijgen, kan Noa posten over wat ze moet doen of zo? Waarom ze weg is.
    Zo heeft zij dan ook iets te doen en moet ze niet de hele tijd wachten.}

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 23:06 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Ik kan vandaag amper reageren want mijn oma komt ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page