• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Paintball
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || 13Oclock
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Naam veranderingen even doorgeven s.v.p.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 19:09 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Brandon
    'Drew? Waarom liep je vanmiddag zomaar weg?' hoorde ik Tiffany vaagjes vragen en ze schoof wat van me af. Ik gaapte en kropte me wat meer op. Ik hoorde Drew nog wat antwoorden maar ik verstond al niet meer wat, mijn ogen werden zwaar en ik viel in een diepe slaap. 'Maak je niet druk.' fluisterde Tiffany nog. Ze moest eens weten hoe druk ik me maakte, ze moest het eens zelf meemaken. Ik was doodsbang om haar te verliezen net zoals ik mijn ex ineens vanuit het niets verloor. Nu wist ik wie en wat de bedreiging was, haar zogenaamde beste vriend. Ze deed alsof hij geen bedreiging was, en alsof ze gewoon vrienden waren en niet meer, en dat zou het volgens haar ook niet worden, maar voor mij voelde dat heel anders. Ik trok mijn knieen nogmaals wat dichter tegen me aan en begon aan een droom die alles weer goed maakte. In mijn droom kwamen mama en Jason naar hier, en ontmoette zich Tiffany, mama zou zeggen hoe leuk ze was en Jason zou de hele tijd tegen haar lopen te praten. Dat zou echt perfect zijn, en precies wat ik wil. Een leventje met Tiffany..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Quinten

    Ik hoorde weer voetstappen aankomen, alleen deze keer waren ze zwaarder. "Ke bent weer wakker?" hoorde ik een stem zeggen. Ik deed mijn ogen open. Ik zag een man van begin 30 eind 20 staan, hij wekte hier . Ik knikte. Hij begon te schrijfen op zijn blok. Ik wilde weten wat hij schreef en wat hij allemaal wist. Maar ja. Ik hoopte ergens dat hij niet wist van de brand en van min ouders. Dat heeft me talloze nachtmerriea bezorgd en nu is er weer een traumatische ervaring bij gemomen. Ik kon wel janken. "Ik ga je vrienden halen" lachte de man lief en hij liep naar de bali. Hij belde iets of iemand, waarschijnlijk de berzorgers van Mia.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (bezorgers is verzorgers enz. Ipod is vervelend xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Stefano

    Was Mia zwanger? Ik blijf aandachtig luisteren, wat moet dat vreselijk zijn voor dat meisje.. Nog zo jong en onervaren.. Ik houd Dawn dicht tegen me aan en blijf luisteren naar Dawns kant van het gesprek. Ze klinkt boos..


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dawn Mary Claire:

    Ik hoor dat ze geirriteerd is en ik zucht. 'Mia, hij is mijn vriend. Dat wou ik tegen je vertellen, het goede nieuws' zeg ik mompelend. 'Je weet dat ik nooit een vriend heb gehad en dat dit nieuw is, dus ik weet nog niet alles' zeg ik zachtjes en frunnikte aan mijn nachthempje. 'Je weet toch dat ik je altijd steun en ik geef heel veel om je' zeg ik nog steeds zacht. 'Je kon het echt vertellen aan me' zeg ik mompelend.


    One Who Travels A Higher Path.

    [uhhm ik moet nu gaan dus even gauw reactie.]
    Austin
    ik nam gauw een stuk van de pizza en at het op. 'heey,ik moet even terug de de kostschool,ik neem wel wat spullen voor je mee. Dat vraag ik wel aan Brooke of zo wat goed is'zeg ik en knuffel haar even kort. Daarna loop ik de kamer uit en ga terug naar de kostschool. Ik zou ook wel wat voor Quinn meenemen,ze i-pod voor als die wat beter was of zo.

    Mia Amber James

    'Mia, hij is mijn vriend. Dat wou ik tegen je vertellen, het goede nieuws' mompelde ze. 'Je weet dat ik nooit een vriend heb gehad en dat dit nieuw voor me is, dus ik weet nog niet alles' mompelde ze verder. Je weet toch dat ik je altijd steun geef en ik geef heel veel om je' zegt ze nog steeds zacht. 'Je kon het echt aan me vertellen?' mompelt ze. 'Heey, ik moet even terug naar de kostschool, ik neem wel wat spullen voor je mee. Dan vraag ik wel aan Brooke wat goed is' zegt hij en hij geeft me kort een knuffel. Ik knuffel hem terug en kijk hem na. 'Dawn, ik praat hier wel met je over als je terug bent, ik.. ach laat ook maar, ik spreek je nog wel' zeg ik en ik hang op. Ze had met HEM are you kidding me?!


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    (wie gaat er voor Artemis zorgen??)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Mia mag naar Quinten toe)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn Mary Claire:

    Ik zuchte, waarnaar ze ophing. Ik schud mijn hoofd en keek even naar stef. Ik voelde me rot door Mia, ze kon me zo rot laten voelen. Ik ging bij hem liggen en zuchte zachtjes. Ik heb Mia, weer na een lange tijd gezien en we moeten echt een keer goed met elkaar praten.


    One Who Travels A Higher Path.

    Mia Amber James

    Er kwam een dokter aangelopen. 'Je mag naar Quinten toe, ik had gehoord dat je een vriendin van hem was' zei hij. Ik knikte en pakte Duke uit het bedje. Hij liep voor me naar zijn kamer en hij liet me binnen. 'Dank u' zei ik en ik glimlachte nog even. Ik liep naar zijn bed. Hij was er erg aan toe. 'Hey Quinn' zei ik zacht.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Quinten

    Mia kwam nu ook aanlopen. Ik was net aan een beadem ding gelegd, omdat ik de hele tijd benauwd werd De dokter haalde hem er af toen Mia binnen kwam lopen. "Hey" zei ik. Het klonk vrezelijk schor. De dokter bleef erbij. Hij had verteld dat hij alles wist van mijn plekken enzo. En hij bleek ook nog eens een psygiater te zijn die mij wilde volgen. Maar ik mogt hem graag en hij zou me later ook gaan helpen bij een rechtzaak tegen mijn vader. De gedachtes maKten me rustig, nu kon hij de bak in en niet ik voor zijn dingen en dan nog wel op je 17e. Ik kon wel janken. De emotie werd me te groot en een traan rolde over mijn wang. Ik kkn hem noey wegvegen, maar ik probeerde hey wel.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Stefano

    Ik wreef haar troostend over haar rug en bleef voor een paar seconden stil, zodat ze ze even kon nadenken. Waarschijnlijk is dat het beste voor haar. Ik slikte toen ik dacht aan Mia, de laatste keer dat ze me zag, mocht ze me niet zo. Hopelijk was dat veranderd, aangezien ze Dawns beste vriendin was.. Uiteindelijk besloot ik maar om de stilte te verbreken. 'Wil je erover praten?' vroeg ik zacht aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Mia Amber James

    Ik zag dat er een traan over zijn wang gleed. Hij probeerde hem weg te vegen, maar het lukte hem niet. Ik glimlachte en veegde zijn traan weg. 'Huilen is niet verboden' zei ik zacht toen ik op de stoel naast zijn bed ging zitten. Hij zag er zo breekbaar uit, aan die beademing en zijn stem zo schor. Ik maakte me zorgen om hem. Ik dacht even aan Austin. Als hij nou ook maar voorzichtig deed.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Quinten

    "Neej" probeerde ik te lachen, maar het klonk niet echt als lachen. Dit was ook de schuld van mijn vader, ook deels door mij maar als hij daar niet liep dan... was dit biet gebeurd en stonden we nu vrolijk bij Mia en Duke. "Weet jij het?" vroeg ik aan Mia. Straks had hij het ook aan een van hen verteld aangezien ze toen blijkbaar voor de deur stonden.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.