• De Story

    Regels:
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - Ik open een nieuw topic als het andere vol is, ik wijs twee anderen aan die ook een topic mogen openen als ik afwezig ben.
    - Als er na 24 uur na het sluiten van het oude topic geen nieuw topic is geopend mag je mij pb’en
    - Ik wil deze RPG actief houden dus het is wel handig als je iedere dag (of iedere twee dagen als je een dagje niet kan) iets post (behalve als dat onmogelijk is) en je er ook niet binnen een week mee stopt (i.v.m. beperkt aantal rollen)
    - Posts hebben het minimum van 3 regels, dit geldt niet als je een gesprek voert en dus omstebeurt een zin zegt (o.i.d.)
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Als vanzelfsprekend niemand buitensluiten, en omdat er zo weinig rollen zijn is het ook niet leuk als er allemaal groepjes van twee personen ontstaan (dus probeer met verschillende mensen in contact te komen)
    - Houd rekening met elkaar qua tijd en gesprekken (dus niet dat het bij de een ochtend is en bij de ander avond of dat je een gesprek voert o.i.d. en dat je dan ineens niet meer online komt waardoor de ander niet meer verder kan)
    - Naamveranderingen doorgeven via het topic
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    - Af en toe komt er een reactie van mij in een quote blokje, dit betekend dat er een stukje verhaal lijn wordt geschreven, dit is dan niet vanuit de ogen van mijn personage, jullie mogen zelf weten hoe je daar op in speelt

    Rollen
    - Michelle Yvonne Maria Varlow (v)- LaCerise/Eline
    - Tayuya Hoshigaki (v)- AkatsukiXxX??
    - Vintain Ayden O'Connor (m)- Zayngasm/Naomi
    - Timothy Floris McAllister (m)- Wonderway??
    - Luna María van den Nou (v)- Amor8/Noa
    - Elena Mae Perret (v)- SupahBaby/Yara
    - Nala Rose Garcia (v)- JokerBaby/Femke
    - Sanne claire Smith (v)- nakito/ Anne



    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 14:20 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Vintain
    Mijn handen omsluiten haar heupen en ik trek haar dichter tegen me aan. Het gaat gewoon om dit moment, en het was perfect. Ik wilde haar beschermen. Maar moest ik haar dan niet beschermen tegen mezelf? Ik duwde die gedachte weg en trek mijn hoofd terug, waarna ik voorzichtig in haar nek kus.


    I can't define who I am.

    {ff bijlezen en dan reageer ik weer ^^}


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Nala
    Ik kreunde zachtjes en beet betrapt op mijn lip. Mijn nek was mijn zwakke plek. Gewoon het licht strijken van vingers daar en ik krijg kippenvel over mijn hele lichaam.
    Door zijn lippen die de zachte huid in mijn nek beroerden, ging een rilling van genot door me heen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    Ik grijns als ik Nala zachtjes hoor kreunen. Nadat ik mijn hoofd weer terugtrek strijk ik met mijn vingers over haar zachte wangetjes. Ze was zo onschuldig, breekbaar. Moest ik haar pijn doen? Was ik zo egoïstisch? Moest ik haar gelukkig maken of mezelf? Ik bijt op mijn lip en trek mijn hand terug, waarna ik een kus op haar wang plant en opsta. 'Ik denk dat de rest zich wel afvragen waar we blijven.'


    I can't define who I am.

    Michelle
    'Het geeft niet schatje, het geeft niet,' zeg ik op geruststellende toon.
    'Ben je er al? Wat was er aan de hand? Wanneer kom je terug?' Een stortvloed van vragen overspoelt mijn lippen. Ik weet dat ze niet gelijk terug kan komen en dat ze minder dan een dagje weg is, maar toch... Ik mis haar.
    'Ik mis je nu al.' Voeg ik er dan ook aan toe. Een waterig glimlachje speelt om mijn lippen dan laat ik me neerzinken op de veranda en ga tegen het huis aan zitten. De warme muur kan me niets schelen evenals de brandende zon en genietend kijk ik voor me uit, blij dat ik Luna's stem weer hoor.


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Nala
    Ik kijk naar hem op. Hij zag er zo prachtig uit. Ik duwde mezelf af aan de muur en ging ook rechtstaan.
    "Ja, vast." mompelde ik.
    Volgens mij wist ik wel wat er nu volgde. Het was te ingewikkeld, dus we zeiden niets tegen de rest. Nou, wie weet hoe lang het nog zou duren, ik kon beter nog even een kus stelen.
    Ik ging op mijn tippen staan en drukte nog even mijn lippen op de zijne. Ik liet hem al snel weer los en glimlachte.
    "Ik ga me omkleden." ik liep nog steeds in mijn rijkleren. "Leg jij maar uit waar we zaten." grijnsde ik.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vintain
    Glimlachend likte ik eventjes speels over m'n lippen. Oh, dat ozo geweldige masker van me. Ik knik. 'Tot straks.' Ik loop naar beneden maar tref niemand aan in de woonkamer. Hmm. Ik spring op de bank en ga languit liggen om vervolgens na te denken. Dat was zó niet slim van me. Wat was ik een gore lul. Ik ga op m'n buik liggen en stoot een paar keer met mijn hoofd tegen de armleuning van de bank aan.


    I can't define who I am.

    Nala
    Glimlachend liep ik mijn kamer binnen en nam wat kleren uit mijn koffer. Ik liep terug de badkamer in, waar Vintain al uit vertrokken was, en waste me even snel aan de wasbak. Ik had toch niet veel gezweet.
    Daarna trok ik mijn kleren aan. Ik liep met tikkende hakken de trap af en keek om me heen. In de woonkamer was alleen Vintain en als ik goed keek, zag ik dat Elena en Sanne in de keuken bezig waren. Ik liep naar Vintain toe en tikte tegen zijn achterhoofd.
    "Je hebt nog niets tegen ze gezegd, hé? Als je maar weet dat ik geen leugens kan verzinnen."

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 14:55 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Michelle was toch buiten aan het bellen met Luna? Ofniet... te lui om alles terug te lezen haha]

    Vintain
    Sloom hef ik mijn hoofd omhoog. 'Eh, nee. Ik had ze niet eens gezien eigenlijk,' geef ik beschaamd toe, en ga normaal zitten. 'Leuke hakken.' Ach, fuck it. Ze was er nu. En ik had wel behoefte aan een beetje liefde. Ik trek haar op mijn schoot en sla mijn armen om haar heen. 'Ze hadden toch wel door dat wij een stelletje zouden worden.'


    I can't define who I am.

    [Oowwwhhh, OMG!!! Nala en Vintain!!! Superlief geschreven <3 En ook coole reactie van Michelle XD
    @Naomi: Op de veranda van het huis ja]

    Luna
    Zodra ik Michelles stem hoor besef ik dat ik haar en de rest van de groep nu al mis. Ik ben er zo hecht in opgenomen.. dat is eigenlijk best wel bijzonder. Het had ook heel anders kunnen lopen, nadat we Michelle zo lang niet meer gezien hebben. Oké, ze wacht op antwoord gek.. "Ik mis jullie ook.. nu, tenminste. Net had ik het zo druk.. Ehmm. Het is een lang verhaal. Je weet hoe mijn band met mijn ouders is?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    "Dank je." glimlachte ik. Ik grijnsde toen hij me op zijn schoot trok en zijn armen om me heen sloeg.
    Ik legde mijn hoofd op zijn schouder. Was het plots niet ingewikkeld meer? Moest hij opeens niet meer met Sanne spreken om duidelijkheid?
    De vragen spookten door mijn hoofd, maar ik kon ze gemakkelijk wegduwen. Ik vond het helemaal niet erg dat hij het niet erg leek te vinden dit in het openbaar te doen.
    "Waarschijnlijk sneller dan wij zelf." glimlachte ik.
    Ik hief mijn hoofd op en keek hem recht aan. Met nog steeds een kleine glimlach om mijn lippen drukte ik ze op de zijne.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 16:52 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Michelle
    'De band met je ouders?' vraag ik, ik weet er niet veel van, alleen dat ze vaak ruzie had thuis, maar ze kwamen op mij nooit over als verschrikkelijke mensen...
    'Ik weet er niet heel veel van, alleen dat jullie vaak ruzie hadden enzo...' zeg ik twijfelend, niet zeker hoe ik hierop moet reageren. Ik sta op en kijk door het raam, daar zitten Nala en Vintain zoenend op de bank. Dat werd tijd, denk ik grijnzend.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2012 - 17:54 ]


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Luna
    "O.. Sh" Ik stop halverwege de vloek. Oké, rustig nadenken. Ze weet dat we veel ruzie hadden, maar dat het geen verschrikkelijke mensen waren.. Zo erg waren ze ook niet. Het enige probleem was dat ze de paarden niet accepteerden, en dat was ook precíés waar al die ruzies om draaiden. "Goed dan. We hadden inderdaad veel ruzies. Enig idee waar die over gingen?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Vintain
    Ik lach tussen haar kus door. Nala was eindelijk uit haar schuld gekropen, dacht ik. Daar voelde ik me iets vrolijker door. Ik sluit mijn ogen en druk mijn lippen terug op de hare. Ik strengel mijn vingers in de hare en onderbreek de kus. 'Je bent weer gelukkig?'


    I can't define who I am.

    [Haha bedankt Noa (: IK WIL WETEN WAT ER MET LUNA IS!]


    I can't define who I am.