• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX??
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway??
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito/ Anne



    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 14:20 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Elena
    "Ik beloof dat ik zo snel mogelijk terug kom", zei ik en moest met moeite mijn tranen tegenhouden. Ik vond het zo jammer dat ik nu al weer weg moest, zeker nu Nala en Sanne ook al weg zijn.
    "En laat Sunny maar gewoon in de wei, maar haal hem alsjeblief binnen als het erg loud is en het regent."
    Ik liep nog naar Vintain toe en gaf hem een stevige knuffel.
    "Ik ga jullie missen", zei ik en op dat moment hoorde ik getoeter. Ik liep naar buiten en stapte de taxi in die me naar het vliegveld zou brengen.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [ aaah zo zielig voor Luna! Ik zou ook niet weten wat ik moet kiezen. Yara je het een klein foutje, inplaats van Luna heb je Sanne neergezet die weg is ;) trouwens veel plezier! ]

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 10:55 ]


    When you believe your dreams come true

    [@Anne: Allemaal op mijn mobiel getypt ^v^ Ik had ineens heel veel inspiratie, dus ik moest het gewoon typen! Klinkt wel zielig hè?
    @Eline: Misschien moet je in het topic ff zetten dat nakito Anne is?
    @Everybody: Ik wacht wel ff tot iemand anders reageert, voor ik nog een Luna neer ga zetten XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [ knap hoor! ik typ ook meestal op mijn mobiel en dan ben je best wel lang bezig haha.
    Ik heb wel een orgineel naam gekozen voor de RPG hè :P Anne > Sanne ]

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 12:01 ]


    When you believe your dreams come true

    [Haha, ik was ook superlang bezig XD Enne, superorigineel ;P]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Omg ik ben 1 dag niet thuis en iedereen is ineens weg :o]

    Vintain
    Nogal beduusd zie ik stilletjes aan hoe Nala en vervolgens Elena vertrekken. En Luna was blijkbaar ook al weg, ookal had ik dat eerst niet gemerkt. Nu zie ik pas met hoe weinig we nog zijn. Sanne, Michelle en ik. Geweldige combinatie, echt. Dit zou pas ongemakkelijk gaan worden... Maar dat Nala wegwas... Maakte dat het gemakkelijker? Ik denk het wel, maar ik zou haar wel missen. Fijn. De eerste dag hier was het zo geweldig geweest, maar daarna waren er alleen maar drama's en afscheid geweest. En dat mustangtripje kon ook niet doorgaan. Hmm. Ik zucht, en kijk naar Michelle en Sanne. Dit ging nog moeilijk worden.


    I can't define who I am.

    [ ik ga nu naar de manege en ben pas om kwart over 6 weer terug ofzo. Dus vanmiddag reageer ik niet :p ]


    When you believe your dreams come true

    {Lol ik ga Vintain en Sanne ook achterlaten ^^ Maar ik stel het moment zo veel mogelijk uit, ik denk dat ik me pas vrijdag uitschrijf c:}
    Michelle
    Ik kijk naar Elena die de taxi instapt en wegrijdt, verdrietig pak ik mijn telefoon weer op en ik ga er mee in mijn hand op de bank zitten.
    'Nou, Elena en Nala zijn nu ook al weg,' zeg ik tegen Luna, ik kan de verdrietige toon niet helemaal uit mijn stem weren en ik voel me schuldig dat ik Luna zo misschien een schuldgevoel bezorg.
    'Maar je hoeft je niet te haasten, doe maar gewoon wat je moet doen thuis en dan zorgen wij met z'n drietjes wel voor alle paarden, ik vind het echt niet erg hoor.' In mijn stem is het tegenovergestelde te horen, ik vind het eerlijk gezegd verschrikkelijk dat iedereen gelijk weg moest, maar ik overleef het wel. Ze komen allemaal zo snel mogelijk terug en dan kunnen we gezellig met z'n allen de vlaktes in trekken. Ik zucht trillerig.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    [Ow, arme Vintain!Niet l*llig voor Sanne bedoelt hoowr XD]

    Luna
    Het schuldgevoel krijgt weer een vriend erbij, namelijk nog meer schuldgevoel. Michelles toontje klinkt echt heel zielig.. en ik wil nu een arm om haar heen slaan om haar wat op te beuren, tegen haar zeggen dat ik wel terug kan komen als ze zich anders te alleen voelt.. maar ik kan het niet. Ik kán het niet, omdat ik hier op de goede plaats ben. Omdat ik hier ben waar ik moet zijn. Ook al kan ik nu even niks doen.. ik moet hier zijn. Ik doe mijn ogen even dicht en pas als ik ze weer open heb ik mijn stem teruggevonden, en woorden om te zeggen, praat ik weer. "Ik geloof je niet Mies, zo ben je helemaal niet. Be positive, zou ik zeggen.. ik kom echt zo snel mogelijk terug, maar ik moet hier nu gewoon wat dingen doen.."


    Stop acting normal. It gets bored.

    [ Hahah ik ben benieuwd of dat goed komt xD ]


    When you believe your dreams come true

    Sanne
    Zuchtend staar ik wat voor me uit, 'Wat doen we nu?' vraag ik om de stilte te doorbreken. 'Ik zie dat Michelle het moeilijk heeft met het vertrek van Luna, Nala en Elena. Ze heeft dit zo mooi geregeld en dan mislukt alles. Ik zie Vintain wel kijken en ik weet dat deze dagen nog wel is lastig kunnen worden. Maar ik hoop dat we het kunnen uitpraten. De sfeer wordt vast ook beter als Luna snel weer terug komt. Ik neem nog een slokje van mijn smoothie.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 13:37 ]


    When you believe your dreams come true

    Vintain
    Nadat ik een diepe zucht heb geslaakt, tik ik op Sanne's schouder. 'Kunnen we even praten?' vraag ik, en probeer mijn gezicht er zo kalm mogelijk uit te laten zien. Zenuwen vreten me op vanbinnen, maar ik kan de rustige uitdrukking op mijn gezicht redelijk goed behouden. Ik gebaar met mijn hoofd naar de trap naar boven.


    I can't define who I am.

    Sanne
    Ik draai me om en zie Vintain staan, 'Ja dat lijkt me goed,' zeg ik zachtjes. Ik gebaar naar Michelle dat we zo terug zijn. Ik sta op en loop richting de trap. Ik voel dat ik een beetje rood kleur en hoop dat Vintain het niet ziet, want hij ziet er zo rustig uit. Eenmaal boven loop ik naar de slaapkamer waar mijn bagage ook nog staat en ga zitten op het bed waar Nala en Vintain een paar uur eerder samen lagen. Zenuwachtig en verwachtingsvol kijk ik Vintain aan.


    When you believe your dreams come true

    [Ooeeee!!!]

    Luna
    Mijn ogen nemen nog een keer de situatie in zich op. Ik vraag me af hoe ik eruit zie. Vast brutaal, of slecht. Ik kom terug van mijn vakantie om steun te bieden, en wat doe ik? Ik ga zitten bellen. Is dat slecht? Het is niet bepaald dat ik hardop zit te lachen ofzo, maar ik bel wel.. Maar kan ik ophangen? Mijn gevoel zegt me dat ik hier goed zit, maar aan de andere kant ook dat ik niet op moet hangen.. "Wat gebeurt er daar?" Zeg ik. Terwijl ik geen idee heb dat Michelle de enige is die me nog hoort..


    Stop acting normal. It gets bored.

    Vintain
    Nou ja, er doekjes omheen binden gaat sowieso niet helpen. Dat is een meidending. Het enige wat ik wil is een duidelijk antwoord. 'De enige reden dat we uit elkaar gingen is omdat je ging verhuizen. Maar nu ben je weer hier. Zijn we samen. Hoe vind je dat? Voel je nog iets voor me?' Gelukkig trilde mijn stem niet toen ik mijn woordje hield, want vanbinnen bestierf ik het bijna. Ik kon haar eindelijk weer eens in me opnemen. Haar goudblonde haren waar ik vroeger mijn handen in begroef als we kusten, de grijze zee in haar ogen waar ik zo goed in kon verdrinken en die zachte, lichtroze lippen...
    Ze was mooi, heel mooi zelfs, en lief ook nog, maar deed het me nog wat? Wat een dubbele gevoelens allemaal... Ik zucht hoorbaar en ga even ongemakkelijk met mijn hand door mijn haar.


    I can't define who I am.