• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Paintball
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || 13Oclock
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Naam veranderingen even doorgeven s.v.p.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 19:09 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Quinten

    Ik deed mijn ogen open en zag Austin nu zitten. Ik glimlachte, voor zover ik kon. Ik wist dat niemand nog bij me mocht komen behalve mijn ouders maar ja die boeien me niets. Ik ademde weer iets langzamer en de benauwdheid trok weg. Het liefst was ik al weggerend maarja dat gaat moeilijk onder de pijnstillers en met gebroken benen en ribben.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dinner]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    (Ook eten)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn Mary Claire:

    Opeens hoor ik mijn mobiel afgaan en ik kijk deze keer wel, wie het was. Mia stond erop. Ik nam op. 'Mmmh..' zeg ik met een toontje, dat ze moest praten. Ze wist dat ik dat deed, als ik wou dat zei eerst ging praten en dat ik ging luisteren.


    One Who Travels A Higher Path.

    Austin
    Ik zag dat Quinn probeerde te glimlachen en glimlachte even terug 'Ik moet zo wel weer weg,mag eigenlijk pas vanavond bij je,dus als der een dokter komt ben ik de lul'zeg ik lachend en kijk even naar Quinn. 'Heb je veel pijn?'

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 18:44 ]

    Quinten
    Ik knikte en daarna probeerde ik mijn hoofd een beetje te schudden. Ik had weinig pijn door de pijnstillers, maar je kon dan ook helemaal niets en de dosis zal steeds kleiner worden. Ik maakte een gebaar dat hij kon gaan, vanaaf zou hij toch weer mogen komen.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Ik grinnikte even en stak mijn hand op. 'Doei,tot vanavond'zei ik en glimlachte even. Daarna liep ik de kamer uit en liep gauw weg om wat eten te halen. Ik besloot een pizza te kopen en liep daarna weer even langs Quinn's kamer. 'heb je eigenlijk honger?'vraag ik lachend aan hem. Ik moest mijn vrienden nu gewoon een beetje helpen.Ik zou hierna gelijk naar Mia gaan,maar het was ook lullig helemaal niks aan Quinn te geven. Tenzij die niet wou natuurlijk.

    Quinten

    Ik schudde weer mijn hoofd toen hij vroeg of ik nog eten wilde. Ik had helemaal geen trek was kotsmisselijk door al die pijnstillers en de narcose. Overgens kreeg ik mijn voedsel en drinken binnen via een infuus. Het allerliefst was ik gaan zitten en had ik zoveel pizza geeten als ik maar op kon. Maar dat ging niet en door mijn ribben mocht ok ook nog niet gaan zitten.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    Ik knik begrijpend en loop weer terug naar de deur. 'Dan zie ik je vanavond wel weer'zeg ik lachend,dit was al de tweede keer dat ik het zei maar de vorige keer was dat dus echt niet zo. Ik stapte de kamer uit en loop naar Mia toe. Ik zag dat ze aan het bellen was dus ging naast der op bed zitten en maakte de pizza doos open.

    [Ik heb om 8 uur een feest tot laat,weet niet precies hoe laat dus dan reageer ik niet meer. Dus ik laat Austin zo wel even terug naar de kostschool gaan ofzuw]

    Mia Amber James

    'Mhmm' zei Dawn. 'O god Dawn niet nu please!' zeg ik zuchtend en ik zie Austin binnen komen. Hij gaat naast me op het bed zitten en maakt de pizza doos open. Ik pak een stukje en neem er een hap van. Als zij niet ging praten dan ik ook niet.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    (Veel plezier!)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn Mary Claire:

    Ik zuchte gefrustreerd. 'Waarom heb je mij niet eerder gebeld?' zeg ik hard en boos. 'Mia, ik ben je beste vriendin en dan weten andere mensen het eerder dan mij' zeg ik boos maar je hoorde een verdrietige ondertoon er door heen. Ik sloeg mijn ogen even neer en zuchte.


    One Who Travels A Higher Path.

    Austin
    ik kijk even op,ze was dus met Dawn aan het bellen. Ik pakte zelf ook een stukje van de pizza en at het op. Ik moest zo wel weer even terug naar de kostschool,maar eerst maar rustig eten. Ik hoopte dat ik wel nu vaker weg mocht van de kostschool aangezien nu twee vrienden van me in het ziekenhuis liggen,en als dat niet mocht ging ik gewoon. Het kan me dan echt niet schelen,al kreeg ik staf,ik wou gewoon naar mijn vrienden toe. Maarja misschien mocht het wel gewoon. Ik pakte rustig een nieuw stuk pizza en keek naar Mia.

    Mia Amber James.

    Ik hoorde haar zuchten. 'Waarom heb je mij niet eerder gebeld' zegt ze hard en boos. Voor da ik wat kon zeggen ratelde ze al boos door. 'Mia, ik ben je beste vriendin en dan weten andere mensen het eerder dan mij'. Ik hoor dat ze verdrietig is. 'Dawn kijk, Jij was de hele tijd met die Stefano en dan ook echt de hele tijd. Ik ben blij voor je heus, maar ik kon het je gewoon niet vertellen, juist omdat je mijn beste vriendin bent!' zei ik geërgerd.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †