• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX??
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway??
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito/ Anne



    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 14:20 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Is wel leuk en ik heb nog zeker 11 maanden de tijd, dus blijf maar komen met suggesties.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Vintain
    'Als jij dat wilt...' Ik kijk naar Elena, die Faith nog steeds vast heeft. 'Gewoon rustig blijven dan maar. Straks doen we wel ijs of iets anders op je pols.' Ik voelde me wel een beetje rot omdat het was fout gegaan, maar goed, iedereen moest een keer vallen... Met mijn sneaker teken ik een figuur in het zand.


    I can't define who I am.

    Nala
    Ik zie dat Vintain het nogal persoonlijk opnam dat ik gevallen was. Ik ga voor hem staan en doordat ik zo klein ben, kon ik hem recht in zijn ogen aankijken door gewoon naar boven te kijken.
    "Hé, het was jouw fout niet. Ik duwde mijn voeten veel te hard aan." Ik kijk hem even twijfelend aan, maar besluit het dan toch te doen. "Je bent de beste leraar die ik me kan wensen." Ik ga op mijn tippen staan en druk een kus op zijn wang. Blozend draaide ik me meteen om en liep naar Elena en Faith.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2012 - 12:54 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Elena
    Ik liet Sunny rustig richting Vintain en Nala lopen, ik had Faith nog steeds vast. Ik reikte de teugels aan naar Nala en keek ondertussen geruststellend naar Vintain. Ik zou straks wel even met hem praten.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Nala
    "Dank je, Elena." glimlachte ik naar haar. Ik voelde dat de roze blosjes nog steeds op mijn wangen vast zaten en moest er nog harder door blozen.
    Om iets te doen te hebben nam ik Faith van haar over. Ik nam de teugels in 1 hand en greep met mijn ander de achterkant van het zadel vast. Na enkele sprongen, trok ik me overeind. Ik slikte de pijnlijke kreun in, toen mijn pols een groot deel van mijn gewicht moest dragen en zwaaide mijn been over Faith's rug. Wanneer ik in het zadel zat, ging ik weer mooi rechtop zitten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    Ik gaf heel zachtjes benen en Faith begon te stappen. Ik volgde weer de buitenhoefslag, maar bleef gewoon stappen. Ik denk niet dat ik vandaag nog eens zou draven. Mijn pols deed wel pijn, maar het viel goed mee. Duidelijk niet gebroken. Uit mijn ooghoeken kijk ik even naar Vintain. Ik kon het gewoon niet laten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Michelle
    Lachend loop ik voor Sanne uit. Ik wilse heel graag weten hoe Nala's eerate rijles ging. Bij de stallen bleef ik even staan, ik liep naar binnen recht op Allegro af. Daar aangekomen gaf ik hem een klopje op zijn sierlijke hals en drukte ik zachtjes een kusje op zijn zijdezachte neus. Toen liwp ik weer terug naar buiten en vervolgde ik mijn weg naar de binnenbak waar Nala, samen met Vintain en waarschijnlijk ook met Elena, aan het rijden was. Bij de bak aangekomen zag ik Nala mooi rechtop op Faith zitten, ze stapte keurig rondjes over de buitenhoefslag.
    'Dat gaat best goed!' complimenteerde ik haar toen ze langs me kwam rijden.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Nala
    Ik glimlachte een beetje groen naar haar.
    "Nu wel ja." antwoordde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sanne
    Ik volg Michelle op de voet en blijf even voor de stal wachten als zei Allegro even begroet en loop dan in een langzaam tempo richting de bak totdat Michelle weer bij is. 'Dat gaat best goed!' zegt Michelle tegen Nala en ik kijk even met een kritisch blik naar Nala. Ik ga alles in mijn hoofd snel even na: Ze zit rechtop, redelijk ontspannen, tenen naar binnen, hakken laag en haar handen netjes naast elkaar en rechtop. 'Keurig' roep ik ook goedkeurend. Ik zie wel dat ze wat onzeker kijkt. "Nu wel ja." zegt ze. 'Hoezo, het gaat prima toch?' vragend kijk ik haar aan.


    When you believe your dreams come true

    Faith
    Ik liet Faith wat kleinere cirkels maken, zodat ik dicht in hun buurt bleef en met hun kon babbelen.
    "Net drukte ik mijn benen te hard aan en is Faith beginnen galopperen." ik haal zachtjes mijn schouders op. "Ik ben er niet op kunnen blijven zitten."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sanne
    'Heb je geen pijn?' vraag ik geschrokken. 'Wat goed dat je er meteen weer opzit.' ik wist van mezelf nog wel dat als ik er af gevallen was, dat het soms best wel slikken is om er meteen weer op te klimmen, vooral bij je eerste les nog wel. 'Je hoeft nog niet direct in galop hoor,' en ik kijk haar grijnzend aan.


    When you believe your dreams come true

    Nala
    Ik grijns terug.
    "Nou, het was ook niet de bedoeling om in galop te gaan. Ik heb wel een beetje last in mijn pols, maar ik moest er eerst nog eens op van mezelf voor ik er wat ijs op laat doen." Ik haal opnieuw mijn schouders op.
    "Het valt wel mee."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [OMG ik ben zo blij, heb kaartjes voor Justin Bieber!]

    Vintain
    Mijn mondhoeken krullen omhoog als Nala me een kus op mijn wang geeft en vervolgens verlegen wegloopt. Wel schattig. Ik was blij dat ze me een goede leraar had genoemd, ookal was ik daar nog niet zo zeker van. Stilletjes kijk ik toe hoe Nala weer een poging waagt. Eigenlijk wilde ik naar de keuken om ijs te halen, maar niemand leek het heel ernstig te vinden. Met de punt van mijn sneaker teken ik een N in het zand, vervolgens een A, een L en nog een A. En een hartje. Mijn teken/schrijfkunsten waren nooit heel geweldig en het was niet goed te zien door alle hobbels en onregelmatigheden in het zand, dus haal ik mijn schouders op en besluit toch wat ijs halen. 'BRB', teken ik in het zand, en ga weer terug naar het huis. Mijn huis ook, eigenlijk. Bij de koelkast aangekomen doorzoek ik de vriezer.


    I can't define who I am.

    Nala
    Na een tijd laat ik Faith stilstaan, het leek me wel genoeg nu.
    "Vintain, mag Faith terug naar de stallen?" ik draai me naar hem om, maar vind hem nergens meer.
    "Huh?" ik stijg af en loop naar de plek waar hij net nog had gestaan. "Waar is ie?" mompelde ik. Ik kijk om me heen, maar vind hem nergens. Teleurgesteld kijk ik naar de grond, waar me iets opvalt. Ik knijp mijn ogen samen om het beter te kunne zien en na een tijd kan ik het ontwaren.
    NALA <3
    BRB
    stond er in het zand. Ik begin te blozen en glimlach onbewust.
    Aaawh.
    "Ik breng Faith even naar de stallen." zeg ik tegen niemand in het bijzonder. Bijna huppelend leid ik haar de bak uit.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Nice, zelf heb ik het zo niet op Bieber, maar ik kan geloven dat als je hem graag hebt dat echt geweldig is!
    }(hoera)


    “To live will be an awfully big adventure.”