• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX??
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway??
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito/ Anne



    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 14:20 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Nala
    Ik hoorde een onmiskenbare stem "Eten." mompelen.
    Het eerste wat ik dacht was:
    Wat doet hij buiten? meteen gevolgd door. Ah shit nee, ik heb mezelf weer in problemen gewerkt.
    Waarom moest ik hem nu kussen? Hij voelde vast niet hetzelfde. Blijf normaal doen, Nala, rustig.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Elena
    Ik grinnikte even om wat hij allemaal zei. "Met Sunny is alles goed, nog even braaf als anders. En wat heb jij in godsnaam met eten? Je zou ermee moeten trouwen", zei ik lachend.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Vintain
    'Als het legaal wordt ben ik de eerste die het doet.' Ik loop de woonkamer in en het eerste wat ik zie is natuurlijk Nala. 'Eh, ja, dat dacht ik al. Blue ook,' roep ik naar Elena. Rustig ga ik zitten. 'Wat maak je?'


    I can't define who I am.

    Nala
    Hoe hard ik ook mijn best deed, ik kon het bloed dat naar mijn wangen stroomde niet tegenhouden. Starend naar de tafel gaf ik antwoord.
    "Gezonde smoothies, om het met Sanne's woorden te zeggen." zeg ik verlegen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Misschien heb ik wel een idee.. maar dan blijft ze wel een tijdje weg, dus da is ook weer niet leuk XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Elena
    Ik ging ook naar de woonkamer en plofte naast Vintain neer.
    "Mag ik dan je getuige zijn?" vroeg ik om verder te gaan op het trouw-met-eten onderwerp. "Aangezien ik het ben die je het idee gaf", zei ik en knipperde een paar keer lief met mijn ogen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Amor8 schreef:
    [Misschien heb ik wel een idee.. maar dan blijft ze wel een tijdje weg, dus da is ook weer niet leuk XD]

    {hmm, ja...
    Misschien door een storm water en elektriciteit uitgevallen. Paarden in paniek, geen water voor de dieren...
    Luna moest helpen
    (oh en detail... ze is naar een naburig stadje gereden om Luna te kunnen bellen xD)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Het zou wel kunnen.. maar wie belt Luna nu dan?:O]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    [Het zou wel kunnen.. maar wie belt Luna nu dan?:O]

    {hmm, weet niet :P
    Verzin ook maar snel even hoor xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ow, dan is het goed. Ik dacht heel even dat ik een reactie gemist had en dat iemand nu op een reactie van Luna aan het wachten is, maar dat is dus niet zo. Gelukkig ;D Maar wie is er naar een naburig stadje gereden om Luna te kunnen bellen? Aangezien Nala nog op de ranch is XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Michelle
    Een beetje verdwaasd kijk ik Vintain na, die is snel weg. Zo afschuwelijk ben ik toch ook weer niet. Als ik langs een spiegel loop werp ik er snel een blik in, hmmm nee ik ben niet groen geworden of zo. Ik laat mijn gedachtes een beetje in de wilde weg op en neer springen. Ze overlappen elkaar waardoor er een warrige massa ontstaat. De belangrijkste personen uit mijn leven vliegen voorbij; Allegro, mijn vader, mijn moeder, mijn zus, mijn vrienden. Ik zucht gelukzalig terwijl ik de trap af huppel, ik heb zo veel aardige mensen om me heen en ze lijken mij ook aardig te vinden. Glimlachend loop ik verder. De rest is al verder gegaan met de smoothies en ik besluit Luna eventjes te bellen, vragen wat er nu aan de hand is. Met mijn mobieltje in mijn hand loop ik naar buiten en terwijl ik geniet van het prachtige uitzicht dat deze plek te bieden heeft gaat de telefoon over.
    {Nu bel ik Luna maar eventjes ^^}

    [ bericht aangepast op 8 juli 2012 - 16:08 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Amor8 schreef:
    [Ow, dan is het goed. Ik dacht heel even dat ik een reactie gemist had en dat iemand nu op een reactie van Luna aan het wachten is, maar dat is dus niet zo. Gelukkig ;D Maar wie is er naar een naburig stadje gereden om Luna te kunnen bellen? Aangezien Nala nog op de ranch is XD]

    {Nee ik bedoel, degene die je gebeld had...
    Om te zeggen dat je naar de ranch moest komen, snap je?
    Jij moest naar de ranch, omdat al de paarden in paniek zijn en omdat er niet genoeg water is en ze handen tekort komen. Ze willen je bellen, maar aangezien er geen elektriciteit is, moesten ze daarvoor naar een dorpje (dat is gewoon een detail)}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Laat haar gewoon nu terugkomen ^^]

    Vintain
    'Lekker,' zeg ik, me toch nog wel ongemakkelijk voelend. Ze doet alsof er niks aan de hand is. Schaamde ze zich ervoor? Had ze gewoon iemand willen zoenen? En aangezien ik de enige jongen was hier...
    Ik schud mijn hoofd. Misschien had ik niet zo spontaan moeten doen, zoals altijd. Of juist wel. Ik wilde wel dat ze zich hier zou thuisvoelen, maar... Verdomme. Ik werd hier chagrijnig van, al dat gedoe. Normaal was alles altijd relaxed. Mijn mond vertrekt zich tot een streep.


    I can't define who I am.

    SupahBaby schreef:
    Elena
    Ik ging ook naar de woonkamer en plofte naast Vintain neer.
    "Mag ik dan je getuige zijn?" vroeg ik om verder te gaan op het trouw-met-eten onderwerp. "Aangezien ik het ben die je het idee gaf", zei ik en knipperde een paar keer lief met mijn ogen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Nala
    Ik kijk hem even snel aan. Hij zag er boos uit.
    Ik wist het, ik had het niet moeten doen! Ik sprong snel overeind en werkte de smoothies verder af. Zo had ik iets te doen, terwijl ik er niet probeerde over na te denken. Als ik dat zou doen, zou ik waarschijnlijk beginnen huilen.
    Ik werkte snel en doelbewust de smoothie af. Niet denken, gewoon doen.


    “To live will be an awfully big adventure.”