• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Paintball
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || 13Oclock
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Naam veranderingen even doorgeven s.v.p.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 19:09 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [is Quinn wakker want dan laat ik Austin stiekem even naar binnen gaan]

    (Ik vind dat altijd zo vervelend, dan plaats je een reactie gaat ie off ;p)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Okeej dan wordt hij wakker of zo als je naar binnen gaat)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Ja klopt,alleen soms kan je er niet echt wat aan doen.maar dan meld ik het meestal even]

    (Ik ook,, maar ik zit ook weleens op mijn ipod en dan cracht hij heel vaak en dan ben je automatisch uitgelogd >,< )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Nadat Mia geknikt had stond ik op en liep de kamer uit. Ik liep expres langs de kamer van Quinn en keek naar binnen. Hij lag alleen,geen dokters niks. Ik keek rechts en links en daar zag ik ook geen dokters. Ik deed gauw de deur open en stapte naar binnen. Ik liep naar het bed toe en zag Quinn liggen. Hij lag waarschijnlijk nog in coma of zo. Ik ging op een stoel naast het bed zitten en keek even naar Quinn,het zag er niet echt goed uit. Natuurlijk wel iets beter dan eerst want nu was het bloed en alles een beetje weggehaald.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 18:25 ]

    Quinten

    Ik hoorde voetstappen, vast weer dokters. Ik hield mijn ogen dicht het licht zal pijn doen. Ik wachtte op geluiden maar er was niets. Het was stil op het piepen van de apparaten na. Ik wilde weer slapen maar ze hadden me uit coma gehaald en nu lag ik hier stijf van de pijnstillers. Maar ik was ook bang om te slapen, alle beelden flitsten voor mijn ogen. Het boze gezicht van mijn vader, het licht, de auto, de geluiden. Ik kreeg het benauwder en ging sneller ademen. Waarom dit nou weer waarom die stomme klote kostschool?


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Ja heb ik ook wel is (dan met me mobiel) of ik zit dan gewoon een reactie te typen en dan wil die hem niet versturen en dan zitten mensen heel lang te wachten op een reactie:/]

    (Ja, dat is zo irritantt en dan ga ik op me computer maar die doet dan weer uren over opstarten. (Computer start snel op maar internetverbinding wil hij dan niet maken Grrr...))


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Ik keek even naar Quinn. Misschien moest ik maar weggaan en gewoon net als de dokter had gezegd vanavond terugkomen. Ik stond al op en keek nog even naar Quinn. 'Tot vanavond'mompelde ik ook al kon die me niet horen.

    [Oww ja dat heb ik ook,dan moet ik weer heel lang wachten tot internetverbinding eindelijk goed doet enz.]

    Quinten

    Ik hoorde opeens een stem. "Tot vanavond" mompelde hij. Ik herkende de stem ik wilde hem roepen om terug te komen. "Wacht" maar je hoorde alleen wat gepiep, ik wilde dat hij wist dat ik wakker was. Ik probeerde mijn hand op te tillen of mijn vingers te bewegen. Het ging heel langzaam maar ik kon mijn hand opsteken. Niet hoog maar ik kon hem bewegen. Het deed pijn en ik liet mijn hand weer zakken. Ik kon wel janken.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn Mary Claire:

    Ik zuchte boos, omdat ze ophing. Iedereen wist het en ik niet. Terwijl ik haar beste vriendin was. Ik sloeg mijn armen boos over elkaar en fronste. Ze was gewoon bevallen van een kind. Nu wou ik het kindje zien en ik weet niet eens wat voor geslacht het is en wat voor naam.


    One Who Travels A Higher Path.

    Austin
    Ik zag in mijn ooghoek dat zijn hand iets omhoog ging. Ik draaide me verbaast weer om en keek naar Quinn. 'Quinn?'vroeg ik zacht en verbaast. Ik ging weer op de stoel zitten.Moest ik nu niet iets van een dokter of zo roepen? ownee ik mocht hier eigenlijk niet zijn.

    Mia Amber James

    Austin ging eten halen en dat gaf mij de tijd om Dawn terug te bellen. Ik pakte mijn mobiel en tikte haar nummer in. Nog altijd het zelfde nummer. Ik hield de telefoon aan mijn oor en hoorde hem over gaan. Please neem op!


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †