• Dit is het dan Sunshine High dé kostschool van Engeland. Hij staat bekend om zijn mooie uiterlijk en om de prijs. Zijn mooie tuinen en goede leraren. Alles is er aanwezig. Allen zijn er plekken in het gebouw waar nog nooit een leerling is geweest waar geen leerling vanaf weet. Welke griezelige dingen gebeuren er dit jaar? Komen er liefdes, vriendschappen of toch ruzies?

    Regels van de school:
    ~ Jongens en meisje zitten wel bij elkaar in de klas maar mogen geen activiteiten met elkaar doen.
    ~ Alleen eten in de kantine.
    ~ Houd je uniform schoon.
    ~ Draag je uniform altijd als je les hebt. In je vrije tijd mag je dat verwisselen voor je eigen kleding.
    ~ Denk aan je gedrag.
    ~ Je mag eens in de week naar het dorpje.
    ~ Geen dieren, drank en drugs op de kamers en in het "huis".
    ~ Voldoe je niet aan deze regels, dan zullen er maatregelen genomen worden.


    Uniform meisjes
    Meisjes sportkleding

    Uniform jongens
    Jongens sportkleding

    Slaapkamers.(Voor de jongens is dit blauw. En er kunnen 5 mensen op een kamer.)
    Badkamer.(Voor de jongens is dit blauw. En 1 badkamer per slaapkamer.
    Klaslokaal.
    Tuin 1.
    Tuin 2.
    Tuin 3.
    Tuin 4.
    Fontein in de tuin
    Dorpje.

    Personages:
    Meisjes (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Mia Amber James || xheart
    - Maddison Claire Hope || MyMisery
    - Brooklynn ''Brooke'' Adams || Fudge
    - Tiffany Chandler || Moringa
    - Vanessa Olivia Goodman || LEADERLOUIS
    - Dawn Mary Claire || XDarkWingsX
    - Abbeygail Nelson || Thirlwall
    - Julie Bennett || FluffyFire
    - Sarah Brightway || Phootos
    - Felicia Johnson || xIbiMalik
    Jongens (Max 10. 10/10 VOL!):
    - Kyle James Williams || xheart
    - Stefano Mitchell || Paintball
    - Andrew "Drew" Cole || LEADERLOUIS
    - Quinten "Quinn" Grey || 13Oclock
    - Brandon Jefferson || xIbiMalik
    - Axton Crawford || JokerBaby
    - Brad Lloyd || SupahBaby
    - Austin Jason Treves || quin98
    - Adam Edwards || Thirlwall
    - Aiden Gabriel Jones || Macadamia


    Kamerindeling Jongens:
    Kamer 1.
    ~ Kyle James Williams
    ~ Stefano Mitchell
    ~ Brandon Jefferson
    ~ Aiden Gabriel Jones
    ~ Andrew "Drew" Cole
    Kamer 2.
    ~ Quinten "Quinn" Grey
    ~ Axton Crawford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Austin Jason
    ~ Adam Edwards

    Kamerindeling meisjes:
    Kamer 1.
    ~ Maddison Claire Hope
    ~ Felicia Johnson
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Abbeygail Nelson
    ~ Julie Bennett
    Kamer 2.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Brooklynn ''Brooke'' Adams
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Sarah Brightway


    Klassenindeling:
    Klas 3B.
    ~ Andrew Justin Cole
    ~ Austin Jason Treves
    ~ Tiffany Chandler
    ~ Maddison Claire Hope

    Klas 4A.
    ~ Brooklynn Adams
    ~ Abbygail Nelson
    ~ Felicia Johnson

    Klas 5A.
    ~ Mia Amber James
    ~ Vanessa Olivia Goodman
    ~ Axton Carwford
    ~ Brad Lloyd
    ~ Sarah Brightway
    ~ Adam Edwards
    ~ Brandon Jefferson

    Klas 6C.
    ~ Dawn Mary Claire
    ~ Julie Bennet James
    ~ Quinten Grey
    ~ Stefano Mitchen
    ~ Kyle James Williams[/red]


    Regels RPG:
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC binnen de haakjes: (), [], {}.
    ~ Geen One liners.
    ~ Geen perfecte rollen.
    ~ Max. 2 personage's p.p.
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Naam veranderingen even doorgeven s.v.p.


    Phootos Mag topics aan maken als ik er niet aan toekom.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 19:09 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Dawn Mary Claire:

    Ik lach met hem mee. 'Jaloers?' vraag ik met een wenkbrauwwiebel en kijk hem aan. 'Nee hoor, stef. Ik ben helemaal van jou' zeg ik lief en druk mezelf dichter tegen hem aan en zoen hem liefdevol.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kyle James Williams

    Ze klapte blij in haar handen en liep naar haar kamer. Ik liep ook naar mijn kamer en pakte een zwembroek. Ik kleedde me om en pakte nog een handdoek. Die deed ik om mijn hals en ik liep weer terug. Even later kwam ze aanlopen in een jurkje. Ze zag er echt mooi uit. Ik grijnsde en pakt haar hand en nam haar mee naar het zwembad.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Mia Amber James

    Ik had mijn mobiel gekregen en Duke lag nu te slapen. Ik moest nog in het ziekenhuis blijven en omdat hij net geboren was en omdat hij te vroeg geboren was. Ik had Dawn al een tijdje niet meer gezien dus belde ik haar maar. Na even wachten nam ze op. 'Hey' zei ik zenuwachtig.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    (Quinten verveelt zich xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Laat maar ik moet gaan xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn Mary Claire:

    Ik hoor mijn mobiel afgaan en nam op zonder te kijken wie het was. Ik hoor een 'Hey' en ik fronste. 'Met wie spreek ik?' zeg ik vragend.


    One Who Travels A Higher Path.

    Vanessa Goodman.

    We kwamen aan bij het zwembad. Ik beet zachtjes op mijn lip en keek liefjes naar Kyle, "Wil je even voelen hoe warm het water heeft ?" vroeg ik waarna ik lief naar hem glimlachte. Hij knikte en liep naar de rand van het zwembad. Net toen hij zijn hand in het water wou steken gaf ik hem een duwtje.

    Mia Amber James

    'Met wie spreek ik?' hoor ik haar vragen. 'Met Mia' zeg ik hopend. Ging ik haar nu echt vertellen dat ik was bevallen?! Ik kon niet meer terug. Oké dit kan ik! moedigde ik mezelf aan.

    Kyle James Williams

    'Wil je het water even voelen hoe warm het water heeft' vroeg ze lief aan me. Ik knikte en liep naar de rand van het zwembad. Op het moment dat ik me hand wou uitsteken duwde ze me in het water. Ik kon net op tijd lucht happen en ik ging onderwater. Om haar terug te pakken deed ik net of ik verdronk en liet ik me los in het water. Ik voelde hoe ik langzaam naar boven dreef.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Dawn Mary Claire:

    Ik glimlachte, dat het Mia was. 'Ooh, Mia. Hoe is het?' vraag ik vrolijk. 'Ik moet je echt veel vertellen, Mia' zeg ik blij en kijk stef verliefd aan. Ik pak teder zijn hand en voelde me gelukkig, ookal was mijn vader overleden. Stef, maakte me compleet. Natuurlijk had ik ook verdriet om mijn vader en ik hou zoveel van hem. Hij zat altijd in mijn hart.


    One Who Travels A Higher Path.

    Mia Amber James

    'Ooh, Mia. Hoe is het?' vroeg ze vrolijk. 'Ik moet je echt zo veel vertellen, Mia' ratelde ze vrolijk door. Ik zuchtte opgelucht, dan kon ik me nog mentaal voorbereiden. Ze klonk heel gelukkig, alsof niks haar meer kwaad kon doen. Daar was ik blij om, maar die Stefano bleef maar in mijn hoofd. Als hij maar niet in zijn hoofd haalde om haar pijn te doen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    (Wat kan Quinten doen? Zomaar binnen vallen is ook raar xd )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn Mary Claire:

    Ik glimlachte gelukkig. 'Sorry, ik ratel maar verder' lach ik. 'Maar hoe is het? Vertel?' zeg ik vragend en luister aandachtig naar haar. Mia, was echt lief, ze was ook alles voor me. Zij en stef, waren de enige die mij accepteerde om mezelf. Mia, wist hoe ik was, maar ze wist niet dat ik vroeger in mezelf sneed. Ik probeerde het niet meer te doen, maar diep in de me, wou het nog wel. Ik had stef beloofd dat ik het niet meer zou doen, maar ik wist niet of ik die belofde waar zou maken.

    [ bericht aangepast op 29 juni 2012 - 21:17 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Stefano

    Ik keek Dawn verliefd aan en luisterde aandachtig naar het gesprek. Het is dus Mia die ze aan de telefoon heeft. Ik kneep zachtjes in haar wang en bleef stil luisteren naar het gesprek.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Mia Amber James

    'Sorry, ik ratel maar verder lachte ze. 'Maar hoe is het? Vertel?' vroeg ze. Damn! Oké wat moet dat moet. 'Eeuhh, Ja dat wou ik je vertellen' begon ik. 'Ik...nou... Ik... ben bevallen' zei ik zacht en ik beet op mijn lip. Dat deed ik meestal als ik zenuwachtig was.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Vanessa Goodman.

    Ik begon te gillen en sprong het water met een mooie duik in. Ik draaide hem om en trok hem mee naar de rand. God hij woog meer dan ik. Met ietwat moeite trok ik hem over de rand en knielde naast hem neer. Zijn ogen waren nog steeds gesloten en hij ademde niet. Het lachje op zijn gezicht liet me weten dat hij speelde. "KYLE !" riep ik ietwat boos aangezien ik echt geschrokken was, "Als je mond op mond wou kon je het ook gewoon vragen hoor". Ik stond op en ging naast hem staan.