• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Paintball
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || 13Oclock
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Naam veranderingen even doorgeven s.v.p.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 19:09 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    13Oclock schreef:
    (Wat kan Quinten doen? Zomaar binnen vallen is ook raar xd )


    [Hij mag wel binnen komen hoor XD]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Quinten

    Ik had slecht geslapen en kort, het was een heel rare dag geweest. Op de een of andere manier met kleine kinderen. Ik keek op mijn horloge, het duurde wel heel lang. Ik twijfelde om te bellen of ik mocht komen. Ik durfde echt niet zomaar binnen te vallen. Misschien was er wel iets helemaal fout gegaan of zo. Ik dacht nog even na en besloot een smsje te sturen. Mogen we al komen? We hebben leuke dingen bij ons, Quinn tikte ik. Ik betwijfelde nog om het te sturen. Klonk heel dom en laf, dat we niet gewoon binnen kwamen lopen en waarom een sms? Maar ik had het al verzonden. Nu maar wachten op een antwoord. Ik stond op en liep naar een koffieautomaat. Ik nam een sterke zwarte koffie en plofte neer op een bank. Ik keek naar de rijen deuren. 65B, daar was het. Vijf m. verder op en ik was te laf om naar binnen te gaan. Waarom weet ik niet maar ik vond het onbeleefd. Ik ken haar nog maar net en dan kom ik daar zo zonder geroepen te worden binnen stormen. "Gaat alles een beetje goed hier" dat kon natuurlijk niet. Maar dit was ook wel raar.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Okeej, ik heb nu heel dom gedaan xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (wat kan ik met Austindoen?)

    Dawn Mary Claire:

    Wait whut! 'Je bent wat!' zeg ik hard en kijk verbaast. 'Je bent bevallen?' vraag ik ongelovelijk. En kijk nu naar stef. Mijn ogen zullen wel nu schoteltjes zijn van ongeloof. Ze was zwanger en ze heeft het niet aan mij vertelt. Terleurstelling gaat er door me heen.


    One Who Travels A Higher Path.

    (Ga naast Quinn zitten of zo, Quinten weet ook niet wat hij moet doen ;p)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (oke ga ik nu doen)

    Austin
    Ik liep door de gangen van het ziekenhuis richting kamer 65B. Ik wist niet of ik naar binnen mocht van Mia maar dat zou ik wel horen als ze het niet wou. Ik zag in mijn ooghoek Quinn zitten en liep naar hem toe. 'durf je niet naar binnen?'

    Mia Amber James

    'Je bent wat!' zeg ze hard en verbaast. 'ik wist het ook nog maar net dat ik zwanger was eigenlijk nog maar een dag. Ik wou het je vertellen echt waar!' zeg ik wanhopig. 'Wacht ik krijg en sms' zeg ik en ik zet haar in de wacht. Ik open het smsje en zie dat het Quinn is. Ik sms terug: Tuurlijk kunnen jullie komen! Mia.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Quinten

    "He gast, we hebben nog niets gehoord. Is het dan niet gebruikelijk dat dat wordt gemeld? Of heb ik er door heen geslapen?" zei ik. Ja misschien had ik er wel gewoon door heen geslapen en wist ik het niet. Zou ook kunnen. Geen idee, was ik dan soms de enige die niets had gehoord?


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn Mary Claire:

    Ik wrijf in mijn ogen en zucht. Ik wachte even en hoor dat ze klaar was met het sms en dat ze me weer kan horen. 'Mia, je merkt heus wel in die 9 maanden dat je zwanger bent' zeg ik wat bozig. 'Is het je dan niet opgevallen, dat je elke keer dikker bent geworden of ben ik nou dom' zeg ik duidelijk. 'Ik had je zo gezegd, dat je moet uitkijken, maar nee je luistert niet naar mij' zeg ik nu boos. Ik hou ziels veel van haar en ik maak me elke dag zo'n zorgen om haar, ik doe dit voor haar eigen best wil.


    One Who Travels A Higher Path.

    Austin
    'volgrns mij mag je geeoon naar binnen toch het is al een paar uur geleden'zeg ik terwijl ik op mijn horloge kijk. Ik laat even een gaap ontsnappen,ik was eigenlijk best wel moe. 'Nou als je wil kunnrn we vragen of we naar binben mogen?'

    Quinten

    Net op dat moment begon mijn mobiel ge trillen. "We kunnen naar binnen". glimlachte ik en ik stopte mijn mobiel eeer in min. broekzak. "Je hebt het cadeautje?" vroeg ik voor ik de deur open deed.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Mia Amber James

    'Mia, je merkt heus wel in die 9 maanden dat je zwanger bent' zegt ze boos. 'Is het je dan niet opgevallen, dat je elke keer dikker bent geworden of ben ik nou dom' zegt ze duidelijk. 'Ik had je zo gezegd, dat je moet uitkijken, maar nee je luistert niet naar mij' ratelt ze boos door. 'Ik wist het niet nee! En ja ik had moeten oppassen, maar mijn leven was goed! Ik had lol! Mag ik?!' zeg ik nu ook boos. Ze gaf om me dat wist ik en ik om haar maar soms kon ze zo overbezorgd zijn.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Austin
    ik sta op en hou het tasje omhoog. Ik loop naar de deur toe en kijk even door het kiertje waar ik Mia zie bellen. 'moeten we niet nog even wachten?'vraag ik zacht aan Quinn