• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Paintball
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || 13Oclock
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Naam veranderingen even doorgeven s.v.p.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 19:09 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Austin
    ik kijk hem even raar aan. 'Ik wist dat die een tijdje in de bak had gezeten,maar dat over die oudere botbreuken weet ik niet'zeg ik. Ik dacht even na of die iets gezegt had daarover maar nee. Ik had gedaachtrs maar of ze waar warem.eidt ik natuurlijk niet. 'maar ik weet niet of zijn ouders dan willen kome.' ik keek weer even door het raampje.

    Mia Amber James

    Na veel discusies met de zuster mocht ik even lopen. Ik liep naar Austin en de dokter. 'Hoe gaat het met hem?' vroeg ik terwijl ik Duke zachtjes in slaap wiegde.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Dokter

    "Oke, vooruit jullie mogen vanavond naar binnen. Het gaat nu redelijk met hem en hij kan vanavond uit zijn coma worden gehaald" zei ik. "Maar jullie kunnen nu gaan er moet nog veel gebeuren" ik glimlachte naar ze en liep de kamer weer in. Ik deed het gordijntje dicht.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Mia Amber James

    'Oke, vooruit jullie mogen vanavond naar binnen. Het gaat nu redelijk goed met hem en hij kan vanavond uit zijn coma worden gehaald' zei de dokter. 'Maar jullie kunnen nu gaan er moet nog veel gebeuren' zei hij en hij liep terug naar zijn kamer. Ik knikte en beet op mijn lip. Ik keek snel nog even door het raampje voordat hij naar een andere kamer ging. Ik keek naar Austin en toen naar Duke. Ik glimlachte en hij sabbelde verder op zijn speen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Austin
    'we mogen tenminste bij hem'zei ik opgeluvht en kerk even glimlachd naar Duke en Mia. Ik aaide voorzichtig over hey hoofdje van Duke. 'moet jij niet in je kamer zijn?'

    Quinten

    Ik was weer wakker geworden en probeerde mijn ogen open te doen.Het was een fel licht en alles draaide om me heen. Ik zag benen rondlopen mensen. Ze waren druk bezig, maar ik zag geen gezichten. Een piep ging door mijn hoofd en ik had verschrikkelijke pijn. "Hij is wakker" hoorde ik verschillende stemmen van heel ver roepen. De benen kwamen dichterbij, ik wilde wat vragen. Wat doe ik hier en wat is er gebeurd, waar is de rest? maar ik viel al weer weg. Weg in een diep zwart gat, weg van de realiteit, alles werd zwart voor mijn ogen.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Mia Amber James

    'We mogen tenminste bij hem' zei hij opgelucht. Hij aaide voorzichtig over het hoofdje van Duke. 'Moet jij niet in je kamer zijn' vroeg hij. 'Ik mocht even weg' zei ik glimlachend en ik liep terug. Ik legde Duke voorzichtig in het bedje naast de mijne en ik ging onder de dekens zitten. Ik klopte op het bed als teken dat hij er mocht gaan zitten.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Andrew Cole.

    "Drew, waarom liep je vanmiddag weg ?" hoorde ik iemand vragen. Tiffany ? Die had ik moeten zien aankomen. Maargoed, de vraag dus. "Wat maakt het uit ?" vroeg ik. Ze moest haar niet zo druk maken over wie ik was en wat ik deed. Ik had overal een reden voor. Redenen die anderen mochten weten, maar deze keer niet. Of ik een goede reden had of laat staan maar 1 reden ? Ik wist het niet. Ik wreef zachtjes met mijn vinger of de wang van mijn kleine zusje aangezien dat 1 van de enige manieren was dat ze in slaap raakte. Ik was blijkbaar de enige die dat wist aangezien ik altijd een uur na mijn moeder haar naar bed bracht naar boven moest omdat ze nog altijd niet sliep. Ik zuchtte zachtjes en keek de kamer rond. Alles beter dan naar haar kijken. Want voor deze ene speciale keer keek ze wel naar me. Zeldzaam dus.

    Vanessa Goodman.

    "Mijn verborgen talent ?" lachte ik zachtjes. Ik haalde mijn schouders op en wreef zachtjes met mijn vingers over zijn onderrug. "Tekenen denk ik". Dat van die talen liet ik liever achterwege. Dan kwam het over alsof ik superslim was, en daarbij ... Die talen ging ik toch niet veel meer gebruiken.

    (Okeej en nu? xD, zou ik hem bij laten komen?)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Ik liep de kamer in en Mia klopte op haar bed als teken dat ik daar mocht zitten. Ik loop naar het bed toe en ga naast der zitten. Ik dacht even aan Quinn. Zal die al wakker zijn? of zouden ze nog bezig met hem zijn? Ik keek even op mijn horloge en zuchte. 'Zal ik wat lekker eten halen of zo? want volgens mij is ziekenhuis eten echt vies'zeg ik lachend

    [Uhm,zal ik doen dat ze eten en dan naar Quinn mogen en dat die dan wakker wordt van de stemmen? ^^]

    (Okeej is goed)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Ga maar gewoon eten halen want ze is off xd )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Ja zag ik al xD]