• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Paintball
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || 13Oclock
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Naam veranderingen even doorgeven s.v.p.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 19:09 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    LEADERLOUIS schreef:
    Vanessa Goodman.

    Ik begon te gillen en sprong het water met een mooie duik in. Ik draaide hem om en trok hem mee naar de rand. God hij woog meer dan ik. Met ietwat moeite trok ik hem over de rand en knielde naast hem neer. Zijn ogen waren nog steeds gesloten en hij ademde niet. Het lachje op zijn gezicht liet me weten dat hij speelde. "KYLE !" riep ik ietwat boos aangezien ik echt geschrokken was, "Als je mond op mond wou kon je het ook gewoon vragen hoor". Ik stond op en ging naast hem staan.

    Quinten
    "Ja maar ze klinkt best wanhopig" zei ik en ik kijk door de kier. Het viel vast hardstikke op. Twee hoofden die ombeurten te voorschijn kwamen.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Kyle James Williams

    Ik hoorde haar hard gillen en dat deed me lachen een paar belletje ontsnapten en ik voelde dat ik op de kant getrokken werd. Ik moest lachen van haar reactie. Echt ik kon het gewoon niet laten. 'KYLE' riep ze ietwat boos. 'Als je mond op mond wou kon je het ook gewoon vragen hoor' zei ze en ze ging recht voor me staan. Ik ging nu ook staan en schudde even mijn haar. 'Sorry' zei ik lief. 'Ik zal je nooit meer zo erg laten schrikken, goed?'.

    [Sorry niet gezien $:]

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 22:34 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Vanessa Goodman.

    "Het is je geraden". Ik sloeg mijn armen over elkaar en negeerde hem voor, nouja 15 seconden ? Een zucht verliet mijn mond, "Jij hebt zoveel geluk dat ik teveel van je houd om boos op je te blijven !". Ik trok hem recht en trok hem mee naar het zwembad. Ik liet ons samen erin vallen.

    Austin
    Ik moet lachen maar probeer het in te houden. Hoe raar moet dit er wel niet uit zien? We staan hier zo met ze tweën door die kier te kijken. 'oke dit ziet er raar uit dus we gaan gewoon naar binnen' zeg ik en doe de deur wat veder open. Ik glimlach naar Mia en loop veder de kamer in.

    Quinten

    "Whaha, we kunnen gedachte lezen" lach ik en. ik stap de kamer binnen Ik zak neer op een stoel naast het bed. Ik kijk naar de baby in haar armen. "Ze hadden het ook gewoon kunnen melden" fluister ik kAustin.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Mia Amber James

    Ik zag dat Austin en Quinn om het hoekje keken en ik schoot in de lach. Ze kwamen naar binnen en Austin glimlachte. 'Sorry Dawn, ik bel je nog' zei ik en ik hing op. 'Heey' zei ik en ik glimlachte naar ze.

    Kyle James Williams

    'Het is je geraden' zei ze en ze sloeg haar armen over elkaar. Ze zuchtte en zei: 'Je hebt geluk dat ik teveel van je houd om je boos op je te blijven!' zei ze en liet ons allebei in het water vallen. Ik kwam boven en gaf haar een kusje. 'Sorry'.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    xIbiMalik schreef:
    Brandon
    Even giechelt ze, wat me zachtjes laat lachen, maar dan slaat ze snel haar hand voor haar mond. 'Sorry.' zegt ze. Ik prik plagend in haar zij. 'Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen gekkie!' zeg ik verbaasd. 'Ik vind het juist wel schattig als je dat doet.' geef ik dan toe. Ik vond het ook echt schattig. In de verte zag ik de zon onder gaan en met een hand streek ik zachtjes over haar arm heen en weer. Dit moment werd alsmaar perfecter.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Vanessa Goodman.

    Een lach rolde over mijn lippen. Ik sloeg mijn armen voor de verandering om zijn middel en drukte mijn lippen tegen de zijne. Achja, what can i say ? Ze waren onweerstaanbaar.

    Quinten

    "Heey" lach ik. "Hoe is het met de kleine" lach ik en ik kijknaar het kindje. Hetwas echt een scahtje. "En hoe gaat het nu verder?" vraag ik. Een baby in de kostechool...


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Austin
    'je kent het ziekenhuis toch'zeg ik lachend en ga ook op een stoel zitten. Ik kijk even naar de baby en glimlach even.Echt een schatje. Ik keek even naar Mia.'Gaat het een beetje?' ik kijk daarna naar het tasje met kleding. 'owja we hebben nog wat voor je' zeg ik met een glimlach en geef haar het tasje

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 22:59 ]

    Kyle James Williams

    Ze sloeg haar armen rond mijn middel en plante haar lippen op de mijne. Ik tikte zachtjes met mijn tong tegen haar onderlip. Zo vroeg ik om toegang en die kreeg ik snel. Mijn tong gleed naar binnen.

    Mia Amber James

    'Heey' groette Quinn terug en hij ging op een stoel naast het bed zitten. 'Hoe is het met de kleine' vroeg hij. 'Ja, goed hij slaapt nu eindelijk. Ik zei het te vroeg want hij begon weer te huilen. Ik wiegde hem zachtjes en gaf hem de speen. Hij zag er echt lief uit. 'En hoe gaat het nu verder?' vroeg hij. 'Hij mag op de kostschool. Als ik les heb word hij verzorgt en ik mag in de pauzes naar hem toe en na school natuurlijk' glimlach ik en ik kijk naar Duke. Ik krijg een twinkeling in mijn ogen en glimlach naar hem. 'Gaat het een beetje?' vraagt Austin. 'Ja gaat goed' zeg ik en ik glimlach. 'Owja, we hadden nog wat voor je' zegt hij met een glimlach en hij geeft me een tasje. 'Dankje' zeg ik blij en ik kijk wat erin zit. Het zijn kleine kleertjes. 'Dankje' zeg ik nogmaals blij en ik geef ze allebei een kusje op hun wangen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    austin
    Ik glimlach en kijk weer even naar de baby. 'hoe heet die?' vraag ik aan Mia terwijl ik nogsteeds naar het schattige babytje kijk.

    Vanessa Goodman.

    Ik zou hem ook kunnen pesten hebben door mijn mond niet te openen, maar dat kon ik gewoon niet ! Ik had een veel te goed hart voor deze wereld. Langzaam stopte ik de kus en keek hem aan, "Wat is jouw verborgen talent ?".

    Mia Amber James

    'Hoe heet die?' vraagt Austin dan. 'Duke' zeg ik twijfelend. Het betekend dapper en dat vond ik wel mooi. Ik glimlachte verlegen. Ho, ho, ho! Was ik nou verlegen. Het zal wel door de hormonen komen of zo.

    Kyle James Williams

    'Wat is jou verborgen talent?' vroeg ze opeens. 'Weet ik niet, ik skateboard alleen' zei ik schouder ophalend. 'Die van jou?' vroeg ik geïnterresserd.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †