• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX??
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway??
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito/ Anne



    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 14:20 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Nala
    Ik bloos als hij door heeft dat ik naar hem keek, maar gelukkig vroeg hij er niet op door. Ik volg hem met mijn ogen, terwijl hij naar de badkamer loopt.
    "Eigenlijk moet je nu stil blijven liggen." roep ik hem achterna, vlak voor ik het stromen van een kraan hoor.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    'Sorry, behoefte aan vocht!' roep ik, nadat ik met gulzige teugen wat water naar binnen had gewerkt. Mijn haren en hoofd maak ik ook nat, en door kommetjes te maken van mijn handen spoel ik het zweet van mijn borst en schouders. Vervolgens loop ik terug naar het bed om weer te gaan liggen. Actief doen kan morgen wel... Alleen, shit... Blue. Ik spring op. 'Ik ga naar de stallen.'


    I can't define who I am.

    [ woohooo vakantie!!!(hoera) ]

    Sanne
    Ik zie dat Michelle er ook aan komt, als ze bezorgt naar mij kijkt zeg ik 'Er is niets hoor.' Snel zet ik een glimlachje op. 'Wil je ook wat drinken en komt Elena ook zo? Vintain en Nala zijn boven.' dat laatste zeg ik onbewust net iets zachter maar ik draai me snel om naar de koelkast om drinken te pakken.


    When you believe your dreams come true

    Michelle
    Ik weet zeker dat er iets is, maar ze wil het duidelijk niet vertellen dus laat ik haar maar eventjes met rust. Ergens heb ik het flauwe vermoeden dat het te maken heeft met Vintain en Nala, maar dat schuif ik snel weer weg.
    'Ja, zullen we smoothies maken?' vraag ik enthousiast. Naast koffie vind ik smoothies het lekkerste drinken op aarde. Ik huppel naar de fruitmand toe en haal al het lekkere fruit eruit.
    'Aardbeien, appels, bosbessen,' som ik op, 'wat doen we er nog meer in?'


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Sanne
    Ik ben blij als Michelle er niet over doorgaat. 'Oh, smoothies!!' roep ik enthousiast. 'Banaan,' roep ik direct als ze vraagt wat er nog meer in moet. 'En chocola, maar dat is niet zo'n goede combinatie,' grinnik ik. Ik merk dat ik al helemaal ben op gevrolijkt.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2012 - 20:33 ]


    When you believe your dreams come true

    Michelle
    'Banaan en chocolade is super lekker!' roep ik uit, 'Alleen niet in een smoothie nee...' Ik kijk nog een zoekend de keuken rond.
    'Frambozen!' Ik leg twintig aardbeien, twintig frambozen en een halve banaan op het aanrecht.
    'Denk je dat dit genoeg is?' vraag ik dan aan Sanne. Ik kijk peinzend naar de stukken fruit die op de aanrecht liggen. Vergeten we niet wat?


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Sanne
    'Uhm, uhm uhm ijs?' zeg ik vragend. Ik loop naar de fruitmand en haal er een handje frambozen uit, ga op het aanrecht zitten en eet ze één voor één op. 'Of kiwi, maar ik weet niet of iedereen dat lust.' ik mompel vrolijk een liedje.


    When you believe your dreams come true

    Michelle
    'Ijs is een goed idee, zeker nu het zo warm is,' zeg ik terwijl ik een framboosje uit Sannes hand pik.
    'Maar ik houd niet zo van kiwi, dus ik denk niet dat dat een goed idee is.' Ik open de vriezer om de ijsblokjes te pakken en zie dan dat er nog maar een paar in zitten.
    'Hé, wie heeft de ijsblokjes gestolen?' vraag ik verontwaardigd.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Sanne
    'IJs is goed voor alles' grinnik ik. 'Oh, ik heb ze niet gepikt, zal ik boven even vragen?' terwijl ik van het aanrecht afspring en voor de zekerheid nog een keer in de vriezer kijk.


    When you believe your dreams come true

    Nala
    Ik duw hem meteen weer het bed op.
    "Jij gaat helemaal nergens naartoe." zeg ik streng. "Als er iets is, zeg je het maar aan mij. Ik zorg dat het gedaan word."
    Mijn handen lagen nog steeds op zijn borstkas, waar ik hem op het bed had geduwd en ik was me plots opvallend bewust van hem. Van zijn haren die op een sexy manier op zijn hoofd plakten, van zijn prachtige ogen waar ik zo in leek te verdrinken, van zijn geweldige lijf dat warm onder mijn handen lag.
    Voordat ik besefte wat ik aan het doen was, drukte ik mijn lippen op de zijne. Het was geweldig, het voelde alsof-
    Ik sprong snel recht. "Shit, sorry. Ik-"
    Ik draaide me snel om en liep naar de deur. "Ik stuur wel iemand om te zien hoe het met je gaat." zeg ik nog voor ik zo snel als mijn voeten me kunnen dragen weg ren. De trap af, de keuken binnen.
    Ik kijk Sanne en Michelle vluchtig aan. "Iemand moet eens bij Vintain gaan kijken. Hij voelt zich niet goed, laat hem niet uit zijn bed." zeg ik in de tijd die ik nodig heb om van de trap naar de deur te lopen. Ik ren meteen naar buiten, zo naar de stallen.
    Snel stap ik Faith's box binnen. Mijn handen trilden, maar ik wou niet nadenken over wat er net was gebeurd, mocht niet nadenken.
    "Sorry, meid. Ik maak wel verder af waar we daarstraks aan begonnen zijn." Ik werk de nazorg af en neem dan het zadel en het hoofdstel op.
    "Tot later." mompelde ik nog tegen haar, waarna ik het zadel en hoofdstel naar de zadelkamer droeg. Het gewicht drukte pijnlijk op mijn pols, maar dat leidde mijn aandacht gelukkig af. Nadat ik alles had weggelegd en opgeruimd was er natuurlijk niets van afleiding meer over.
    Ik kroop in een hoekje van de kamer en staarde geschrokken voor me uit. Waarom had ik dat ook gedaan? Hij voelde vast niet hetzelfde. Hij zou me zeker haten nu. Oh, god, wat was ik toch stom.
    Een eenzame traan liep over mijn wang, maar ik had de kracht niet hem weg te vegen. Ik bleef gewoon voor me uit staren en in mijn gedachten herhalen hoe stom ik was en dat het allemaal hopeloos was.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sanne
    Ik kijk Michelle geschrokken aan als Nala voorbij stormt. 'Wat heeft zij nou?' zeg ik vragend. 'Jij kunt beter even bij Vintain kijken, dan ga ik naar Nala.' Ik loop naar buiten, denk even na en loop dan naar de stallen. Zachtjes ga ik naar binnen en loop naar Faith's stal. Maar daar aangekomen zie ik Nala niet, ik loop een rondje door de stallen om haar te zoeken. Nergens kan ik haar vinden totdat ik de zadelkamer inloop waar ik haar zie zitten. Ik zucht diep en loop dan naar haar toe en ga stil naast haar zitten. Na een tijdje kijk ik haar voorzichtig aan. 'Wil je er over praten?' vraag ik zachtjes. 'Ik weet dat we elkaar nog niet zo goed kennen, maar je kunt mij alles vertellen.' Ik wacht rustig af en laat aan haar de keuze of ze het wil vertellen.


    When you believe your dreams come true

    Nala
    Ik haal mijn schouders op en verberg mijn gezicht tegen mijn knieën. Na een lange tijd komt er dan toch eindelijk iets uit mijn mond.
    "Ik heb het weer verpest." mompel ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sanne
    Ik ben blij dat ze tenminste iets zegt, maar ze laat nog niet heel veel los. 'Wat heb je verpest?' vraag ik rustig.


    When you believe your dreams come true

    Nala
    "Alles." mompel ik tegen mijn knieën aan. "Telkens als ik eet verpest ik alles." Ik hoopte dat ik dat laatste stil genoeg gezegd had dat ze het niet zou horen. Nee, ik had beloofd om ertegen te vechten, maar het was wel waar. Telkens als mijn maag niet leeg aanvoelde, verpestte ik wel iets.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sanne
    Verbaast luister ik naar wat ze zegt, ik bekeek haar is goed. Ja, ze was wel erg mager. 'Oke Nala, luister goed. Je bent echt niet te dik, kijk naar jezelf je bent dunner dan mij en ik vind mezelf prima. Ik weet dat het lastig is te negeren, hoe jij jezelf ziet maar je bent mooi zo als je bent, echt waar.' glimlachend kijk ik haar aan, na mijn hele speech. 'Trouwens ieder mens heeft eten nodig, anders gaat je gezondheid hard achteruit.' 'Ik wil je best helpen met een speciaal dieet te maken, mij moeder is voedigdeskundige.' zeg ik serieus. 'Weetje,' ik staar wat voor mij uit. 'Ik heb ook een tijdje gehad dat ik dacht dat ik te dik was en ik steeds minder ging eten, zodat ik bij de -rest- kon horen,' lachte ik ironisch. 'Toen mijn moeder daar achter kwam heeft ze me laten zien dat ik totaal niet te dik was en wat de gevolgen zijn als je te weinig of niet eet. Nou toen was het snel over voor mij, ik eet weer gezond en ik voel me prima.' even ben ik stil. 'Dit geld ook voor jou, Nala.' ik kijk haar doordringend aan. 'Je moet opnieuw leren eten en leren inzien dat je prima bent.' Ik hoop dat dit gesprek haar aan het denken heeft gezet en wacht rustig af of ze hierop wilt reageren. Uiteindelijk zeg ik zachtjes 'Sorry, ik moet me er niet zo opeens mee bemoeien, maar jij bent nu hier en we geven hier allemaal om elkaar.''

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 9:30 ]


    When you believe your dreams come true