• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Paintball
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || 13Oclock
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Naam veranderingen even doorgeven s.v.p.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 19:09 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    (Alvast mijn topics ^^)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Mia Amber James

    'Ja ik denk het?' beantwoorde ik Quinn zijn vraag en stapte moeizaam achterop. Oke ik had mijn bevallen iets anders in gepland. Later natuurlijk, ik had een huis, baan en een man of vriend en dan was het zo gebeurd. Maar de realiteit was anders. Jammer genoeg. Ik klemde me vast aan Quinn.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    (Mijn Topics)

    Dawn Mary Claire:

    Hij tilt me half op, zodat ik half op hem ga liggen en slaat zijn arm om mijn rug heen. 'En jij dan?' vraag ik zachtjes en kijk hem vermoeide ogen aan. Ik was inderdaad moe, wat er deze dag is gebeurd. Ik wou alleen het niet voor stef verpesten..


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinten

    "Okeej daar gaan we" zei ik en ik gaf hard gas. Ik scheurde door het verkeer heen en negeerde de rode stoplichten. "Sorry" fluisterde ik, waarschijnlijk werd mijn stem weggevaagd door de wind. Ik volgde de bordjes Hospital en al snel kwamen we aan. Ik deed de helm bij Mia af en pleurde de motor ergens neer. "Zo en waar moeten we nu heen?" vraag ik. Ik was vaak genoeg bij de EHBO geweest maar als je bevalt moet je daar toch niet heen.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Stefano

    Ze kijkt me met vermoeide ogen aan en ik wrijf liever over haar hoofd. 'Ik slaap ook wel wat, het was een zware dag en het kan geen kwaad om wat extra te rusten.' zeg ik tegen haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dawn Mary Claire:

    'Oke' mompel ik en leg mijn hoofd weer op zijn borst. Ik was echt moe en bij stef voelde ik me veilig. Ik sluit mijn ogen en viel gelijk in slaap, dromend over stef.


    One Who Travels A Higher Path.

    Mia Amber James

    'Weet ik veel' zeg ik terwijl ik nog een pijn scheut probeer te verdragen. Ik loop naar de balie maar kom nauwelijks uit mijn woorden. Ik wou mijn moeder bij me, meer dan ooit!


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Stefano

    Ik voel haar in slaap vallen en druk een kusje op haar voorhoofd. 'Ik hou van je, Dawn.' fluister ik zachtjes terwijl ik haar even glimlachend bekijk.. Daarna sluit ik mijn eigen ogen, en sneller dan ik verwachtte slaat de slaap ook bij mij toe.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Mijn topics)


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Quinten

    "Hé meid, alles komt goed, echt alles" sus ik haar toe en ik pak haar schouders troostend vast. Daarna laat ik haar los en loop naar de balie. Ik leg kort uit en de vrouw kijkt me verbaasd aan. Daarna loop ik terug naar Mia. "Ik heb niet alles verteld, ik wist niet wat ik mogt vertellen." zeg ik haar en ik zie dat er doktors aan komen. Ze wenken ons en kijken ons bezorgd aan. Wat zullen ze wel niet denken. Twee jong volwassenen die hier staan waarvan er een zwanger is.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Wat heb ik gemist?]

    (Wat klef gedoe van Stef en Dawn xd Verder zijn Mia en Quinn naar het ziekenhuis gegaan op de motor.)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Mia Amber James

    Er komen dokters aan en ik word meegenomen. Ik word op een bed gelegd en er komt een vrouw. 'Je weet hoe dit werkt?' vroeg ze. Ik schudde hevig mijn hoofd van niet en ik gilde het uit van de pijn. 'Oké, dan doen we het samen?' zei ze rustig. Hoe kan die vrouw in hemelsnaam rustig zijn?! Ik verga hier van de pijn en zij gaat zitten puffen?! 'Je moet mee puffen' zei ze en ze begon weer. Ow haha wist ik. Ik begon mee te puffen en ik werd een stukje rustiger.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Quinten

    Hierbij voelde ik me een beetje ongemakkelijk en ik wist niet wat ik moest doen. "Ik ga even bellen" zei ik rustig en ik liep weg. Ik wist altijd bij welke situatie dan ook kalm te blijven maar dit was toch wel anders. Ik pakte mijn mobiel en toetste het nummer in van Austin. Hij was de gene die ik het meest kon vertrouwen en nu al echt mijn vriend. Bovendien vonden hij en Mia elkaar wel leuk voor mijn gevoel dus ik belde hem maar. "Heey, Quinn hier. Ik ben met Mia in het ziekenhuiss.." zei ik nerveus.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    'Waarom ben je met Mia in het ziekenhuis?'vraag ik aan Quinn. Wacht zou ze nu al moeten bevallen? nee dat kan toch niet. 'Oke,weet je wat ik pak de auto en kom eraan.'zeg ik terwijl ik al richting de auto loop.