• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX??
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway??
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito/ Anne



    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 14:20 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [ (A) ]


    When you believe your dreams come true

    Nala
    Ik bleef een beetje verlegen liggen, maar legde mijn arm uiteindelijk ook rond zijn middel. Een glimlach speelde om mijn lippen, terwijl ik mijn hoofd op het zijne laat rusten. Plots hoorde ik wat gestommel en niet veel later een gedempte. "Wow."
    Ik zag Sanne weglopen en wou recht springeen, wat niet lukte doordat Vintain me zo goed vast had.
    "Euhm... wat was dat?" mompel ik verbaasd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    'Wat was wat?' Ik had wel iets gehoord maar had niet de moeite genomen om op te kijken. Suf open ik mijn ogen. Af en toe schiet er nog een steek van de warmte door mijn hoofd, maar de ventilator en het water hadden goed geholpen. Voorzichtig ga ik recht zitten en trek mijn arm terug.


    I can't define who I am.

    Nala
    Ik trok me ook een beetje terug en keek naar de deur.
    "Euhm... Vintain... Sanne was hier net en ze is nogal geschrokken weggelopen." Ik kende Sanne nog niet goed en wist dus niet wat te doen, daarom liet ik die keuze maar aan hem over.
    Moest ik erachter of niet?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    Sanne. Shit. 'Oh,' zeg ik, niet echt wetend wat te doen. Was het wel zo'n goed idee dat we in hetzelfde huis woonden, de hele zomer lang? Aan de ene kant vond ik het wel een klein beetje raar dat ze zo reageerde. Bij Michelle of Elena of Luna deed ik dit soort dingen ook gewoon... Misschien omdat ze Nala niet kende? Misschien dacht ze dat er iets tussen ons was... 'Ik weet ook niet waarom ze zo reageert. Jaloers?' probeer ik luchtig te zeggen. Van schaamte heb ik het nog warmer gekregen. Het was niet echt mijn bedoeling om Sanne pijn te doen.


    I can't define who I am.

    Nala
    Ik sprong meteen rechtop.
    "Oh, maar als ze jaloers is, kunnen we dit beter niet doen. Ik wil geen ruzie stoken. Jullie zijn al zo lang een hechte vriendengroep, ik wil er niet tussen komen staan en alles in 1 zomer verpesten!" zei ik geschrokken.
    Ik zette een stap opzij zodat ik niet meer recht in de straal van de ventilator stond.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    'Ik zei maar iets...' sus ik. 'Dat zal echt niet gebeuren, ik ken Sanne lang genoeg om dat te weten. We komen er nog wel achter wat er mis is.' Niet dat ik dat nog niet weet. Grimassend ga tegenover de ventilator zitten en begin erin te brabbelen. 'Maak je geen zorgeeeeeen.'


    I can't define who I am.

    Nala
    "Euh... Ok." Ik ga bezorgd op zijn bed zitten en kijk hem aan. Onbewust dwaalt mijn blik af naar zijn bovenlichaam. hij zag er echt goed uit. Best gespierd en het laagje zweet op zijn lichaam glinsterde in het weinige licht dat binnen viel.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sanne
    Ik loop direct naar buiten en zoek een beschut plekje waar ik rustig ga zitten, zachtjes zucht ik. Waarom doe ik nou zo moeilijk, geïrriteerd staar ik voor mij uit. Nu zal Nala wel denken dat ik gek ben na mijn stomme actie van net. Ik denk terug aan vroeger toen ik en Vintain samen iets hadden, bijna een jaar en stiekem. Zelfs Michelle,Elena en Luna wisten er niets van. Toen ik ging verhuizen hadden we besloten om het uit te maken omdat we allebei wisten dat een lange afstand relatie niet ging werken. Gelukkig konden we gewoon vrienden blijven, maar nu ik hem met Nala samen zie voel ik toch wel jaloezie. Daar baal ik erg van omdat ik het hun allebei gun, je kunt zo zien dat ze stapel gek zijn op elkaar. Ik sta langzaam op en loop weer naar binnen om wat drinken klaar te maken voor iedereen.


    When you believe your dreams come true

    {OMG zo veel reacties o.O wat is er allemaal gebeurd??
    Jep ik ben te lui om bij te lezen, maar als jullie te lui zijn om een samenvatting te geven (wat ik best kan begrijpen) lees ik wel ff bij howr ^^}

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 16:01 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    LaCerise schreef:
    {OMG zo veel reacties o.O wat is er allemaal gebeurd??
    Jep ik ben te lui om bij te lezen, maar als jullie te lui zijn om een samenvatting te geven (wat ik best kan begrijpen) lees ik wel ff bij howr ^^}

    {Hmm, Vintain voelde zich niet goed en Nala is hem gaan helpen. En toen is ze naast hem op het bed gaan liggen en net op die moment kwam Sanne binnen, die wegliep en een beetje jaloers is. Nala is bezorgd omdat ze denkt dat ze iets verkeerd heeft gedaan, maar Vintain heeft haar gerust gesteld...
    Dat is het zo een beetje.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Lawl drama drama drama dus ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    LaCerise schreef:
    {Lawl drama drama drama dus ^^}

    {jups!}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Michelle
    Ik loop de keuken binnen en zie daar Sanne staan. Ze maakt drinken klaar, aan de hoeveelheid glazen te zien voor ons allemaal. Ze ziet er bedrukt uit. Bezorgd loop ik naar haar toe.
    'Sanne, gaat het wel?' vraag terwijl ik haar verontrust aankijk. Wat zou er aan de hand zijn? Snel vliegen de opties door mijn hoofd, maar een zinnige verklaring kan ik niet bedenken.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Vintain
    Ik draai me om en zie Nala naar me kijken. 'Wat is er zo interessant?' grinnik ik. Intussen maak ik me nog wel een beetje zorgen om Sanne, maar de energie om naar beneden te gaan heb ik ook niet echt. Nou ja, ik besluit er niks van te laten merken. Het is beter als gewoon niemand het weet, ook al was het best lang geleden... Eigenlijk verlang ik nog wel naar wat vocht, vloeistof in mijn nog steeds wel droge keel, dus ik loop naar de badkamer en ga met mijn hoofd onder de kraan hangen.


    I can't define who I am.