• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Paintball
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || 13Oclock
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Naam veranderingen even doorgeven s.v.p.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 19:09 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Oke,is goed hij zit ook gewoon beetje onder bloed enz. toch?]

    Austin
    Ik speel een beetje met het handje van Duke en kijk ondertussen even uit het raam.Ik zie iemand in een bed met snelle vaart voorbij gaan en hij ziet er niet echt goed uit. Wacht is!was da Quinn? Nee dat kan toch niet? Ik sta gauw op en loop de deur uit. Ik ren de kant op waar het bed heen gebracht wordt en zie nog net een kamer binnen gaan, Ik zie nu duidelijk dat het Quinn is.

    (Anders doe ik nu gewoon wel met de dokter xd,, dan kan Quinn bewusteloos liggen en kunnen we als nog praten ^^ )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [ xD is goed]

    Mia Amber James

    Quinn verliet vrolijk de kamer en Austin speelde nog met Duke zijn handje. Opeens snelde hij ook de kamer uit naar buiten. Moeizaam stond ik op met Duke in mijn armen en ik liep naar het raam. Ik zag nog net dat er iemand naar binnen werd gebracht. Wie kon dat nou zijn? Ik liep op mijn slakkengangetje naar de deur en zag Quinn voorbij komen. Een schok ging door me heen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Austin
    Ik stond er nu alweer even en ik had niks te horen gekregen,ik hoopte dat alles gewoon goed me hem was. Ik wou gewoon weten wat er was gebeurt. Tot mijn opluchting kwam er een dokter uit de kamer,maar hij wou al veder lopen.Ik liep gauw naar hem toe en hielt hem tegen. 'Meneer kunt u me vertellen wat er gebeert is?'vroeg ik aan de man.

    Naamloze dokter

    Ik liep haastig mee met de jongen, hij was er erg aan toe. Ik had een naam doorgekregen en had ook meteen zijn gegevens. Ik bladerde er door heen terwijl de rest bezig was hem aan het infuus te leggen en hem in een kunstmatige coma te leggen. Ik bladerde er doorheen, zo meneer heeft een strafblad... brandstichting met aantal gewonden, huiselijk geweld. Ik bladerde weer verder. Hij heette Quinten en was gestuurd naar de kostschool van Londen. Zo zo, we krijgen vaak dit soort jongeren en met allemaal is het goed gekomen dus van hem moet ook wat komen, hij is immers bijna klaar met school. Ik keek naar buiten naar het raam een jongen stond paniekerig naar binnen te staren. Ik liep er heen. "Kan ik je helpen?"
    "Motor ongeluk, de reden is onbekend, hij reed erg hard zonder helm." ik keek naar de jongen. "Verschillende ribben gebroken, hij wordt nu in coma gelegd. Kan zijn dat er schade in de hersenen achterblijft."

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 12:37 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Ik kijk de man met grote ogen aan. 'Is die in levensgevaar?'vroeg ik en slikte even. Waarom moest het nou weer zo erg zijn. Ik keek even langs de dokter door het raampje waar ik Quinn net iets kon liggen. 'Wanneer kan ik bij hem?'vraag ik daarna nog.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 12:39 ]

    (Ik heb het ffies aangepast in het bericht ^^)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Ja ik nu ook :)]

    Dokter

    "Dat weten we nog niet, zodra hij buiten levensgevaar is en uit de coma gehaald kan worden." leg ik uit. Ik had medelijden met de jongen. "Sorry maar nu mag alleen maar familie bij hem. Miss. kan jij iets over hem en zijn familie vertellen?"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Brandon
    'Ik ook van jou.' zegt ze snel. Alsof ze het niet meent en het alleen maar zegt om mij tevreden te houden, zo klinkt het. Ze drukt een kus op mijn mond en laat mijn handen los. 'Ik eh, ik ga mijn spullen halen.' en hoofdschuddend loopt ze weg en laat ze mij achter. Verbaasd, want ik heb geen idee wat ze gaat doen, verdrietig, door haar reactie want ze meende er geloof ik helemaal niks van en verward, want wat ik had geen idee wat ik moest doen. Moest ik erover door vragen? Of ze wel echt van me hield? Voordat ik erover na kon denken was ze alweer terug, haar haren in een knot, sloffen aan haar voeten en een joggingspak aan. Zelfs met kleren die ieder meisje oncharmant zouden staan, ziet ze er nog prachtig uit. Haar blonde lange haren in die knot laten haar gezichtje alleen nog maar beter uit komen en ik glimlach als ze voor me staat. 'Klaar.' zegt ze. Nu begon het allemaal pas, haar meekrijgen naar de kamer, waar ook Drew sliep. Moest ik nog uitkijken ook dat ze vannacht niet stiekem bij Drew zou gaan liggen. Ik pak haar hand vast en trek haar mee naar mijn kamer. De deur klikt van het slot en ik trek haar mee naar binnen en doe dan snel de deur weer dicht, hopend dat niemand ons gezien had. Ik wijs naar mijn bed, onderin de hoek en ik gris snel even een joggingsbroek uit mijn koffer. Normaal gezien zou ik alleen in een boxer slapen, maar dat ging ik nu nog niet doen, dat bewaarde ik maar voor over een tijdje. 'Zo terug.' zei ik toen ik een kusje op haar lippen drukte en naar de badkamer liep. Ik wisselde mijn uniform voor mijn joggingbroek en poetste mijn tanden. Even keek ik in de spiegel naar mijn buik, dadelijk vond ze me niet gespierd genoeg.. De kleine tattoo, waar de letters J&V stonden op mijn ribben viel gelukkig niet zo op door mijn getinte huid, wie weet vond ze dat wel heel lelijk. Hoe meer ik naar mezelf keek hoe onzekerder ik werd en ik liep snel de badkamer uit. Tiffany zat nog steeds te wachten en ik liep vrolijk naar haar toe. Ik gaapte toen ik neerplofte op mijn bed, ik was nog vermoeider dan ik dacht dus. 'Moet jij nog iets doen of kom je slapen?' vroeg ik toen ik haar eventjes aankeek. Ik was best zenuwachtig, mijn ex had zo vaak bij me geslapen dus ik was het wel gewend, maar toch was het anders met Tiffany, zij was heel wat specialer en ik moest ervoor zorgen dat ze me niet zomaar zou verlaten..


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (Hoe zit het eigenlijk met de rest? Abby, Sarah, Brooke??)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    'Ik ken zijn familie niet,we zitten samen op een kostschool en ik ken hem eigenlijk pas sinds gister maar hij is nu al een goeie vriend geworden. Had die niet iets van een telefoon bij zich? daar zou het nummer van zijn ouders wel in staan'zeg ik en kijk opnieuw door het raampje,waarom mag ik nou niet gewoon bij hem...

    [idk maar ik moet gaan,ik ga zwemmen ben der om half 5 weer x]