• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Paintball
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || 13Oclock
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Naam veranderingen even doorgeven s.v.p.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 19:09 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    (jaaw ik heb al een ideetje ^^)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Oke,wanneer ga je doen?]

    (als we van het ziekenhuis naar huis gaan of dat hij al naar huis ging of zo?)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Ja of hij gaat nu iets/iemand halen ofzo en dan krijgt die ongeluk, want het is we; luk als nu gebeurt want nu wordt weinig gezegd...]

    (okeek dan gaat hij Dawn halen voor Mia of zo ^^ )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Die is volgens mij niet bij kostschool,weet niet of dat wat uitmaakt? xD]

    Mia Amber James

    'Mooie naam' glimlacht Austin. Hij ging met zijn vinger lans Duke zijn handje en hij pakte zijn vinger. Ik keek er glimlachend naar. 'Wanneer mag je dan eigenlijk weer naar de kostschool?' vroeg hij toen. 'Ik weet het niet ik moet hier zo wie zo nog 3 dagen blijven' zeg ik glimlachend en ik aai over Duke zijn wangetje.

    Kyle James Williams

    Ze lachte en haalde haar schouders op. 'Wel' begon ze. 'Ik kan redelijk goed tekenen' vervolgde ze zichzelf. 'Cool' zei ik en ik dook onder water. Ik zwom naar de kant en maakte een bommetje in het water.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Austin
    Ze verteld dat ze nog drie dagen moet blijven en ik knik. Wel jammer,dan is het gelijk rustiger in die kostschool. 'Nou dan komen Quinn en ik gewoon een paar keer langs,dan hoef je je ook niet zo te vervelen in deze kamer'zeg ik lachend.

    (Oja die was thuis dan haal ik Sarah wel gewoon of zo ^^)
    Quinten

    "Zou ik anders iemand ophalen?" vroeg ik. "De anderen hebben toch ook het recht te weten dat je hier nu met dat poepie zit" lachte ik. Ik wachtte op antwoord. "Ik ga dan wel met de motor, dus wie wil je dat dan komt?"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Ow, xHeart is nu offline, dan doe ik wel gewoon dat het goed was en gaat Quinten alvast ^^)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Ja doe maar gewoon]

    Quinten

    Mia knikte en ik stond op. "Tot zoow" zei ik vrolijk en liep de deur uit. Ik liep de gangen door en ging met de lift naar beneden. De motor was al in de stalling gezet en ik haalde hem van het slot. Ik was te lui om mijn helm op te zetten en het was er ook veel te heet voor. Met een noodgang reed ik weg. Ik reed redelijk netjes maar raakte afgeleid. Ik keek tussen de mensen. Tussen alle onbekende gezichten was er een duidelijk herkenbaar. Het chagrijnige boze gezicht van mijn vader. Een rilling ging door me heen en voor ik het wist raakte ik verlicht door de ogen van koplampen. Met een smak werd ik op de grond gegooid en voor ik kon bedenken hoe pijn ik had, werd alles zwart voor mijn ogen...

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 12:12 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Oew klein stukje xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Uh,zal ik doen dat hij het ziekenhuis in wordt gebracht en dat Austin dat net ziet ofzuw?]

    (Okeej is goed,, hij heeft dan een zware hersenschudding, gebroken ribben of zo xd, hij is dan ook nog bewusteloos ^^ (Ffies wat opgesomd ;p))


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.