• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Paintball
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || 13Oclock
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Naam veranderingen even doorgeven s.v.p.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 19:09 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    (prima wat voor testjes xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Stefano

    'Ja hoor, ik fiets wel.' zei ik grijnzend waarna ik haar plagend een por in haar zij gaf. 'Maar dan moeten we denk ik ook wat kopen voor haar..' bedacht ik me ineens waarna ik Dawn aan bleef keken. Dat moest toch als je op kraamvisite ging?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dawn Mary Claire:

    Door de por maak ik een raar beweging en kijk hem nep-boos aan, maar knikte toen. 'Ik weet wel wat' zeg ik, waarnaar ik opstond en me ging omkleden. Ik zag ook Stef op staan en zich ook omkleden. Uiteindelijk zijn we beiden klaar en lopen we naar beneden. Ik pak mijn fiets, gelukkig was het een normale fiets en was die gewoon zwart.


    One Who Travels A Higher Path.

    Dokter

    Ik liet Quinten weer wat rusten door hem in coma te doen en liep met Mia mee. Ik ging tegem over haar zitten in haar kamer. Eerst stelde ik haar paar vragen. "Hoe gaat het nu met u?" vroeg ik en keek haar aan ik schreef alles op. "Heeft Duke nog iets raars gedaan? rare poep, te veel spugen?"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Eeeuhhm gezondheidstestjes?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    (Okeej ^^ ik heb nu even dit, dan kijkt hij zo maar je hartslag en controleert hij Duke nog even ^^ )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Stefano

    Ze pakte haar fiets en ik ging op de zadel zitten. Ze ging achterop zitten, maar ik begon nog niet met fietsen. 'Jij moet wel de weg wijzen.' zei ik grijnzend waarna ik een richting op begon te fietsen, waarvan ik wist dat hij goed was. Maar verder wist ik het ook niet.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dawn Mary Claire:

    Ik lach en hield zijn middel goed vast. 'Je moet alleen maar deze weg volgen en dan kom je er' zeg ik lief. 'Het is niet zo ver, gewoon rechtdoor fietsen' zeg ik en kijk om me heen. Hopend om geen bekende gezichten te zien. In de auto was ik minder zenuwachtig, maar op de fiets kon je makkelijk iemand zien en herkennen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Stefano

    'Oké,' zei ik waarna ik het tempo iets opvoerde. Ik vermoedde dat Dawn een klein beetje nerveus was om buiten te zijn. Ze had het al eerder aangegeven dat ze bang was om iemand tegen te komen. 'Maak je niet druk, als iemand iets doe pak ik ze wel aan.' zei ik neutraal. Ik was niet bang voor zulke mensen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (feestje is saai dus kan ff reageren,kan ik nog wat met Austin?)

    Mia Amber James

    'Ja met mij gaat alles goed'. 'Nee, hij huilt, slaapt en sabbelt op zijn speen' zeg ik. 'Alleen ik ben wel moe, maar dat hoort toch?' zeg ik weer en ik ga recht zitten. Ik hield heel veel van Duke.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Dawn Mary Claire:

    Ik glimlach zwak en leg mijn hoofd tegen zijn rug aan. Ik voelde me veilig bij hem en keek even rond. We stopten voor het stoplicht en ik sprong ervan af en we wachte dat het groen was. Opeens hoor ik een bekende verschrikkelijk en een angstaandjagende stem, die me jaren achtervolgde mijn naam roepen en ik draai me om. Bekende gezichten keken me grijnzend aan en bekeken me van top tot teen. Het was een groepje met jongens en ik haatte ze vreselijk. 'Heey Dawn, ik hoorde dat je naar een inrichting werdt gestuurd. Vast omdat je natuurlijk niet goed in je hoofd bent' zegt hij lachend, waarnaar de hele groepje jongen gingen lachen.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 23:52 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    (je kunt artemis verzorgen xd)

    Dokter

    Ik lach even, "Ja meid dat is heel normaal" ik meet even de hartslagen van Duken en Mia op en loop daarna naar de kast. Ik doe het klitterband vast om haar pols. "zo even je bloeddruk op meten" zeg ik. "het is prina" ik maak alles weer los. "Zo dat is goed, zorg er voor dat j le veel eet en drinkt" zeg ik haar nog toe.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    ik kijk onze kamer door opzoek naar Artemis. Als ik hem gevonden heb zet ik hem.op mijn schouder en pak wat eten en drinken. Gelijk begint Artemis te eten en drinken en ik grinnik even. Daarna leg ik hem weer terug en laat me op mr bed vallen.

    [Sorry Guys ik reageer morgen weer ben kapot byeee!!]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †