• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX??
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway??
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito/ Anne



    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 14:20 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Weet je wat het leuke is? Ik weet het zelf nog niet eens, en ik moet het in één reactie gaan bedenken, terwijl ik al meer als een week nadenk XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ik knik en leg mijn hoofd op zijn schouder. Ik sla mijn armen om zijn middel en zucht.
    "Dit is helemaal perfect." glimlach ik. En ik heb ondertussen alweer geen smoothie moeten drinken, dacht ik blij.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    Vertederd glijden mijn vingers door haar haren. 'Ben blij om dat te horen.' Ik kus op haar wang en til haar daarna van mijn schoot af. 'Even wat eten,' verontschuldig ik mezelf, en loop naar de keuken om wat brood te pakken. Ja, ik had honger, maar aan de ene kant wilde ik ook nadenken. Ik wilde dit... Maar, ook weer niet. Zuchtend besmeer ik mijn brood met pindakaas. 'Wil je ook wat?' riep ik naar Nala.


    I can't define who I am.

    Amor8 schreef:
    [Weet je wat het leuke is? Ik weet het zelf nog niet eens, en ik moet het in één reactie gaan bedenken, terwijl ik al meer als een week nadenk XD]


    Ghehehehe, ik heb ineens iets bedacht. Nouja, mijn moeder. Soms zijn parents wel geniaal XD Maar ik ga het nog ff geheim houden, tot het echt niet meer anders kan ^v^


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Noooo Luna moet terugkomen]


    I can't define who I am.

    [Okee.. hoelaat is het zogenaamd in het spel? Ik denk dat Luna ergens laat in de avond/nacht/de volgende ochtend terugkomt]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    "Nee, dank je." riep ik terug. Ik ging languit in de zetel liggen en sloeg het kussen voor mijn ogen. Mijn hakken bungelden net over de rand.
    Ik was niet moe, niet echt, maar ik lag gewoon even goed zo.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amor8 schreef:
    [Okee.. hoelaat is het zogenaamd in het spel? Ik denk dat Luna ergens laat in de avond/nacht/de volgende ochtend terugkomt]

    {ik denk dat het ergens middag is.
    In de ochtend zijn ze gaan paardrijden en nu heeft vintain honger en eet.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Oké, en hoe laat is Luna dan zogenaamd gebeld dat ze moest komen?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    [Oké, en hoe laat is Luna dan zogenaamd gebeld dat ze moest komen?]

    {In de ochtend ergens, voor de paardrijles volgens mij.}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Michelle
    Ik lach zachtjes.
    'Dit is net zo'n kruisverhoor als in een of andere detective ofzo,' grinnik ik, 'Maar nee, je was er nooit echt heel duidelijk over geloof ik.' Twijfel besluipt me, ik heb geen idee waar ze heen wil met deze vragen, maar ik heb het gevoel dat het belangrijk is dus ga ik erin mee. Ik ben wel ongelooflijk nieuwsgierig over wat er aan de hand was dat ze zo snel weg moest...


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Elena
    "Tuurlijk niet, waarom zou ik daar nu boos om zijn?" zei en glimlachte terug. Opeens kwam Vintain de keuken binnen en begon een boterham te smeren.
    "Moet ik alvast een aanvraag doen bij de staat om het trouwen met eten te legaliseren?" vroeg ik hem grinnikend.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Luna
    "Gok eens" Zeg ik, met een waterig glimlachje op mijn gezicht. Gelukkig ziet ze niet hoe ik er nu uit zie en hoort ze me alleen maar. Gelukkig kan ik mijn stem normaal houden. Gelukkig weet ze niet dat ik enorm gespannen ben en alleen maar aan het hopen ben op een wonder. Gelukkig.. Laat dat gelukkig-gedoe maar zitten. "Ik zal je een tip geven" Zeg ik na een tijdje. "Er is iets waar mijn hele leven uit bestaat en waar ik alles voor zal doen. En dat vonden zij niet zo leuk"


    Stop acting normal. It gets bored.

    {ah nee, ik zie het al aankomen denk ik}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Wat? Waar Luna naartoe wil of waar ze op aan het wachten is?]


    Stop acting normal. It gets bored.