• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX??
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway??
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito/ Anne



    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 14:20 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Michelle
    'Graag gedaan, ik denk dat ik niet zozeer schrik, ik denk dat je eerder wakker wordt omdat ik je dood knuffel,' zeg ik met een lach in mijn stem. Dan loop ik naar binnen met mijn mobieltje tussen mijn wang en mijn schouder geklemt zodat ik mijn beide handen vrij heb. Ik gebaar naar de smoothies en kijk de rest vragend aan. Ik mime "Mag ik er een?" naar ze en wacht af.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Nala
    Ik knik glimlachend naar Michelle en duwde een smoothie in haar richting. Ik was best nieuwsgierig naar wie ze belde. Met grote ogen keek ik haar aan. Ja, de grijns die nu op mijn gezicht zat, zou er niet snel af te krijgen zijn. Maar dat had niets met het telefoontje te maken.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 16:54 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Michelle
    Ik mime "Bedankt" naar Nala en pak de smoothie van haar aan. Ik probeer een klein slokje en tot mijn verbazing was het echt ongelooflijk lekker.
    'We hebben trouwens net smoothies gemaakt,' zeg ik in mijn telefoon, 'en ze zijn ongelooflijk lekker! Wacht, zal ik je anders op luidspreker zetten dan kan de rest ook even met je praten.' Whow dat was nog eens een goed idee, wat ben ik toch slim!


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Nala
    Ik vermoedde dat het Luna was -met wie zouden we anders allemaal willen praten?- maar wist het niet zeker.
    "Luna?" vroeg ik dan maar geluidloos aan Michelle.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luna
    "Haha, balen dat ik dat mis" Zeg ik met een glimlach in mijn stem. Ik check even snel de situatie hier als Michelle voorstelt me op de luidspreker te zetten, maar alles is onveranderd. We kunnen hier nu niks doen.. "Horen ze me al?" XD


    Stop acting normal. It gets bored.

    Michelle
    Snel zet ik mijn mobiel op luidspreker en ik leg hem op de keukentafel.
    'We maken wel nieuwe als je er weer bent,' zeg ik, 'en ja, je bent luid en duidelijk te horen.' Grijnzend kijk ik naar de hoorn.
    'Dus, heeft iemand nog een vraag aan onze special guest?' vraag ik aan de mensen in de kamer, met een presentator stem.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Nala
    Ik haal mijn schouders op en grijns.
    Ah, ik zal dan maar iets simpels vragen.
    Ik ga op mijn tippen staan en steek mijn arm in de lucht.
    "Ikke, ikke" lach ik kinderachtig.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luna
    Een zacht lachje ontsnapt uit mijn mond om Michelles presentatorstem, waarna ik door bepaalde mensen vreemd aangekeken word. Ik hou het mobiel even van mijn oor af. "Sorry. Het zijn de mensen van de ranch.." Een begrijpende blik glijdt over het gezicht van degene die me het meest in de gaten houdt, en die zichzelf zit te kwellen dat ze me heeft laten komen. Nog steeds. Terwijl ik weet dat ze eigenlijk heel blij is dat ik er ben. Ik hou het mobiel weer aan mijn oor. "Vertel het eens"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    "Kom je snel terug?" vroeg ik glimlachend. Zelfs al deed ik zo mijn best. Mijn grijns kreeg ik niet weg. Ik ging weer aan de keukentafel zitten en legde mijn kin op mijn handen, terwijl ik wachtend naar de telefoon staarde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luna
    Is dat Nala? Schiet het door me heen. Ik had niet verwacht dat zij me óók zo hecht bij de groep vond horen. Dat doet me echt goed om te horen. "Zo snel mogelijk" Beloof ik haar. Niet echt een antwoord op haar vraag, maar ik weet het antwoord niet. En dit is nog altijd beter als een 'ik weet het niet'.. Toch?


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    "Ok, daar hou ik je aan." glimlachte ik. Ik keek om me heen om te zien of er nog iemand een vraag had. Waarom was ze eigenlijk weg gegaan?
    Hmm, jeej, Luna heeft ervoor gezorgd dat het avondeten nog wat is uitgesteld.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luna
    Ondanks dat ze het niet kan zien glimlach ik. "Doe maar"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Elena
    Ik gebaarde naar de rest dat ik boven was zodat ik me kon omkleden en liep toen de trappen op. Ik liep mijn kamer binnen en nam mijn kleren van vanmorgen. Ik ging naar de badkamer en douchte me snel. Ik droogde me af, kleedde me aan en fohnde mijn haar. Daarna liep ik terug de kamer binnen en hoorde mijn gsm afgaan. Ik werd gebeld door mijn vader en nam op. We voerden een gehele conversatie in het Frans, zoals we altijd doen, en het kwam erop neer dat ik naar Frankrijk moest komen. Waarom zou me daar wel duidelijk worden. Hij zei ook dat ik geen spullen moest mee nemen, dat alles wat nog hier in Amerika bij mijn moeder stond was meegegaan. Ik liep naar beneden en wachtte met vertellen dat ik moest gaan tot we de telefoon hadden opgehangen.

    [Ziezo, nog 1 reactie ofzo en dan ben ik uitgeschreven.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Awwhh, jammer dat je moet gaan ^v^
    Maar toch een fijne vakantie!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Thanks, ben de 21e terug en als het net zo traag gaat als bij jou zal ik vast niet veel missen xD]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe