• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX??
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway??
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito/ Anne



    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 14:20 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    {Goed, maar beantwoord je dan wel het telefoontje van Michelle?? Anders sta ik voor niets te wachten ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Ooo, die reactie had ik helemaal niet gezien! Toch een reactie gemist ;S]

    Luna
    Bij het voelen van getril op mijn bovenbeen weet ik meteen dat ik gebeld word of een sms heb. Ik wacht even tot het trillen ophoud - maar dat doet het niet, dus is het een telefoontje. Ik pak mijn mobiel uit mijn broekzak en kijk ff op de display. Michelle Mobiel. Ik twijfel even, check de situatie hier en neem dan toch op. "Sorry dat ik zo snel weg moest! Echt, sorry!" Ze weet echt wel dat ze mij aan de lijn heeft..


    Stop acting normal. It gets bored.

    Vintain
    'Uh, ja, natuurlijk...' Een beetje confused ga ik ook staan en maak ik aanstalten haar te volgen. 'Waar wil je heen?' Ik had niet echt verwacht dat ze het lef zou hebben om met me te praten, dus ik bewonderde haar hierdoor. Bovendien wilde ik zelf ook wel wat duidelijkheid...


    I can't define who I am.

    Nala
    "Misschien best boven. Je komt beter niet te vaak buiten met die zonneslag." glimlach ik onzeker. Ik bijt de hele tijd op mijn lip, terwijl ik stilletjes de trap op liep. Ik liep weer naar zijn kamer, waar de ventilator nog stond te blazen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    'Ik ben net nog buiten geweest,' probeer ik nonchalant te zeggen. Stilletjes volg ik Nala de trap op, naar de touwenkamer waar ik laatst nog in elkaar was gestort. Ik ga zitten op het bed bij de ventilator. Mijn zonneslag was inmiddels al ongeveer over maar de verkoelende lucht voelde prettig op mijn armen en gezicht. 'Vertel maar.'


    I can't define who I am.

    Nala
    Ik ga naast hem zitten en kijk naar mijn handen, die in mijn schoot lagen.
    "I-ik weet niet goed hoe ik dit moet zeggen." mompelde ik. Mijn rode haar hing voor mijn gezicht en diende zo als een gordijn tussen ons.
    "Toen ik je net zoende... I-ik meende het echt, maar... Ik liep zo snel weg omdat ik bang was. Bang ben. Ik ben bang voor je reactie, want nu ik voor het eerst in mijn leven verliefd ben... nu ben ik bang dat die liefde niet beantwoord zal worden." probeerde ik mijn gevoelens onder woorden te brengen. Ik bleef naar beneden kijk, toch te bang om op zijn reactie te letten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    Ik sta serieus met mijn mond vol tanden. 'Nala...' Gefrustreerd slaak ik een zucht. Ze vond me echt leuk. Voorzichtig stopte ik de pluk loshangend haar achter haar oor en duwde haar kin omhoog, zodat ik in haar hemelsblauwe ogen kon kijken. 'Nala, het is allemaal zo moeilijk...' geef ik toe. 'Ik... Ik weet het echt niet meer. Want Sanne...' Ik weet niet of ik het moet vertellen, dus klap ik dicht. Het was de bedoeling dat het geheim zou blijven, zodat de vriendschap in de groep niet zou veranderen. Maar het was al te laat. Alles was al veranderd. 'It's complicated.'


    I can't define who I am.

    Sanne
    Zenuwachtig drink ik wat van mijn smoothie, Nala en Vintain waren naar boven gelopen. Dat Nala met Vintain ging praten had ik niet verwacht, omdat ze net niet eens naar binnen durfde. Ik ga maar bij Elena zitten die in de kamer zit. 'Hoe ging het met de training van Sunny?' zeg ik een beetje afwezig.


    When you believe your dreams come true

    Elena
    "Best goed", zei ik en nam een slok van mijn smoothie. Man, die dingen waren heerlijk. "Waarom zo afwezig?" vroeg ik bezorgd. Ik had het gevoel dat de sfeer was veranderd. Iedereen leek in een totaal ander humeur en ik had geen idee hoe het kwam.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Sanne
    'Mooi,' zeg ik wat opgewekter. 'Sorry, er is gewoon van alles gebeurd vandaag.' ik twijfel of ik haar moet vertellen over Vintain. Door de gesprekken met Nala worden mijn gevoelens die ik diep had weggestopt weer naar boven gehaald. 'Hoe vind je de smoothie,' zeg ik dan maar.


    When you believe your dreams come true

    Elena
    "Ze zijn verrukkelijk," zei ik met een klein glimlachje, "maar vertel nu gewoon wat er allemaal is gebeurd want ik kan het allemaal niet meer volgen."


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Sanne
    'Oke,' zeg ik zachtjes. 'Ik begin bij het begin, nou als eerst zie ik jullie allemaal weer sinds een lange tijd, wat super leuk is hoor. Daarna vertrok Luna opeens, iets later komt Nala overstuur bij Vintain weg en heb ik over haar problemen en gevoelens gehoord. En het samen zijn van Vintain en Nala...' 'shit' zeg ik zachtjes en ik word rood omdat ik het nu wel moet vertellen.


    When you believe your dreams come true

    Elena
    Ik luisterde aandachtig. "Shit", hoorde ik haar zeggen en antwoordde haar: "Vertel maar verder hoor, ik zwijg wel tegen de rest."


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Sanne
    'Nou,' stamel ik, in mijn hoofd is het een warboel van allemaal dingen door elkaar heen. Ik zucht diep, 'Vintain en ik hebben een jaar samen wat gehad.' mijn hoofd moet nu wel zo rood als een tomaat zijn want mijn wangen gloeien. We hadden nog zo afgesproken het tegen niemand te vertellen. Gespannen wacht ik af op Elena's reactie.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 19:18 ]


    When you believe your dreams come true

    Elena
    "Dat meen je niet?" bracht ik verrast uit. Ik was blij voor hun, maar vroeg me wel af waarom ze niets hebben verteld en waarom het dan uit is gegaan.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe