• Ik ga een nieuwe story schrijven, is er iemand die een leuke cover wil maken? :Y)

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 21:26 ]

    Ik wil het wel voor je proberen. ^^


    To love is to destroy.

    Divergent schreef:
    Ik wil het wel voor je proberen. ^^

    Dankje! De titel 'My mind is a warrior.' mag erop en dan mijn naam in het klein (cat)

    Divergent schreef:
    Ik wil het wel voor je proberen. ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    Mosque schreef:
    (...)
    Dankje! De titel 'My mind is a warrior.' mag erop en dan mijn naam in het klein (cat)

    Heb je nog een korte uitleg over het verhaal en misschien de sfeer, want ik heb geen beeld van hoe de cover eruit moet komen te zien?


    To love is to destroy.

    Ik wil wel wat maken, ga anders naar mijn topic? (Ik maak covers! [xBritta])


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Divergent schreef:
    (...)
    Heb je nog een korte uitleg over het verhaal en misschien de sfeer, want ik heb geen beeld van hoe de cover eruit moet komen te zien?


    Iets met een jongen en een meisje misschien, want er komt een relatie in voor. En ook iets met gedachtenlezen (:

    Mosque schreef:
    (...)

    Iets met een jongen en een meisje misschien, want er komt een relatie in voor. En ook iets met gedachtenlezen (:


    Ik ga zo snel mogelijk iets voor je in elkaar zetten. x


    To love is to destroy.

    Ik wil er ook wel één voor je maken. Kan je kiezen.
    Ik verwijs je hierbij naar mijn gratis coverstore 'Covers in de maak'


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Ik heb er net één gemaakt met de info die je hierboven heb staan.
    Gedachtelees plaatjes zijn moeilijk te vinden, en ik heb uiteindelijk voor een oog met tekst eromheen gekozen. Ik hoop dat dit is wat je bedoeld :)


    Er kunnen nog dingen veranderd worden en ik hoor graag wat je ervan vindt.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Ik wil er ook wel eentje voor je maken; je kan ook in mijn "Coverstore" terecht.


    Credendo Vides

    Yuliette schreef:
    Ik heb er net één gemaakt met de info die je hierboven heb staan.
    Gedachtelees plaatjes zijn moeilijk te vinden, en ik heb uiteindelijk voor een oog met tekst eromheen gekozen. Ik hoop dat dit is wat je bedoeld :)


    Er kunnen nog dingen veranderd worden en ik hoor graag wat je ervan vindt.

    Die is echt leuk, dankjewel!

    Mosque schreef:
    (...)
    Die is echt leuk, dankjewel!

    Mooi! ALsjeblieft


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk