• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX??
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway??
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito/ Anne



    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 14:20 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [ ik vind het goed :) als zei het zelf ook wil ]

    Sanne
    Samen met Nala loop ik naar het woonhuis. 'We moeten ook nog overleggen hoe we het met de tocht gaan doen nu Luna weg is.' zeg ik peinzend. 'Ik hoop dat ze snel weer terug komt.'


    When you believe your dreams come true

    Nala
    "Is Luna weg dan?" vraag ik verwonderd.
    "Oeh, deze morgen was ze hier toch nog." waar zou die naartoe kunnen zijn in die korte tijd?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LaCerise schreef:
    {Ik kan vandaag amper reageren want mijn oma komt ^^}

    {Ok, is goed, veel plezier met je oma!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [ veel plezier Eline!! ]

    Sanne
    Ik sla geschrokken mijn hand voor mijn mond en sta stil. 'Oh we zijn het helemaal vergeten te vertellen, met we bedoel ik mijzelf en Michelle.' 'Nou vanochtend toen jullie net aan het rijden waren gingen Michelle, ik en Luna binnen vast spulletjes verzamelen voor de tocht.' ik haal tussen door even adem. 'Toen belde Luna even met iemand en ze leek nogal geschrokken, want ze belde direct nog iemand waarschijnlijk de taxi, rende naar boven om haar tas in te pakken en 5 minuten later was de taxi er en stormde Luna voor bij en was ze weg.' 'Poeh wat een lang verhaal,' zuchtte ik. 'We hebben geen idee waar ze heen is en ze kon ons ook nog niet vertellen wanneer ze terug zou komen.' ik liep weer langzaam naar het huis. 'Dus we moeten nu even overleggen wat we nou gaan doen, omdat we morgen al wilden vertrekken.'

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 10:28 ]


    When you believe your dreams come true

    Nala
    "Nou, misschien wachten we beter. Zo kunnen we kijken of ze nog terugkomt de komende dagen en zo heeft Vintain ook wat tijd om te genezen van zijn zonneslag." stelde ik voor. Toen ik het over Vintain had, bleef mijn stem even haperen en werd stiller.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sanne
    'Ja dat kan ook, we hoopten dat ze snel belt zodat ze kan vertellen waar ze heen is.' 'Heeft Vintain een zonneslag? Gaat het wel goed met hem?' zeg ik toch wel een beetje geschrokken. Ze sprak wat moeizamer bij het onderwerp Vintain dus ik probeerde mijn eigen gevoelens even opzij te zetten. 'Je vindt hem leuk hè,' zei ik voorzichtig.


    When you believe your dreams come true

    Nala
    "Volgens mij gaat het wel redelijk met hem." was mijn antwoord, maar bij haar volgende woorden keek ik blozend naar de grond.
    "Nou... Ik zit al mijn hele leven op een kostschool met enkel meisjes. Mijn ouders hebben nooit naar me omgekeken. Ik ben een nul op gebied van liefde, maar... Als hem leuk vinden betekent dat ik dingen doe die ik normaal niet doe en mezelf helemaal niet meer snap, nou... dan wel, gok ik?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sanne
    'Oh, dat spijt me,' zeg ik zachtjes als ze verteld over haar verleden en ik sla een arm om haar heen. Ik luister naar haar als ze verteld over haar gevoelens. 'Ja, dat is de verliefdheid,' grinnik ik. Zo als meiden onder elkaar vind ik het minder erg om erover te praten en ben stiekem wel benieuwd wat Nala van Vintain vind. 'Hebben jullie al gezoend?' vraag ik ondeugend.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 11:10 ]


    When you believe your dreams come true

    Nala
    Ik werd nog roder. Oh, god, waar was ik mee bezig.
    "Nou... over dat dingen doen die ik normaal niet doe... zoals zoenen dus..." stamelde ik. Hoe moest ik dit nu uitleggen?
    "Ik heb hem misschien een beetje gezoend net, maar ik ben weggelopen omdat ik bang ben van zijn reactie?" op een of andere manier leken mijn woorden eerder een vraag dan een mededeling.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sanne
    Het was heel schattig om Nala steeds roder te zien worden. 'Een beetje gezoend?' zeg ik nieuwsgierig. 'Vintain vind jouw ook leuk, dat kun je gewoon zien. Jullie passen perfect bij elkaar. Ik ken Vintain al heel lang en erg goed.' nu word ik ook een beetje rood, ik hoop dat Nala dat niet ziet.


    When you believe your dreams come true

    Nala
    "Nou ja... Ik heb gewoon mijn lippen op de zijne gedrukt... voor enkele seconden en toen ben ik weggelopen." leg ik uit.
    "En dat weet ik zo niet zeker... wat zou hij in mijn zien?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sanne
    'Nalaatje toch, je moet je zelf is wat meer respecteren. Ik kan genoeg dingen opnoemen waarom Vintain of andere jongens jouw leuk zouden vinden.' ik kijk haar is goed aan. 'Kijk naar jezelf, je bent knap en schattig. Voor zover ik je vandaag heb leren kennen vind ik je erg aardig, nog wel wat onzeker als ik het goed heb. Maar dat hoef je bij ons niet ze zijn hoor! En trouwens Vintain geeft je zelfs paardrijles, dat doet hij echt niet bij iedereen.' lach ik.


    When you believe your dreams come true

    Nala
    Ik haal glimlachend mijn schouders op.
    "Dank je, Sanne. Ik zal zo wel zien hoe hij reageerde op... die kus." mompelde ik, terwijl het huis steeds dichterbij kwam. Shit, kon ik me niet gewoon omdraaien en ergens anders geen gaan...

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 11:54 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sanne
    'Geen dank, het is de waarheid,' glimlach ik. Ik zie dat ze wat begint te twijfelen, zachtjes trek ik haar mee. 'Je moet hem toch een keer onder ogen komen, Nala.' Het is wel duidelijk dat ze het spannend vind.


    When you believe your dreams come true

    Nala
    "Hmmm, ja dan kies ik liever voor later." mompel ik, terwijl ik me omdraai en wil weglopen.


    “To live will be an awfully big adventure.”