• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Paintball
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || 13Oclock
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Naam veranderingen even doorgeven s.v.p.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 19:09 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Dawn Mary Claire:

    'Ze is zwanger en heeft niets tegen me gezegd. Andere mensen wisten het wel en ik niet, terwijl ik haar beste vriendin ben. Ze geeft jouw de schuld, omdat ik de hele tijd bij jou ben' zeg ik verdrietig en er liep een traan over mijn wang, die ik ruw weg veegde. Ik zuchte en sloeg mijn ogen even neer, waarnaar ik hem aankeek.


    One Who Travels A Higher Path.

    Mia Amber James

    'Neej' probeerde hij lachend te zeggen wat mislukte. 'Weet jij het?' vroeg hij na een stilte. 'Wat weet ik?' vroeg ik verbaasd en ik aaide even over Duke zijn bolletje.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Quinten

    "Niets hoor, als je het persé wilt weten ga dan maar naar die dokter toe" zeg ik. Ik kijk naar Duke hij werkt rustgevend. Hij kigt zo lieg en vrolijk in de armpjes van zijn moeder.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Stefano

    'Dawn, bekijk het vanaf haar kant,' zei ik troostend tegen haar. 'Ze bedoelde het vast niet zo. Ze is jouw beste vriendin en heeft gewoon het beste met jou voor. Wees niet te streng voor haar..' zei ik terwijl ik haar over haar wang streelde.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (moeten Sarah en Brooke niet weten van het kindje?)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Mia Amber James

    "Niets hoor, als je het persé wilt weten ga dan maar naar die dokter toe" zegt hij. 'Als je het niet wil vertellen, mag je dat ook zeggen' zeg ik glimlachend en ik kijk naar Quinn. 'Je mag hem wel vasthouden als je wil' zeg ik en ik geef Duke zijn speen terug.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Quiten

    "Ik wil het wel vertellen, maar het is te veel dan ik bu kan vertellen" lach ik. " Dat is moeilijk" lach ik. Het kleine jongetje ziet er net O breekbaar als ik uit. "Weten Brooke en Sarah en Abbey het al?" vraag ik.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Mia Amber James

    'Ik wil het wel vertellen, maar het is te veel dan ik nu kan vertellen' lacht hij. 'Dat is moeilijk' antwoord hij op mijn vraag. 'Owja vergeten' zeg ik. 'Weten Brooke, Sarah en Abbey het al?' vraagt hij dan. 'Ik zal ze straks bellen' zeg ik dan en ik glimlach even. 'We moeten je nog even onderzoeken' zegt de dokter dan. 'Oke' zeg ik en ik sta op. 'Ik ben zo terug' zeg ik tegen Quinten en ik loop met de dokter mee.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Dawn Mary Claire:

    'Weet ik' mompel ik tegen zijn borst aan. 'Ik geef gewoon zoveel om haar' zeg ik zachtjes en sluit mijn ogen, waarnaar ik mijn ogen open doe en hem kus. Er zat iets niet lekker. Ik wist prescies hoe Mia was, ze klonk niet echt enthousiast over stef. Ik praat later wel met haar.


    One Who Travels A Higher Path.

    Stefano

    'Dat is juist goed, zij geeft ook veel om jou heb ik gemerkt.' zei ik waarna ik mijn lippen op de hare drukte. 'En wat is het geslacht?' vroeg ik toch een beetje nieuwsgierig aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dawn Mary Claire:

    Ik sla mijn over neer van terleustelling. 'Dat weet ik niet en ik weet zijn of haar naam ook niet' zeg ik zuchtend en leg mijn hoofd op zijn borst. 'We moeten toch een keer goed praten samen' zeg ik dan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Stefano

    'Is het ziekenhuis ver van hier?' vroeg ik mezelf hardop af en keek daarna Dawn weer aan. 'Misschien kunnen we voordat de begrafenis is even langs gaan als het niet te ver is.' stelde ik voor. Als het Dawn gelukkig zou maken, vond ik alles goed.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Quinten
    "okeej, doei" lach ik. "Het kan zijn dat ik dan slaap ben erg moe" zeg ik dan weer en ik doe mijn ogen dicht. Wie gaat Artemis eigenlijk verorgen? "als je iemand belt, wil je dan vrahen of doe voor Artemis wilt zorgen?" vraag ik en ik voel dat ik weer in een zwart gat val, weer in coma, weg van de realiteit.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn Mary Claire:

    Ik dacht even na, het kon geen kwaad. Ik ging rechtop zitten. 'Nee, het ziekenhuis is niet ver van hier' zeg ik nadenkend. 'We kunnen makkelijk op de fiets gaan, als jij fiets en ik achterop' zeg ik grijnzend. Ik knik dan en vond een goed plan. 'Dan sms ik haar even' zeg ik tegen stef, waarnaar ik naar Mia sms. 'Mia, Stef en ik komen naar je toe' sms ik haar.


    One Who Travels A Higher Path.

    @130clock kan jij de dokter voor mij doen het is nogal levenloos als ik bij mezelf testjes ga doen... XD]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †