• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX??
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway??
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito/ Anne



    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 14:20 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Vintain
    Ik hoor een vaag geluid achter de deur vandaan komen, maar het boeit me eigenlijk ook net echt. M'n hoofd bonkt als een gek en ik zweet over mijn hele lichaam. Woelend draai ik mijn kussen om zodat ik op de koudere kant lig. Ik kreun. Waarom ben ik de enige die hier last van heeft? Mijn zicht is ineens verdomde slecht en wazig, dus snel sluit ik mijn ogen weer.


    I can't define who I am.

    [Trouwens, slimmm Femke hahah]


    I can't define who I am.

    Nala
    Wanneer ik een gedempte kreun hoor, hou ik me niet meer in. Bezorgd doe ik de deur open.
    "Vintain..." ik kijk geschrokken naar hoe hij ligt te baden in het zweet... Hmm, zelfs dan is hij nog een lekker ding. Ik duw de gedachte weg en loop naar hem toe. "Alles in orde?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Zayngasm schreef:
    [Trouwens, slimmm Femke hahah]

    {Thanx!
    Maar zoals gewoonlijk heb ik het niet door waarom ik slim ben...
    Dat heb ik nu constant, ik lijk wel zo'n tekenfilm figuur zo van:
    je bent geniaal!
    oh, ja... ben ik dat?}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [HAHA, en dat 'Hmm, zelfs dan is hij nog een lekker ding' ik ging stuk]

    Vintain
    Er verschijnt een gestalte in de deuropening. Klein, mager, rood haar: Nala. Ze zegt iets maar ik versta het niet echt. Met mijn handpalm veeg ik de zweetdruppels van mijn voorhoofd. Misschien wilt ze weten wat er is? 'Hmm... Zonnesteek denk ik,' puf ik, en ga op mijn rug liggen.


    I can't define who I am.

    Nala
    Ik herinnerde me meteen van mijn EHBO-opleiding wat ik moest doen.
    "Ik ben zo terug." zeg ik wat luider. Ik loop naar beneden ven neem een grote 2literfles water. Meteen loop ik weer naar boven.
    "Hier drinken." Ik zet de fles water zachtjes aan zijn lippen. Bij een zonneslag was het belangrijk veel vocht binnen te krijgen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    Water. Waarom was ik zo'n domme kneus? Gulzig pak ik de fles van haar over en drink deze in één keer voor 3/4 leeg. Ik hap naar adem. Wankelend sta ik op en gooi de overige 1/4 over mijn hoofd. Dit voelt wel een stukje beter. 'Bedankt,' zeg ik, en laat mezelf weer vallen op bed.


    I can't define who I am.

    Nala
    "Blijven liggen nu." zeg ik streng. Ik voel aan zijn voorhoofd en onder het vocht van het zweet en het water, voel ik zijn huid gloeien.
    "Wacht even."
    Ik ga eerst beneden nog een 2literfles halen en loop dan naar de badkamer. Daar maak ik wat handdoeken nat en slaak een opgeluchte zucht als ik een ventilator zie staan.
    Ik loop terug de kamer binnen en zet hem aan.
    "Het is belangrijk dat je nu afkoelt." mompel ik. Ik was al blij dat hij zich iets beter leek te voelen. Ik draai me om en even stokte mijn adem in mijn keel. Wauw, wat een lijf.
    Ik kon mijn ogen niet van zijn lichaam afhouden, maar het feit dat ik hem moest helpen bracht me naar het heden. Ik liep op hem af en legde een kletsnatte handdoek op zijn voorhoofd, 1 over zijn bovenlichaam en 1 over zijn benen. Zo zou het beter moeten zijn.
    "Moet je nog wat drinken?"

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 20:41 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    'Blue jeans, white shirt, walked into the room you know you made my eyes burn,' zing ik hees als Nala de kamer inloopt omdat ik opmerk dat ze er mooi uitziet. Nu ik er zo over nadacht kon het ook beledigend worden opgevat, maar dat was niet mij bedoeling, en dat zou ze vast wete- oké, denken deed pijn aan mijn hoofd. Dankbaar druk ik de natte handdoek wat harder aan op mijn hoofd. 'Misschien nog een glaasje. Heb al een waterbuik,' grijns ik schor.


    I can't define who I am.

    Nala
    Ik glimlach blozend.
    "Ik ga even een glas halen... Niet bewegen." Ik loop opnieuw bijna huppelend de kamer uit. Beneden haal ik een glas, boven vul ik een bak met koud water. Zo moest ik niet steeds opnieuw naar de badkamer als zijn handdoeken opnieuw nat moeten worden gemaakt.
    Ik liep de kamer weer binnen, zette de bak water neer en vulde het glas met de 2literfles.
    Ik gaf hem het glas.
    "Is het al wat beter of moet de ventilator harder?" vraag ik bezorgd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    Hmm. Het ging wel beter, maar toch wilde ik die ventilator wel harder. Ik gniffelde om mezelf. 'Doe maar harder,' zeg ik. 'Wel raar. Normaal heb ik nooit zoveel last van die hitte.' Rustig kom ik overeind en trek voorzichtig mijn broek weer aan, omdat ik niet helemaal wist of Nala zich daar ongemakkelijk bij voelde. Het duizelde nog wel een beetje. Opnieuw laat ik mezelf op het bed zakken en schuif door naar links. 'Kom erbij liggen.' Veel kouder ging het er daar niet van worden, besefte ik, maar ik had zin in gezelschap. Ik klop op het lege plekje matras naast me.


    I can't define who I am.

    Nala
    "Wacht, eerst dit." glimlach ik. Ik zet de ventilator op zijn hardst en haal de handdoeken een voor een van hem af om ze opnieuw nat te maken en dan weer op hun plaats te leggen.
    Toen ik gedaan had, ging ik naast hem liggen. Ik kreeg kippenvel op mijn armen doordat de ventilator zo hard stond, maar vond het goed als het hem beter maakte.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    Grommend haal ik de handdoek van m'n voorhoofd weg en leg deze weg. Tevreden kruip ik tegen haar aan, leg een arm om haar heen en druk mijn wang tegen Nala's sleutelbeen. Waarschijnlijk ben ik nogal plakkerig, maar oké. Dan sluit ik mijn ogen en laat ik mijn huid verkoelen door de ventilator. Ik 'hmmm' tevreden.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 21:58 ]


    I can't define who I am.

    Sanne
    Ik blijf nog even bij Elena kijken die met Sunny aan het trainen is, na 10 minuten gekeken te hebben loop ik maar weer naar het huis. Ik besef me dat mijn bagage nog in de kamer staat en ik nog niet eens mijn slaapkamer heb gezien. Eenmaal binnen pak ik mijn zware bagage op en loop puffend de trap op. Ik loop de eerste kamer binnen die ik zie. 'Wow,' zeg ik zachtjes. Het lijkt wel een sprookje maar toch ook weer heel vet. Ik loop iets verder de kamer binnen en hoor wat gestommel van 1 van de bedden komen. Nieuwsgierig loop ik naar het geluid toe, maar dan blijf ik geschokt staan als ik zie wie daar liggen. Ik laat mijn koffers vallen en draai me abrupt om en loop snel naar beneden. Ik had even tijd nodig voor mezelf om na te denken.


    When you believe your dreams come true

    [AAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!! ik wil weten wat er is gebeurd tussen Sanne en Vintain!!!!!]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe