• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX??
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway??
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito/ Anne



    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 14:20 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Sanne
    Ik keek haar een beetje verbaast aan, 'Ben je niet boos dat we het hebben verzwegen?' vraag ik voorzichtig. Ik ben blij dat ze het zo makkelijk opvat en ik voel me meteen een stuk opgeluchter. Ik was heel erg bang geweest dat ze boos zou worden en dat onze vriendschap anders zou worden. Ik merk dat ik weer een beetje kan glimlachen.


    When you believe your dreams come true

    [Awwhh, supercute nu tussen Nala en Vintainnn.. <3 Wel grappig dat Vintain nog twijfelt of hij eerlijk moet zijn terwijl Sanne het al zit te vertellen XD Ja, als ik niet kan spelen ga ik OC praten ;)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ik neem zijn hand vast, zodat hij mijn kin wel moet loslaten en wend meteen mijn blik af. Ik wou niet dat hij de tranen zag die in mijn ogen prikten.
    "Ik begrijp het." fluister ik. Ik laat zijn hand los en sta op.
    "Het gaat al heel mijn leven zo." mompel ik en loop naar de deur. Ik wou even alleen zijn, maar beneden liep het vol met mensen en hier boven zat Vintain. Daarom loop ik maar gewoon snel de badkamer binnen en doe de deur achter me op slot. Ik laat me langs de muur op de grond zakken en staar voor me uit.
    Al mijn hele leven gaat het zo... Het leek wel of het alleen om onbeantwoorde liefde draaide bij mij. Drama, drama, drama... ik maakte er alles mee kapot. Zelfs hier in deze hechte vriendengroep, was ik hun band kapot aan het maken. Ik zou beter vertrekken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    'Nee... Nala... NALA!' roep ik gefrustreerd als ze naar de deur loopt. Ik spring op en volg haar naar de badkamer. Vol goede hoop duw ik de deurklink naar beneden, maar de deur geeft niet mee... Op slot. Ik had al een vermoeden wat er achter die deur zou plaatsvinden. Meisjestranen. Iets waar ik alles behalve imuum voor was. Zachtjes klop ik op de deur. 'Als je naar buiten komt zal ik alles uitleggen. Ik zal eerlijk zijn. Lijkt dat je wat?' fluister ik. 'Ik geef om je, ik wil je niet verdrietig zien.'


    I can't define who I am.

    Nala
    "Nee, ik snap het... Het is ingewikkeld." mompel ik door de deur heen.
    "Ik ben niet verdrietig."
    Yeah right, goede leugen, Nala.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    'Het is ingewikkeld voor mij, maar niet ingewikkeld om te begrijpen,' glimlach ik, ookal kan ze het niet zien. 'Dus wil je de deur opendoen, lieve Nala?' Zachtjes tik ik met mijn nagels het ritme van 'the best lovesong' op de badkamerdeur.


    I can't define who I am.

    Nala
    Ik zuchtte en keek naar de sleutel boven mijn hoofd. Zonder van mijn plek af te komen hief ik mijn arm op en draaide de sleutel om van het slot.
    Ik leg mijn hoofd tegen de muur en wacht tot hij de deur open deed. Hij zou de klik vast wel gehoord hebben.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    Bij het horen van de klik duw ik gretig de deurklink naar beneden, waarna ik de badkamer binnenloop. Ik ben niet blij met wat ik aantref. De al zo kleine en fragiele Nala zit gebroken op de grond met haar rug tegen de muur. Het doet me pijn, omdat ik dit veroorzaakt heb. Ik ga tegenover haar zitten en begin met vertellen. 'Sanne en ik hebben een jaar lang een relatie gehad. Het ging uit omdat ze verhuisde. Dat was de enige reden. Maar nu is ze weer hier, en we zouden gewoon weer verder kunnen gaan waar we gebleven waren, maar ik weet niet of ik dat wel wil. Mijn gevoelens voor haar zijn al weg omdat ik haar zo lang niet gezien heb. En jij, Nala...' Ik glimlach waterig. 'Toen kuste je me ineens. En ik was zo in de war...' Ik ben eindelijk eens eerlijk. Ik werd gewoon verscheurd op dat moment, maar de enige die dat weet ben ikzelf. 'Nala, ik vind het fijn om bij je te zijn, je bent lief en mooi... Jou hier zo zien zitten breekt mijn hart.' Ik sla glimlachend met mijn platte hand op de linkerkant van mijn borstkast. 'Ik wil mensen niet ongelukkig zien. En jou al helemaal niet. Want je bent in zo'n korte tijd echt wat voor me gaan betekenen.' Langzaam breng ik mijn hoofd naar haar toe en druk een voorzichtige kus op haar lippen. Een warm gevoel verspreidt zich door mijn onderbuik. Vlinders? 'Maar ik moet nog even wat dingen op een rijtje zetten. Met Sanne praten, bijvoorbeeld. Weten wat er nou is tussen ons.'


    I can't define who I am.

    Nala
    Ik keek met grote ogen naar hem op. Een schok gaat door mijn lichaam als ik zijn lippen even zacht op de mijne voel.
    "Ik begrijp het." glimlach ik al even waterig als hem.
    "Maar dit heb ik even nodig." excuseerde ik me al op voorhand.
    Ik sloeg mijn armen om hem heen en trok hem dicht tegen me aan. Mijn hoofd legde ik tegen zijn schouder, terwijl ik me aan hem vastklampt alsof hij het laatste op de wereld was.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    Deze actie was al even onverwacht als haar kus, maar het voelde goed en ik liet haar begaan. Langzaam aaiden mijn vingers over haar rug en voorzichtig kuste ik haar vlammende haren. Dit was fijn. Zoiets had ik gemist. Tevreden zuchtte ik en liet ik mijn vingers doorgaan met sporen over haar rug en armen achterlaten, vederlicht.


    I can't define who I am.

    Nala
    Ik rilde even door het goede gevoel dat zijn vingers me bezorgden.
    "Het spijt me dat ik alles zo moeilijk moet maken." fluisterde ik. Ik klampte me zo aan hem vast dat ik zelfs zijn T-shirt in mijn vuisten had geklemd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    'Dat doe je niet,' mompel ik hees, maar ik lieg en voel me schuldig. Want dan is er altijd nog- gewoon niet aan denken! Leef in het nu, Nala is nu bij me, doe het gewoon. Opnieuw duw ik met mijn hand haar kin omhoog, kijk in haar prachtige ogen en kus haar.


    I can't define who I am.

    [The drama isn't over yet. (duivel)]


    I can't define who I am.

    Nala
    Ik sloot genietend mijn ogen. Onze lippen passen perfect op elkaar en ik beweeg met hem mee. Mijn rechterhand verdween in zijn haren en speelden er zachtjes mee. Mijn linker gleed naar voren en lag plat op zijn borst.
    Ik voelde me nog steeds ergens schuldig. Maar nu, met hem, kon ik de gedachte uit mijn hoofd zetten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Zayngasm schreef:
    [The drama isn't over yet. (duivel)]

    {dat wil ik merken
    O.o!
    Aiai xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”