• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX??
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway??
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito/ Anne



    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 14:20 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Vintain
    Na een tijdje zoeken kwam ik tot de conclusie dat er niks anders was dan ijsblokjes, dus daar moest ik het dan maar mee doen. De ijsklontjes waren wel verdomde koud dus ik snelwandelde naar de bak, waar Nala blijkbaar niet meer was. In het zand stond ook geen boodschap. Een beetje moedeloos stond ik in het midden van de bak terwijl mijn vingers er bijna afvroren.


    I can't define who I am.

    [Haha ja, dankje =D]


    I can't define who I am.

    Nala
    Nadat ik Faith in de stal had gezet, liep ik terug naar de bak. Vintain zou me wel helpen om haar straks af te zadelen. Ik liep de bak weer in en zag hem staan, meteen liep ik naar hem toe.
    Mijn ogen twinkelend van plezier. "Hei." zei ik, terwijl bij hem ging staan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    'Mooi,' gromde ik, pakte Nala's hand en legde de ijsblokjes op haar pols. 'Hmm, sorry, zozozo koud.' Mijn handen leg ik in mijn warme nek en ril eventjes. 'Heb je Faith al naar stal gebracht?'


    I can't define who I am.

    Nala
    Ik grijns en leg mijn andere hand over de ijsblokjes zodat ze niet van mijn pols zouden glijden.
    "Ja, maar ik heb haar nog niet afgezadeld."
    Ik wist niet of ik nu iets over de letters in het zand moest zeggen. Misschien bracht ik ons dan gewoon allebei in verlegenheid.
    "Wil je me anders ermee helpen?" vroeg ik dan maar;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    Ik knik en als ik richting de stallen loop, veeg ik toch maar met mijn voet de letters in het zand uit. Zin in al dat blije gedoe van de meiden over Nala en mezelf had ik niet bepaald.


    I can't define who I am.

    Nala
    Ik volg hem richting de stallen, terwijl ik het ijs tegen mijn pols gedrukt houd.
    "Euhm... Vintain..." begin ik voorzichtig, terwijl ik naar de grond onder mijn voeten kijk. "Dat in het zand... H-het was best lief." mompel ik blozend.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    Ik lach mijn tanden bloot. 'Viel wel mee toch?' Toen besefte ik dat ze 'best lief' had gezegd en ik sloeg mezelf bijna. Het stelde ook niet zoveel voor, maar ik moest wat beter luisteren. 'En dat "brb" was ook best wel lief, hé?' Ik vind de box van Faith en glip de box binnen. 'Gewoon hetzelfde als net, maar dan andersom.'


    I can't define who I am.

    Nala
    Ik glimlach en volg hem de box binnen. Ik wist ook echt niet hoe je met jongens moest omgaan.
    Ik staarde naar het hooi op de grond en schraapte mijn keel.
    "Jij bent best lief." mompelde ik en wou meteen dat ik het niet gezegd had. Man, wat klonk dat kinderachtig.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    Ik draai me lachend naar haar om terwijl ik een gesp losmaakte. 'Dankjewel Nala,' zeg ik, verbaasd van deze plotselinge actie, 'jij ook.' Ik haal het zadel en de deken van Faith's rug af en geef deze aan Nala.


    I can't define who I am.

    Nala
    Ik laat de ijsblokjes los, die toch al zo goed als gesmolten waren en nu verder verdwenen tussen het stro, en neem het deken aan. Blozend om mijn stomme zet van net.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Elena
    Nala en Vintain waren naar de stallen om Faith af te zadelen, dus besloot ik nog even te oefenen. Ik draafde nog wat en liet Sunny daarna in het midden van de piste stoppen. "Back", zei ik en Sunny stapte langzaam achteruit, zoals hem geleerd was. "Flinke jongen", zei ik en deed daarna verder met standaard oefeningen die we moesten uitvoeren op wedstrijden. Daarna liet ik hem opnieuw halt houden in het midden en maakte, terwijl ik nog op zijn rug zat, zijn kopstuk los. Zo stapte ik nog een paar keer rond, zonder kopstuk.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    {was even van plan mijn pa vermist op te geven...
    Hij zat gewoon op een latere trein en was zijn gsm op zijn werk vergeten. }:D


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    Ik maak de keel- en neusriem los en doe het hoofdstel af. 'Je moet het bit,' ik wijs ernaar, 'altijd goed afspoelen. Als het goed is is daar een kraantje...' Ik neem het hoofdstel in mijn hand en loop naar de voorkant van de stal. Op het eerste gezicht kan ik geen kraantje of iets dergelijks vinden. Het valt me nu pas op hoe heet het is. Of ligt het aan mij? 'Misschien in de zadelkamer,' murmel ik. 'We moeten haar nu afsponzen, aangezien het warm weer is,' zucht ik. Door mijn vreselijke luiheid heb ik nooit heel veel zin in de verzorging na het rijden. Ik glip weer uit de box en scharrel een emmer schoon water, een spons en een zweetmes bij elkaar. Snel spons ik de plekken waar het hoofdstel heeft gezeten af, en ook de neus en onder de kin. 'Hier "koekt" het zweet makkelijk aan, dus...'
    Ik begin moe te worden en ik heb het echt hondsbenauwd. 'Eh... Eerst de linkerkant afsponzen. Faith heeft niet heel lang hoeven rijden dus we slaan de hals en schouders over.' Ik hijg me rot, verdomme wat is het warm. 'Hetzelfde doen aan de rechterkant. En daarna... Achterbenen e billen. Daarna hiermee,' ik hou het zweetmes omhoog, 'het... andere water verwijderen. 'Hoeven uitkrabben is niet nodig denk ik. Borstelen... wel denk ik? Pff.' Met mijn bovenlip naar voren getrokken probeer ik over mijn voorhoofd te blazen. 'Eerst...Roskam. Ronde bewegingen... Niet op hoofd, staart en benen.'
    Ik trek het niet meer. 'Sorry, wacht.' Ik ga de box uit en verlaat de stallen. De brandende zon buiten maakt het er absoluut niet beter op. Al die hitte... Ik ruk mijn shirt uit over mijn hoofd heen en ren zo snel als ik kan het huis binnen, waar de zon door de vele ramen naar binnen schijnt, ik de trap op sprint en me in de touwenkamer van mijn broek ontdoe en de gordijnen met een ruk dichttrek. God. Uitgeput en verhit laat ik me op het bed vallen.


    I can't define who I am.

    Nala
    Ik staar hem verwonderd na. Bezorgd loop ik hem achterna, maar net op tijd denk ik eraan om Faiths box toe te doen. Ik doe hem snel toe en ren achter hem aan. Ik zie hem naar het huis sprinten.
    Wauw, wat had ik gedaan om hem zo snel weg te krijgen?
    Ik ren hem achterna het huis binnen, nog maar net op tijd zie ik de deur van zijn kamer achter hem sluiten. Zacht hijgend loop ik ernaartoe en klop op de deur.
    "Euh... Vintain?" Mijn stem klonk zacht en onzeker, waarschijnlijk had hij het niet eens gehoord. "Gaat het wel?" vroeg ik wat luider.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2012 - 18:35 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”